آیدانیتو > نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت
اعزام به خدمت, دفترچه اعزام به خدمت

نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت






نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت

در این مقاله به نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت خواهیم پرداخت. چرا که ارسال دفترچه از مراحل مهم و حساس است که در صورت بروز مشکل و تاخیر در ارسال آن ممکن است مشکلاتی برای مشمول ایجاد شود و دچار غیبت در سربازی شود که محدودیت ها، محرومیت هایی برای او به وجود بیاید و از برخی شرایط بی نصیب بمانند که سربازی را برای آن ها ساده تر می کرد.

به عنوان مثال افرادی که در سربازی غایب بوده اند نمی توانند از کسری خدمت استفاده کنند و یا معافیت هایی که شامل حال آن ها می شود دیگر امکان نخواهد داشت بنابراین اطلاع از نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت بسیار حائز اهمیت خواهد بود، همراه ما باشید.

نحوه ارسال و پست دفترچه اعزام به خدمت

پیشنهاد می کنیم مقاله دفترچه اعزام به خدمت را مطالعه کنید تا از سرفصل های دفترچه برگ های مورد نیاز و جزئیات بیشتر مطلع شوید. دفترچه اعزام به خدمت سربازی ده بخش دارد که نیاز است توسط شما به صورت کامل مطالعه شود تا با موضوعات مهم نظام وظیفه آشنا شوید.

  • ابتدا نیاز دارد دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی را تهیه کنید برای تهیه دفترچه به دو طریق می توانید عمل کنید. اولین راه دریافت دفترچه از طریق پلیس +10 است که با مراجعه حضوری شما به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس +10 انجام می شود و یا از راه اینترنتی و وب سایت IR این دفتر را دانلود کنید. قبل از پست کردن دفترچه لازم است تمامی مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید که مهم ترین مدارک برگ های دفترچه هستند، برای تکمیل کردن مدارک نیاز خواهید داشت به پلیس+10 مراجعه کرده و آدرس پزشک اولیه برای معاینات نظام وظیفه را دریافت کنید تا مشکلات و یا سلامت شما تایید شود.
  • با مراجعه به پزشک اولیه معاینات برگ مربوطه تکمیل می شود و مهر پزشک بر روی آن ثبت می شود، توجه کنید که برگ واکسیناسیون نیز توسط مراکز بهداشت تکمیل می شود.
  • بعد از تکمیل تمامی برگ ها توسط شما و یا پزشکان مورد اعتماد نظام وظیفه تمامی مدارک را به مراکز پلیس +10 تحویل می دهید و زمان اعزام به خدمت شما مشخص خواهد شد.

اگر پست تاریخ اعزام به خدمت را مشاهده کرده باشید متوجه شده اید که ده روز قبل از تاریخ اعزام در برگ سفید که برای مشمول ارسال می شود کد آموزش مشخص شده است اما به طور دقیق مرکز آموزش و آدرس تا روز اعزام مشخص نیست.

پیشنهاد می کنیم بعد از آشنایی کامل با نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت مقاله کد مراکز آموزش خدمت را مشاهده کنید.

اگر سوالی پیرامون نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت و مدارک مورد نیاز دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “نحوه ارسال دفترچه اعزام به خدمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *