آیدانیتو > نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد
اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد

نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد





نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی که از سال 1361 تاسیس شد یکی از دانشگاه هایی است که دانشجویان زیادی تمایل به شرکت در آن را دارند. به خصوص از زمانی که روش جذب دانشجو بدون نیاز به شرکت در آزمون آغاز شد، این دانشگاه بیش از گذشته مورد توجه داوطلبان و دانش آموزان قرار گرفت.

داوطلبان رشته های کاردانی دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانند در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور ثبت نام کنند. این در حالی است که نتایج دو مقطع کاردانی ( پیوسته و نا پیوسته ) به صورت مجزا ارائه می شود.

در این مقاله نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد مورد بررسی قرار می گیرد، داوطلبانی که در ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ثبت نام کرده اند، می توانند با مطالعه مقاله ی نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد از اطلاعات مهم و مورد نیاز خود مانند زمان اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد، نحوه مشاهده نتایج و اقدامات لازم بعد از مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد برای هر دو دسته داوطلبان قبول شده و قبول نشده، مطلع شوند، بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد

همان طور که می دانید زمان ثبت نام مقطع کاردانی بدون کنکور با تمدید روبرو شد و اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد پیوسته و ناپیوسته در اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه انجام شد.

بنابراین اگر در این دوره شرکت کرده اید؛ به وب سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و نتایج را مشاهده کنید تا در صورت قبولی اقدامات لازم را انجام دهید.

نحوه مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد

داوطلبان عزیز برای مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد ( پیوسته و ناپیوسته ) بایستی به وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی (به نشانی azmoon.org) مراجعه کنید و سپس بر روی عبارت “اعلام نتایج دوره آزمون مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال “1397 کلیک کنید و با کلیک بر گزینه مورد نظر ( اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی سال 1397 و اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کاردانی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی سال 1397) نتایج خود را مشاهده کنید.

دقت کنید که با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های ذکر شده، نیاز به وارد کردن اطلاعات خواسته شده برای مشاهده نتایج خواهید داشت. شایان ذکر است که برای مشاهده نتایج باید کد ملی و رمز ثبت نام را درج کنید.

در ضمن شما می توانید بدون ورود به وب سایت azmoon.org  به طور مستقیم وارد وب سایت azmoon.net شوید و مراحل گفته شده را انجام دهید.

تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد

داوطلبانی که در نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد موفق نبوده اند، می توانند در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد، از این فرصت استفاده کنند. در حال حاضر به صورت قطعی نمی توان از برگزاری تکمیل ظرفیت خبری داد، اما در صورت برگزاری، احتمال ثبت نام در اواسط مهر ماه 1397 وجود دارد.

در صورت تمایل به ثبت نام، نیاز است در تاریخ اعلام شده به دانشگاه مراجعه کنید و مدارک ثبت نام را همراه خود داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله ثبت نام تکمیل ظرفیت آزاد بدون کنکور را مطالعه کنید.

اگر سوالی پیرامون اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد و یا تکمیل ظرفیت آن دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *