اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری





 


نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری مختص داوطلبان دانش آموخته کاردانی رشته های قرار گرفته در گروه های مختلف همچون علوم انسانی، علوم پایه، گروه آزمایشی پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی و هنر است و تمامی افراد فارغ التحصیل این رشته ها حق ادامه تحصیل در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری را دارند. تا چندی پیش شاهد برگزاری آزمون ورودی دانشگاه ها جهت تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی سراسری بودیم، اما در حال حاضر، ادامه تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه سراسری ، بر طبق سوابق تحصیلی یعنی معدل کتبی و مدرک تحصیلی دیپلم افراد می باشد. در این مقاله، به بحث در مورد نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری به دست آورید.

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

باید بگوییم که زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری از اواخر اردیبهشت هر سال آغاز و تا اوایل خرداد پایان می یابد و معمولا نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری در شهریور ماه اعلام می شود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری و شرایط ثبت نام با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org) انتشار می یابد. هر یک از متقاضیان تحصیل در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری با مراجعه به سایت مذکور می توانند از نتایج ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری مطلع گردند.

نحوه مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

در صورت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری می توانید در زمان تعیین شده برای اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از ورود به سایت، بر روی گزینه کاردانی به کارشناسی سال 97 کلیک کنید.

در نهایت دو روش جهت مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری به شما پیشنهاد شده است. در نخستین روش از طریق وارد کردن سال تولد، شماره شناسنامه و شماره پرونده می توانید به نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری خود دسترسی پیدا کنید. اما در روش دوم ،جستجوی نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری بر طبق شماره داوطلبی و مشخصات فردی داوطلب یعنی سال تولد و شماره شناسنامه انجام می شود. در پایان بایستی حروف تصویر کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد و کلید جستجو را فشار دهید تا بتوانید نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری خود را ملاحظه نمایید.

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است. افراد با توجه به حرف اول نام خانوادگی خود ( مطابق حروف الفبا ) باید در روز مشخصی جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی قبولی مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

تمامی افراد پذیرفته شده در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری باید در زمان های مشخصی جهت انجام ثبت نام نهایی در مراکز عالی در واحد قبولی حضور یابند. اما در این بین همراه داشتن مدارکی همچون عکس پرسنلی، اصل شناسنامه متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی داوطلب و تهیه فتوکپی از هر دو سمت آن و همین طور عکس پرسنلی در زمان حضور در دانشگاه جهت ثبت نام، الزامی است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *