اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه

نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه





نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه

در چند سال گذشته و امسال برخی از دانشگاه های سراسری اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی کرده اند. یکی از این مقاطع کاردانی دوره شبانه است. پذیرش در کاردانی شبانه بر اساس سوابق تحصیلی و منوط به پذیرفته شدن از طرف دانشگاه است. این پذیرش از طریق اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه صورت می گیرد.

زمان و نحوه اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه

نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه همزمان با نتایج آزمون سراسری اعلام خواهد شد. زمان اعلام نتایج در سال جاری 20 شهریور ماه می باشد.

برای مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه، باید به سایت سازمان سنجش (به نشانی Sanjesh.org) سر بزنید و از منوی سمت راست گروه سراسری را انتخاب کنید. سپس بایستی اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید.

شما می توانید به دو روش نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه خود را مشاهده کنید. روش اول با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه انجام می شود. روش دوم جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره شناسنامه است. در هر دو روش وارد کردن عبارت امنیتی برای  مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه الزامی است. حال شما می توانید نتایج کاردانی بدون آزمون شبانه خود را مشاهده کنید.

ثبت نام پس از اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه

به پذیرفته شدگان کاردانی بدون کنکور شبانه تبریک می گوییم. افرادی که اسمشان در نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه، جزء پذیرفته شدگان قرار گرفته است، بایستی نسبت به ثبت نام حضوری و غیرحضوری در دانشگاه پذیرفته شده، اقدام کنند. ثبت نام در دو مرحله انجام می شود، مرحله اول ثبت نام اینترنتی و غیر حضوری است. مرحله دوم نیز شامل ثبت نام حضوری در دانشگاه پذیرفته شده است.

دقت کنید که بر اساس محل پذیرفته شدنتان، زمان ثبت نام متفاوت است. اما به طور معمول ثبت نام در دهه آخر شهریور ماه انجام می شود. اگر به نحوه ثبت نام حضوری و غیرحضوری خود شک دارید و یا از آن اطلاعی ندارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور شبانه

اگر شما موفق به قبولی در کاردانی بدون کنکور نشده اید و در نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه جزء مردود شدگان بوده اید و یا از محل پذیرش خود راضی نیستید، می توانید به فکر تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور شبانه باشید زیرا در مرحله تکمیل ظرفیت ممکن است رشته و محل مورد نظر شما نیز در لیست دانشگاه های ارائه دهنده تکمیل ظرفیت قرار گرفته باشد. تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور شبانه در آبان ماه آغاز می شود و داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند.

برای اطلاع از نحوه شرکت و ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور شبانه و همچنین اطلاع از نحوه و زمان دقیق اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور شبانه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *