مشاوره تحصیلی

نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد






نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

در طی چند سال گذشته مهمانی و نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شکلی مکانیزه و جدی تر را به خود گرفته است. این موضوع برای اشخاصی که از دانشگاه فعلی محل تحصیل خود رضایت چندانی ندارند و یا قصد گرفتن انتقالی به دانشگاه محل زندگی خود را دارند نمود بیشتری پیدا کرده است. سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال تحصیلی در دسترس و باز است. اما زمان ثبت درخواست دانشجو جهت نقل و انتقالات دو بار در هر سال یعنی خرداد و آذر ماه تعیین شده است. در نتیجه، تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که تمایل به استفاده از امکان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد را دارند به آسانی می توانند درخواست خود را در خرداد و آذرماه در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نمایند. مهلت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در نیمسال اول تحصیلی 99-98 از 18 خرداد ماه شروع و تا 18 تیر ماه ادامه داشت. در نتیجه در حال حاضر دانشجویان باید در انتظار اعلام نتایج نقل و انتقالات آزاد باشند. به دلیل اهمیت اطلاع دانشجویان از زمان، نحوه و جزئیات مربوط به اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد موضوع مقاله ها را به نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به دست آورید.

زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

بنا به اخبار منتشر شده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نیمسال اول 99-98 در شهریورماه به اطلاع داوطلبانی که درخواست نقل و انتقال خود را ثبت کرده اند به شکل اینترنتی می رسد. جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

از آنجایی که ثبت نام و ثبت درخواست دانشجویان برای نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در سایت منادا انجام می شود، نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیز در همین سایت به آدرس http://monada.iac.ir به اطلاع افراد شرکت کننده می رسد. جهت کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با نحوه اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. در ادامه و بر حسب نیاز شما دانشجویان به ذکر شرایط و دلایل نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای شما می پردازیم.

شرایط و دلایل نقل و انتقالات آزاد

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای دانشجویان دانشگاه آزاد بر حسب دلایل متعددی صورت می گیرد. در زیر شماری از شرایط و دلایل نقل و انتقالات دانشگاه آزاد را خدمتتان عرض می کنیم.

  • مهمانی و نقل و انتقال در دانشگاه آزاد برای قهرمانان ملی و ورزشکاران
  • نقل و انتقال بر طبق فوت فرزند، همسر و یا والدین فرد دانشجو
  • نقل و انتقال و مهمانی برای دانشجویان بیمار و معلول
  • مهمانی و نقل و انتقال دانشجو به علت خانواده ایثارگر و یا شاهد بودن
  • مهمانی و یا نقل و انتقال فرد دانشجو بر طبق متارکه و یا ازدواج وی
  • درخواست نقل و انتقال و یا مهمانی فرزندان و همسران اعضاء بازنشسته و شاغل هیئت علمی
  • درخواست مهمانی و یا نقل و انتقالات دانشگاه آزاد مختص فرزندان سفراء، استانداران، معاونین رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزراء
جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با شرایط و دلایل نقل و انتقالات در دانشگاه آزاد اسلامی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *