آیدانیتو > نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران
اعلام نتایج آزمون دکتری

نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران

 

نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران

یکی از راه های تحصیل در مقطع دکتری آن هم بدون کنکور، تحصیل در پردیس های خودگردان است. پردیس کیش دانشگاه تهران، یکی از پردیس های برگزار کننده دوره دکتری است. قبولی در این دانشگاه ها منوط به قبولی در مصاحبه است. اسامی پذیرفته شدگان دکتری پردیس خودگردان کیش از طریق اعلام نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران منتشر می شود.

زمان و نحوه اعلام نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران

نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمه دوم مهر ماه منتشر می شود. نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران از طریق سایت دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir منتشر می شود. برای مشاهده نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه های تهران به سایت پردیس کیش دانشگاه تهران بروید و نتایج را مشاهده کنید. اگر جز پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی دکتری تخصصی ( ph.d) هستید لازم است بعد از مشاهده نتایج دکتری پردیس کیش تهران دانشگاه تهران جهت ثبت نام اقدام کنید.

ثبت نام بعد از اعلام نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران

بعد از اعلام نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران، قبول شدگانی که مایل به تحصیل هستند لازم است جهت ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام پردیس کیش تهران در دو مرحله حضوری و غیرحضوری انجام خواهد شد.

ثبت نام غیر حضوری پردیس کیش

در ابتدا به شما تبریک می گوییم که در نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران جز پذیرفته شدگان قرار گرفته اید. ثبت نام غیر حضوری و الکترونیکی میباشد. برای ثبت نام غیرحضوری به سامانه ثبت نام دانشگاه تهران مراجعه کنید و اطلاعات خواسته شده را در سامانه بارگزاری کنید. داوطلبین لازم است 12.5% مبلغ کل شهریه را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات مفیدی را در زمان نحوه و زمان اعلام نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

ثبت نام حضوری دکتری پردیس کیش

مرحله دوم ثبت نام بعد از اعلام نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران و ثبت نام غیر حضوری، انجام می شود و آن ثبت نام حضوری است. توجه داشته باشید که عدم ثبت نام حضوری به معنی انصراف است.

مدارک لازم جهت ثبت نام

حال که نتایج دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران اعلام شده است و ثبت نام غیرحضوری خود را انجام داده اید. برای ثبت نام حضوری اقدام کنید. مدارک لازم برای ثبت نام حضوری شامل مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت است. علاوه بر آن ریز نمرات و مدر ک زبان و سفته و همچنین فرم تعهدنامه محضری را نیز همراه خود داشته باشید.

شرایط ثبت نام پردیس کیش

آیا شما دوست عزیز مایل به ثبت نام در پردیس کیش دانشگاه تهران از شرایط ثبت نام در پردیس کیش اطلاعی دارید؟ در صورت عدم اطلاع از این شرایط تعیین شده به هیچ وجه نگران نباشید. مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما دوست عزیز قرار دهند. فقط کافیست با آن ها تماس بگیرید تا پاسخ تمامی سؤالات خود در رابطه با شرایط مشخص شده برای ثبت نام پردیس کیش را بیابید.

در صورت تمایل مقاله تکمیل ظرفیت دکتری را نیز مطالعه کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام و شهریه های دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *