آیدانیتو > منابع دکتری علوم کامپیوتر
برنامه ریزی و منابع دکتری علوم کامپیوتر

منابع دکتری علوم کامپیوتر






منابع دکتری علوم کامپیوتر

رشته علوم کامپیوتر از جمله محبوب ترین رشته های دانشگاهی و پل ارتباطی بین ریاضی و دانش کامپیوتر به شمار می رود. مهم ترین هدف از ایجاد این رشته تحصیلی دست یابی به بهترین روش های حل مسئله با کمترین خطا و در کمترین زمان ممکن و با بیشترین میزان دقت است. به بیان دیگر، هدف رشته علوم کامپیوتر آموزش و تربیت گروهی از متخصصان رشته کامپیوتر با دیدی منطقی تر به حل مسائل مطروحه در علم ریاضی یا کامپیوتر است. از جمله توانایی های لازم جهت ورود و ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر علاقه و تسلط به رشته ریاضی است. دانشجوی مشغول به تحصیل در این رشته تحصیلی باید توانایی استدلال ریاضی با مسائل را داشته باشد. علاوه بر این، لزوماً باید اطلاعات خوب و بالایی داشته باشد. باید بگوییم که این رشته تحصیلی در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تعداد زیادی از مراکز آموزشی و دانشگاهی کشور تدریس می شود. در این مقاله، قصد آشنایی شما را با منابع دکتری علوم کامپیوتر را داریم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با منابع دکتری علوم کامپیوتر به دست آورید.

منابع دکتری علوم کامپیوتر 98

در این بخش، شما را با منابع دکتری علوم کامپیوتر 98 آشنا می کنیم.

نام درس

نام کتاب

مؤلف

مترجم

انتشارات

نظریه علوم کامپیوتر

نظریه محاسبات

حسن عسگر زاده

دانشگاه پیام نور

مقدمه ای بر نظریه زبان ها و ماشین ها

پیتر لینز

عبدالحسین صرف زاده

سیمای دانش

معرفی بازگشتی نظریه محاسبات

کارل اسمیت

مجید رشیدپور- فرشید اسدی

ماهواره

مقدمه ای بر نظریه محاسبات

مایکل سیپسر

زهرا انصاری-علیرضا غفاری

کانون نشر علوم

منطق

مبانی منطق جدید

لطف الله بدوی

سمت

نظریه مجموعه ها و کاربردهای آن

یوفنگ لین شووین لین

عمید رسولیان

مرکز نشر دانشگاهی

ساختمان گسسته

ریاضیات گسسته و الگوریتم ها

علی بهفروز

آییژ

ریاضیات گسسته

علیرضا فیضیان-عبدالحسین زرین زاد

دیباگران تهران

ریاضیات گسسته

حبیب اذانچیلر

حفیظ

آزمون دکتری علوم کامپیوتر

آزمون دکتری علوم کامپیوتر به طور معمول در اسفندماه برگزار می شود. امسال نیز طبق سال های گذشته در همین ماه شاهد برگزاری آن هستیم. زمان تعیین شده جهت ثبت نام در این آزمون از 6 تا 12 آذرماه تعیین شده بود  که تا 15 آذر نیز تمدید شد. هر یک از داوطلبان، جهت شرکت در این آزمون باید فرم ثبت نام مربوطه را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور پر نمایند. علاوه بر این، تهیه مدارک لازم تا پیش از آغاز ثبت نام در دکتری علوم کامپیوتر ضروری به نظر می رسد. لازم به ذکر است که تمامی داوطلبانی که تا 12 آذر ماه ثبت نام کرده اند، می توانستند در زمان تعیین شده تا 15 آذر ماه نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. 

در این مقاله به تحلیل و بررسی منابع دکتری علوم کامپیوتر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله برنامه ریزی دکتری بزنید.

اگر سوالی در زمینه منابع دکتری علوم کامپیوتر ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *