برنامه ریزی و منابع دکتری آموزش زبان فرانسه

منابع دکتری آموزش زبان فرانسه






منابع دکتری آموزش زبان فرانسه

امروزه، آموختن و یادگیری یک زبان جدید از ضروریات است و هر چقدر راجع به مزایای آن صحبت کنیم باز هم کم است. جالب است بدانید که زبان فرانسه زیر مجموعه ای از زبان های اروپایی و هندی و همین طور از خانواده زبان های رومی به شمار می آید. این زبان مشهور و محبوب در طول دوره زمانی بین قرن 17 میلادی تا اواسط قرن بیستم به عنوان زبانی جهانی و بین المللی جهت معاهدات سیاسی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته است. ولی زبان فرانسه هنوز هم به عنوان یکی از قدرتمندترین زبان های دنیا مطرح است. این زبان راهی به هنر، ادبیات و فرهنگ است. ادبیات غنی و مطرح فرانسه افراد مشهور و بزرگانی همچون سیمون دوبوواز لویی فردنیان سلین، آنتوان در سنت اگزوپری، ویکتورهوگو، ولترو دومای پدر و پسر را به مردم جهان عرضه کرده است. از طرف دیگر، زبان فرانسه روزگاری زبان مادری هنرمندان مشهور و بزرگی همانند موریس راول، هکتور برلیوز، ژرژ بیزه، ادگار دگا، آگوست رنوا و شمار دیگری از بزرگان و مشاهیر بوده است. باید بگوییم که رشته فرانسه به صورت آکادمیک در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ایران قابل تدریس است.

در مورد مقطع دکتری آموزش زبان فرانسه باید بگوییم که افرادی که در مقطع دکتری این رشته تحصیلی قبول می شوند، علاوه بر کامل کردن معلومات قبلی خود در حوزه های مختلف زبان فرانسه با تئوری های جدید، اصول نظری در دگرگونی ها و تحولات به وجود آمده در این زمینه نیز آشنایی لازم را پیدا می کنند. هدف اساسی از تشکیل مقطع دکتری آموزش زبان فرانسه آموزش و تربیت افرادی متخصص و متبحر جهت تدریس این زبان مشهور در مراکز مختلف دانشگاهی و انجام انواع پژوهش ها و تحقیقات در این زمینه است. در این مقاله، به ذکر منابع دکتری آموزش زبان فرانسه برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با منابع دکتری آموزش زبان فرانسه به دست آورید.

منابع کنکور دکتری آموزش فرانسه

در این بخش، به ذکر منابع دکتری آموزش زبان فرانسه برای شما دوستان می پردازیم.

نام کتاب

مؤلف

Apprentissage diune langue entrangere/second

Renard R2002

Pour Aider a Apprendre a communiquer

Rinencep.2002

Introduction a lalingustique francaise

Mainguenau D.chissj-L, Fillioletj

Langue francaise

Fontanillej

Evaluer les apprentissages

Luissier D

Cours de didavtique du francais langue etrangere et second

Cuq j.p.et Gruca isabelle

Dictionnaire de didactique du francais

Cuq.j.p

Elaborer un course defle

Courtillon janine

La semiotique Du language

Courtes

 

دانشگاه های پذیرنده رشته دکتری زبان فرانسه

در زیر به ذکر دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه دهنده دکتری زبان فرانسه برای شما دوستان می پردازیم.

ردیف

دانشگاه های آزاد پذیرنده آموزش زبان فرانسه

1

دانشگاه واحد مشهد

2

دانشگاه واحد علوم و تحقیقات

3

دانشگاه واحد تهران مرکزی

4

دانشگاه واحد الکترونیکی

 

دانشگاه سراسری پذیرنده آموزش زبان فرانسه

دانشگاه تربیت مدرس

در این مقاله به تحلیل و بررسی منابع دکتری آموزش زبان فرانسه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله برنامه ریزی دکتری بزنید.
اگر سوالی در زمینه منابع دکتری آموزش زبان فرانسه ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *