آیدانیتو > منابع ارشد زبان و ادبیات انگلیسی
منابع زبان انگلیسی

منابع ارشد زبان و ادبیات انگلیسی






منابع ارشد زبان و ادبیات انگلیسی

رشته ادبیات انگلیسی به عنوان رشته ای جذاب، لذت بخش و چالش انگیز در دانشگاه های ایران شناخته شده است. این رشته تحصیلی دانشگاهی فرصت های جالبی را جهت مطالعه انواع گونه های ادبی، نقد ادبی و طیف گسترده ای از آثار ادبی فراهمی می کند. رشته زبان و ادبیات انگلیسی علومی همچون روان شناختی و مطالعات فلسفی را نیز در بر می گیرد. باید بگوییم که اصطلاح ادبیات انگلیسی به طور معمول به ادبیاتی که به زبان انگلیسی نوشته شده است اطلاق می گردد. در نتیجه نه تنها آثار نویسندگان اهل انگلیس بلکه آثار سایر نویسندگان از کشورهای دیگر همچون زلاندلو، استرالیا و آمریکا را نیز در این حیطه قرار می گیرند. ادامه تحصیل در رشته زبان و ادبیات انگلیسی امکان نقد و بررسی انواع متون مانند فیلم، نمایش نامه و رمان را از جهات مختلف روانشناختی، سیاسی و اجتماعی برای دانشجویان فراهم می کند. تمامی دانشجویان مشغول به تحصیل در گرایش زبان و ادبیات  انگلیسی در طول دوران تحصیل فرصت های خوبی را جهت آشنایی با تحولاتی نوین درحیطه نقد ادبی به دست می آورند. باید بگوییم که رشته زبان و ادبیات انگلیسی در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و د کتری در دانشگاه ها ی کشورمان ایران مورد تدریس قرار می گیرد. در این مقاله، قصد آشنایی شما دوستان را با منابع ارشد زبان و ادبیات انگلیسی داریم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با منابع ارشد زبان و ادبیات انگلیسی به دست آورید.

نام درس

نام کتاب

زبان تخصصی

Novel and short story. Gelshenen and key Discovering fiction vols 182 combridge university press 2001-2

Literacy schools :Related parts in norton Anthology

History of literature:sokhanvar, jalaland Hooshang hanarvar,ed.The Abridged Edition of the norton anthology

Peotry:cookson, linda, practice Approaches to literary criticism plays, langman 1988

Drama priine laurence, structure, sound and sense. Vols1.the elments of drama. Harcourt brace jovanovich .inc 1947

 

Literacy terms: literary critism from plato to present by rafery habib 2005

History of Criticism: Anintroduction to literrary critiocism by Dutton, richord,longman york press 1984

 

نام درس

نام کتاب

زبان انگلیسی عمومی

بخش Reading از کتاب های GRE

1100 words book

بخش Reading از کتاب های تافل

کتاب واژگان متفاوت و کاربرد آنها نوشته دکتر نوروزی خیابانی

کتاب Grammar Digest

کتاب های تافل NTC.CBT(2004) CBTcambridge

منابع ارشد ادبیات انگلیسی 98

منابع عنوان شده در بالا بر طبق منابع اعلام شده در سال 97 جهت آزمون ارشد زبان و ادبیات انگلیسی نوشته شده اند. احتمال تشابه منابع ارشد 98 با این منابع نیز وجود دارد. اما جهت آسودگی خاطر بیشتر بهتر است تا اعلام منابع ارشد زبان و ادبیات انگلیسی توسط سایت سازمان سنجش صبر کنید.

در این مقاله به تحلیل و بررسی منابع ارشد زبان و ادبیات انگلیسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله برنامه ریزی ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه منابع ارشد زبان و ادبیات انگلیسی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *