آیدانیتو > مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98
مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی

مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98






مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98

پس از ادغام آزمون کتبی دانشگاه آزاد و سراسری ، تغییراتی در تاثیر گذاری مراحل مصاحبه و رزومه علمی ایجاد شد . از این رو در این مقاله به بررسی مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی آزاد 98 می پردازیم.

در سال های گذشته سهم آزمون کتبی بیشترین تاثیر را بر قبولی داوطلب در دانشگاه آزاد مورد نظر را داشت  به این معنا که  قبولی در کنکور دکتری به معنای قبول شدن داوطلب در رشته مهندسی کامیوتر_ هوش مصنوعی آزاد بود و مصاحبه دکتری در دانشگاه های آزاد، تاثیر چشمگیری نداشت. اما در سال 96 به بعد، سهم نقش ایفا کننده مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 97 به 50% رسید. از این رو داوطلبان دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی آزاد 98، برای قبولی در دانشگاه باید از مرحله ی مهم و سخت مصاحبه عبور کنند. در این مقاله نکات مورد نیاز برای موفقیت در مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی، مدارک مورد نیاز برای مصاحبه ، نکاتی جهت داشتن رزومه با سطح بالا، گفته میشود.

زمان برگزاری دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98

بعد از قبولی در آزمون کتبی دکتری مهندسی کامپیوتر، در صورت به دست آوردن تراز قابل قبول در دانشگاه مورد نظر، اسامی دعوت شدگان به دانشگاه آزاد جهت مصاحبه در سایت دانشگاه آزاد اعلام میشود. زمان برگزاری دانشگاه ها، از جانب دانشگاهی که داوطلب در آن قبول شده است اعلام خواهد شد. در ضمن داوطلبان دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98 باید بدانند، در صورتی که از چند دانشگاه (سراسری، آزاد) دعوت به مصاحبه شدند، میتوانند بدون وجود محدودیت در تمامی آنها شرکت کنند. توجه به زمان و بررسی تداخل مصاحبه دانشگاه ها فراموش نشود.

 

سوالات مصاحبه دکتری کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98

همانطور که میدانید جزئیات سوالات مصاحبه دکتری در دسترس نمیباشد، اما سوالات مشترک که از کلیه داوطلبان پرسیده خواهد شد در این قسمت مشاهده خواهید کرد.

  • معرفی داوطلب و سابقه و جزئیات تحصیلی وی در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • پایان نامه دوران کارشناسی ارشد (تسلط کلی بر موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد خود داشته باشید.)
  • هدف و انگیزه ی تحصیل در رشته هوش مصنوعی و مقطع دکتری
  • عنوان رساله دکتری و توضیح مختصر راجع به آن

نکاتی مهم در مصاحبه دکتری کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98

  • قبل از اقدام به آزمون دکتری سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببرید . در مصاحبه ممکن است یک یا دو سوال به زبان انگلیسی از داوطلب رسیده شود.
  • در صورتی که پاسخ مناسبی به سوالات ندادید، اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. گرچه تاثیر منفی دارد اما ممکن است مابقی فرصت ها را نیز از دست بدهید.
  • ممکن است در مصاحبه سطح علمی داوطلب ، پایان نامه و… ، از جانب اساتید مورد نقد قرار گیرد، در این صورت با حفظ خونسردی مصاحبه را ادامه دهید.
  • شناخت بر علایق اساتید مصاحبه کننده میتواند در روز مصاحبه به شما کمک کند، میتوانید از سایت دانشگاه مورد نظر و مشاهده و فایل اساتید روی آنها شناخت پیدا کنید.
  • در دیدگاه اساتید مصاحبه کننده، داوطلب مدرس اینده این رشته خواهد بود بنابر این فن بیان قوی و تسلط بر موضوعات  و نحوه ی بیان تاثیر بسزایی در نتیجه ی مصاحبه خواهد داشت.
  • در مورد عنوان انتخاب شده رساله خود تعصب نداشته باشید و خود را علاقه مند به یادگیری موضوعات جدید نشان دهید.

در این مقاله به بررسی مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله مشاوره دکتری بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر_هوش مصنوعی آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *