مصاحبه دکتری مهندسی عمران-سواحل بنادر و سازه های دریایی

مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98






مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98

مهندسی عمران که به تولید و طراحی و ساخت انواع تأسیسات دریایی مانند سکوها، اسکله ها و دیگر تجهیزات دریایی می پردازد. دانشجویانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند و توانسته اند، انتخاب رشته نمایند، منتظر دعوت به مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 هستند. مصاحبه آخرین مرحله برای ورود به دوره دکتری است که در ادامه مطلب زوایای مهمتری مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 را بررسی می کنیم.

شرایط مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریای 98

داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته در هر یک از دانشگاه های سراسری و آزاد شده اند و با توجه به حد نصاب های لازم امان پذیرش آنها در مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 را دارند از شرایط مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 برخوردارند و می بایست خود را برای قبولی در آن آماده کنند.

نحوه مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98

مصاحبه مرحله حضوری برای ورود به فاز دوم آزمون دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98  است. داوطلبان از طریق هر یک از دانشگاه های سراسری و آزاد برای مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی دعوت می شوند و لازم است داوطلبان در تاریخ هایی که از طریق سایت خود دانشگاه ها اعلام می شود، در تاریخ مشخص شده حضور یابند.

چگونگی مصاحبه اصولی دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98

برای آنکه از عهده مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 برآیید، لازم است به دستورالعمل های زیر توجه کنید: 1- پژوهش و روزمه علمی خود را تقویت کنید. مقاله و کتاب بنویسید یا ترجمه کنید. سخنرانی در همایش های معتبر داخلی یا خارجی نیز قابل توجه است. دوره دکتری پژوهش می طلبد و بدون آن اساتیدی که از شما مصاحبه می گیرند، راضی به پذیرش شما نخواهند شد. پایان نامه دوره کارشناسی ارشد شما نیز اهمیت دارد. از این رو در کنار انجام درست آن، از آن مقالات علمی استخراج کنید. 2- شناخت کافی از دانشگاه هایی که شما را دعوت به مصاحبه کرده اند، به دست آورید. این شناخت شامل: 1- شناخت اساتید آنها و حوزه های فعالیتشان 2- دانشگاه و دانشکده و جو حاکم بر آن 3- اعتبار علمی دانشگاه 3- روز مصاحبه با اعتماد به نفس و حفظ آرامش در محل مربوطه حاضر شوید. در حضور اساتید متواضع باشید و علاقه و پشتکار خود را نشان دهید و بر تقویت یک زبان خارجی به ویژه زبان انگلیسی تمرکز کنید. به سؤالاتی که به صورت شفاهی از شما می پرسند، پاسخ های علمی دهید و در صورتی که جواب آن ها را نمی دانید، جسارت نمی دانم گفتن داشته باشید. 4- دانشگاه دوره ارشد خود را فراموش نکنید و در صورتی که از آن راضی بوده اید، حتماً در زمان انتخاب رشته آن را جزو اولویت ها قرار دهید و در مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 در صورتی که شما را برای مصاحبه دعوت کردند، بروید. چرا که شما اساتید آن دانشگاه را می شناسید و آنها نیز شناخت کافی از شما دارند. این نکات را در مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 مورد توجه قرار دهید و یادتان نرود که سهم آزمون 50 درصد و سهم مصاحبه 50  درصد است که این شرایط برای دانشگاه های سراسری و آزاد یکسان می باشد.

رازهای مؤفقیت در مصاحبه دکتری عمران-سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98

در مقابل این که قبولی در مصاحبه دکتری عمران-سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 کار حضرت فیل است همه متفق القول هستیم. اما…. اما اینگونه هم نیست که تسلیم شوید و بگویید وقتی نمی شود قبول شد یعنی نمی شود!!!! مشاوران آیدانیتو می توانند رازها و فوت و فن های قبولی در مصاحبه دکتری عمران-سواحل، بنادر و سازه های دریایی را با شما در میان بگذارند. فقط کافیست با آن ها تماس بگیرید و از قبولی در این مصاحبه خاطر جمع باشید.

اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری عمران – سواحل، بنادر و سازه های دریایی 98 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مقاله آمادگی برای مصاحبه دکتری را نیز اینجا بخوانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *