بدون کنکور, دکتری بدون آزمون, دکتری بدون آزمون سراسری

مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98






مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98

امروزه دیگر داشتن تحصیلات در مقطع کارشناسی جهت کسب بالاترین میزان درآمد و کسب پرستیژ اجتماعی کافی نبوده و بسیاری از مردم جامعه در فکر ادامه تحصیلات در دوران کارشناسی ارشد و دکتری هستند. در حال حاضر، شاهد افزایش افراد مایل به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری هستیم. بسیاری از این افراد، در ردیف استعدادهای درخشان بوده و امکان ورود به این مقطع تحصیلی بدون شرکت در آزمون سراسری دکتری را دارند. اما در این میان، شرکت در مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 از اهمیتی اساسی برخوردار بوده و هر فرد باید پیش از حضور در آن آمادگی لازم را کسب نماید. در این مقاله، مبحث مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 را به طور مفصل توضیح داده ایم. نیاز به بیان است که در مطلب مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 ، به بیان توضیحاتی کلی در مورد دکتری بدون آزمون و آیین نامه جذب دانشجو در این دوره پرداخته و کلیه راهکارهای ضروری جهت شرکت در مصابه، مدارک لازم و موارد ذکر شده در جدول امتیازدهی مصاحبه مقطع دکتری را نیز مطرح می نماییم.

دکتری بدون آزمون دانشگاه سراسری

باید بدانید که دکتری بدون آزمون با نام دیگر دکتری استعداد درخشان نیز در میان مردم و جوامع دانشگاهی شناخته می شود. لازم به ذکر است که پذیرش بدون کنکور در این مقطع تحصیلی به شکل غیر متمرکز بوده و هر کدام از دانشگاه های سراسری در تاریخ های جداگانه ای اقدام به دادن فراخوان برای جذب دانشجو در این دوره را می دانند.

مفاد آیین نامه جذب دانشجو بدون کنکور در مقطع دکتری

در این بخش از مطلب مربوط به مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 به ذکر مفاد آیین نامه جذب دانشجو بدون کنکور در مقطع دکتری نیز پرداخته می شود.
  • بدست آوردن حداقل امتیاز تعیین شده از انجام زبان از جمله MCHE (حداقل 50 نمره) کارهای پژوهشی و آموزشی و همینطور مصاحبه
  • گرفتن حداقل نمره در آزمون های متداول قبل از شرکت در دوره بدون آزمون دکتری
  • دارا بودن معدل کل 17 در مقطع کارشناسی ارشد و معدل کل 16 در مقطع کارشناسی
  • سپری نشدن بیشتر از 2 سال از تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

جدول امتیازدهی مصاحبه مقطع دکتری 98

داشتن روزومه علمی عالی نقش بسیار شایان توجهی در بالا رفتن درصد قبولی در مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 ایفا می کند. این امر با انجام فعالیت هایی چند برای افراد میسر می شود. تمامی این موارد و فعالیت ها در جدول امتیازدهی مربوط به مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 به طور کامل شرح داده شده است. اما در اینجا بخشی از آن ها را خدمت شما دوستان گرامی نام می بریم.
  • مقاله ها ترویجی – علمی مرتبط با رشته تحصیلی فرد
  • نوشتن و ترجمه کتب مربوط به رشته دانشگاهی تحصیلی
  • مقاله های منتشر شده در کنفرانس ها و انجمن های علمی معتبر و سطح بالا
  • سطح کیفی پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد فرد متقاضی
  • مقاله های پژوهشی – علمی منتشر شده در مجلات و سایت های خارجی و داخلی که ارتباط تنگاتنگی با رشته گواهی ثبت اختراع فرد دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلیه محتوی این جدول و شیوه ی امتیازدهی موارد موجود در آن با مشاوران خبره و با تجربه آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک شرکت در مصاحبه بدون کنکور دکتری دانشگاه سراسری 98

باید بگوییم که در روز مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 کلیه داوطلبان باید مدارک آورده شده در زیر را همراه داشته باشند.
  • ارائه اصل کارت ملی و یا شناسنامه
  • تقدیم اصل پایان نامه های نوشته شده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • ارائه فیش مبلغ واریز شده جهت انجام مصاحبه
  • همراه داشتن مدارک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه برای آقایان
  • تقویم معرف نامه ای از طرف دانشگاه محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد

مصاحبه بدون کنکور دکتری سراسری 98

رعایت موارد زیر نقش بسیار مهمی در کسب موفقیت و قبولی در مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 دارد. 1- نداشتن استرس و نگرانی 2- آماده کردن مدارک مورد نیاز پیش از حضور در محل مصاحبه 3- عجله نکردن در زمان پاسخگویی به سؤال های مطرح شده 4- داشتن اعتماد به نفس بالا در زمان ورود به جلسه مصاحبه 5- تمرکز بر روی مهارت های فردی و آگاه کردن اساتید حاضر در جلسه مصاحبه از وجود آن ها 6- دادن پاسخ کوتاه به سؤال ها تا حد امکان 7- اطلاع از مکان دقیق انجام مصاحبه از یک روز قبل 8- توجه به همه افراد و اساتید حاضر در جلسه و برقرای ارتباط چسمی مداوم با آن ها 9- تسلط کافی بر پایان نامه دوران ارشد و کارشناسی 10- ظاهر شدن در سر جلسه مصاحبه با ظاهری کاملاً آراسته و مرتب.

تجربه رضایت بخش ترین مصاحبه دکتری سراسری با مشاوران آیدانیتو!!!!

بله شما حق دارید مصاحبه کنکور دکتری شکستن شاخ غول است!!!! اما… اما این گونه هم نیست که شما پس از کلی زحمت و تلاش و دریافت مشاوره های لازم نتوانید آن را با مؤفقیت پشت سر بگذارید!!! تا وقتی که مشاوران آیدانیتو را در کنار خود دارید غم ندارید. مشاورانی که می توانند شما را به بهترین شکل برای مصاحبه کنکور دکتری و قبولی صددرصدی در آن آماده کنند. پس تا دیر نشده با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 
در این مقاله، به بررسی نکات لازم و جزئیاتی در مورد مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 پرداخیتم. پیشنهاد می کنیم مقاله آمادگی مصاحبه دکتری بدون آزمون 98 را هم بخوانید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه مصاحبه بدون آزمون دکتری سراسری 98 دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *