آیدانیتو > مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت بر طرف شد
کسری خدمت ایثارگران

مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت بر طرف شد






مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت

سربازی یا خدمت عمومی یک دوره دو ساله اجباری است که در ایران ویژه پسران است. بسیاری از مشمولان سربازی تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند چند ماهی از خدمت سربازی خود کم کنند. برخی با  غیبت از خدمت سربازی سعی می کنند تا قدری برای خود زمان بخرند و دیرتر به خدمت بروند. اما غیبت از سربازی محدودیت های بسیاری را به همراه دارد و برخی از داوطلبان که می توانند متناسب با شرایط خود کسری خدمت بگیرند، در صورتی که در ارسال دفترچه خود تأخیر بیندازند و غیبت کنند، نمی توانند از کسری خدمت بهره گیرند. یکی از افرادی که در صورت غیبت از کسری خدمت محروم می شدند، فرزندان ایثارگران بودند، که خوشبختانه مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت حل شد.

طبق قوانین نظام وظیفه فرزندان ایثارگر در صورت حضور پدر یا مادر در جبهه و نداشتن غیبت می توانند از کسری خدمت بهره گیرند. هر چند که میزان کسری خدمت وابسته به سازمان حضور یکی از والدین در جبهه و درصد جانبازی و اسارت متفاوت است، اما فرزندان ایثارگر می توانند از دو تا هشت ماه کسری خدمت بگیرند. این قانون شامل حال آن دسته از فرزندان ایثارگر که دارای غیبت هستند نمی شود، اما در حال حاضر این قانون با تغییراتی همراه بوده است.
برای اطلاع از قوانین و شرایط جدید کسری خدمت فرزندان ایثارگر با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

حل مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر

همان طور که گفتیم فرزندان ایثارگر که در خدمت سربازی غیبت کرده بودند، نمی توانستند از قانون کسری خدمت استفاده کنند. اما به منظور فراهم کردن زمینه استفاده تمامی فرزندان ایثارگر از تسهیلات کسری خدمت سربازی ، این قوانین در سال 97 تغییر پیدا کرده است. طبق جلسات مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، امکان استفاده از کسری خدمت برای تمامی فرزندان ایثارگر برقرار شده است و مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت بالاخره حل شد.

سردار موسی کمالی خبر حل مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. با انتشار این خبر، فرزندان ایثارگر که تا به امروز از خدمت سربازی خود غیبت کرده بودند، می توانند برای دریافت برگه اعزام اقدام کنند و از کسری خدمت ایثارگران بهره ببرند.

نکته جالب و قابل توجه این است که آن دسته از فرزندان ایثارگر که در حال حاضر در حال خدمت هستند نیز می توانند از این قانون استفاده کنند.

برای آن که از شرایط قانون جدید کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت مطلع شوید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت

طبق نظر مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، فرزندان ایثارگر می توانند به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی 12 روز کسر خدمت بگیرند. آن دسته از مشمولان خدمت سربازی که مایل اند از قانون جدید حل مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت استفاده کنند، لازم است ضمن بررسی تمامی شرایط، مدارک لازم را تهیه و مراحل را طی کنند.
برای اطلاع از شرایط، مدارک و مراحل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنم با فرایند اقدام کسری ایثارگران  آشنا شوید.


7 دیدگاه در “مشکل کسری خدمت فرزندان ایثارگر دارای غیبت بر طرف شد

  1. farhad nvb گفت:

    سلام خسته نباشين! من رفتم پليس+١٠ گفت همچين چيزي تأييد نشده! سايت نظلم وظيفه هم مطلبي توو اين زمينه انتشار نداده

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      این خبر بعد از سخن سردار کمالی منتشر شده است.

  2. علی اکبر غلامی گفت:

    کسری خدمت فرزندان ایثارگر شامل افراد در حال خدمت هم می شود؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله کسری خدمت فرزندان ایثارگر شامل افراد در حال خدمت هم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *