آیدانیتو > مشاوره کودک تلفنی رایگان
کودک

مشاوره کودک تلفنی رایگان

مشاوره کودک تلفنی رایگان

در این مقاله به بحث های روانشانسی مربوط به دوران کودکی پرداخته ایم. هر شخصی که فقط کمی مطالعه روانشناسی داشته باشد از اهمیت فوق العاده دوران کودکی باخبر است و می داند که سال های اولیه زندگی چه تأثیر عمیقی بر شخصیت ما در بزرگسالی می گذارند. زیگموند فروید، پدر علم روانشناسی مدرن، معتقد بود که شخصیت ما انسان ها در پنج سال اول زندگی و تحت تأثیر رابطه ای که با اعضای خانواده و اطرافیانمان داریم شکل می گیرد.
کودکی که به او بی توجهی شود، عشق بدون قید و شرط دریافت نکند، مورد سوء استفاده جسمی، جنسی یا عاطفی قرار بگیرد و اهمیتی به پرورشش داده نشود، احتمالاً در بزرگسالی از اختلالات روانی جدی ای رنج خواهد برد که درمانشان ساده نیست. مشاوره تلفنی یکی از مقاله هایی است که می تواند شما را در این مسیر یاری کند.
در گذشته پدران و مادران تصور می کردند همین که خوراک و پوشاک و مسکن را برای فرزندانشان تهیه کنند کافی است و از اهمیت فرزند پروری بی خبر بودند. اما امروزه با توجه به پیشرفت علم، افزایش آگاهی عمومی، توسعه تکنولوژی، افزایش سواد عمومی و …. بسیاری از افرادی که صاحب فرزند هستند یا قصد فرزند آوری دارند، به این باور رسیده اند که بی توجهی به کودکان تبعات خطرناکی دارد.
استقبال از خدمات روانشناختی و مشاوره ای کودکان مثل مشاوره کودک گویای همین تغییر است.
مشاوره حضوری، مشاوره کودک تلفنی و مشاوره کودک تلفنی رایگان از مهم ترین انواع خدمات مشاوره کودک هستند.

 

مشاوره کودک و نوجوان

تربیت فرزندان کار ساده ای نیست و نیازمند مطالعه، صرف وقت، یادگیری و تجربه است . کودکان و نوجوانان ممکن است به دلایل مختلفی با انواع مشکلات جسمی و روانی دست و پنجه نرم کنند.
بعضی کودکان به دلایل ژنتیکی یا تحت تأثیر عوامل محیطی خصوصیات خاصی دارند یا از اختلالات روانی خاصی رنج می برند و این وضعیت والدین را دچار بحران های زیادی می کند.
به عنوان مثال بیماری هایی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، بیش فعالی و…. فقط مخصوص بزرگسالان نیست و کودکان و نوجوانان هم از این اختلالات رنج می کشند.
گاهی اوقات هم رفتارهای ناهنجار کودکان و نوجوانان نتیجه برخوردهای اشتباه والدین، مسئولین مدرسه، فقر، آسیب های اجتماعی، بزهکاری و…. هستند که باید هر چه زودتر با استفاده از کمک های روانشناختی و مشاوره کودک تلفنی حل و فصل شوند و اگر نه در فرد درونی می شوند و همراه او به دوران بزرگسالی انتفال پیدا می کنند. در این مورد تربیت فرزند از نظر روانشناسی نیز اهمیت بسزایی دارد

خدمات مشاوره کودک و نوجوان در چنین موقعیت هایی از جمله تربیت اطفال کارساز هستند و می توانند کودک یا نوجوان را قبل از این که دیر بشود نجات دهند.

انواع مشاوره کودک

مشاوره کودک حوزه های متعدد و متنوعی دارد. والدینی که با مشاوران و روانشناسان کودک تماس می گیرند، در زمینه موضوعات و چالش های مختلفی به دنبال راهکار هستند.

در اینجا به مهم ترین موضوعات مشاوره کودک تلفنی رایگان می پردازیم:

اختلالات روانی کودکان

معمولاً اختلالات روانی ای که در افراد در بزرگسالی از آن رنج می برند، در دوران کودکی یا نوجوانی آغاز شده اند. نشانه های اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، بیش فعالی و عدم تمرکز، اختلالات خوردن، اختلالات خواب، اختلال یادگیری و…در کودکی آغاز می شوند و چنانچه والدین فوراً درمان آن ها را آغاز کنند، فرد در بزرگسالی زندگی سالم تری خواهد داشت.

مشکلات تحصیلی

همه کودکان به راحتی با محیط مدرسه اخت نمی شوند و به راحتی در فرایند درس و تحصیل قرار نمی گیرند. اختلالات یادگیری، معلم ها و مسئولین سخت گیر در مدرسه، روش های آموزش غلط و غیرعلمی و بی توجهی والدین به فراهم کردن محیط مناسب برای درس خواندن موجب می شوند که بسیاری از کودکان عملکرد تحصیلی مناسبی نداشته باشند.

مشاوره کودک تلفنی به والدین کمک می کند تا با یادگیری راهکارهای روانشناختی شرایط پیشرفت تحصیلی فرزندشان را فراهم کنند.

 

مشکلات ارتباطی در کودکی

همه ما والدینی را دیده ایم که نگران رفتارهایی مثل لجبازی، نافرمانی، پرخاشگری و… در فرزند کم سن و سالشان هستند. این نوع رفتارهای معمولاً ریشه های ارتباطی دارند. یعنی کودک مهارت های ارتباطی را بلد نیست و به جای اینکه با یک رفتار درست پیامش را منتقل کند، با روش های غلط و آسیب زا ارتباط برقرار می کند.

مشاوره کودک تلفنی رایگان به شما کمک می کند تا مهارت های صحیح ارتباطی را به فرزندتان آموزش دهید.

تربیت جنسی

آموزش مسائل جنسی به کودکان یکی از مهم ترین بخش های تربیت کودک و فرزندپروری است. البته آموزش جنسی اصلاً به این معنا نیست که رابطه جنسی به کودک آموزش داده شود. منظور این است که کودک بدن خودش و اعضای حساس بدن را بشناسد تا جلوی آزارها و سواستفاده های جنسی گرفته شود. مشاوره کودک تلفنی رایگان در آیدانیتو که توسط مشاوران کودک متخصص و باتجربه انجام می شود، اصول تربیت جنسی کودکان را به والدین و آموزگاران آموزش می دهد.

فرزند پروری

هر شخصی که فقط کمی مطالعه روانشناسی داشته باشد، می داند که شخصیت ما یا بخش اعظمی از شخصیت ما در دوران کودکی شکل می گیرد. و این شکل گیری کاملاً به نوع ارتباط ما با والدین مان و فضای خانه و خانواده بستگی دارد.

والدینی که به تربیت فرزندشان بی توجه هستند، نمی توانند انتظار داشته باشند که او در بزرگسالی انسان سالمی بشود. مشاوره کودک و نوجوان یکی از بهترین روش های برای یادگیری سبک های فرزند پروری صحیح و سالم است.
شما درگیر یکی از مشکلات و چالش هایی هستید که در بالا به آن ها اشاره شد؟ نگران نباشید برای حل همه این مسائل راهکاری وجود دارد. برای آگاهی از این راهکارها با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره کودک تلفنی رایگان در مرکز مشاوره آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران حرفه ای و با تجربه آیدانیتو با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه و… به مخاطبان مشاوره می دهند. مشاوره کودک تلفنی یکی از پر تماس ترین موضوعات مشاوره خانواده در آیدانیتو است.
از آن جایی که خدمات رایگان همیشه با استقبال مواجهه می شوند، آیدانیتو هم این فرصت را برای مخاطبانش فراهم کرده است تا تحت شرایطی از مشاوره کودک تلفنی رایگان برخوردار شوند.
برای تماس رایگان کافی است تلفن همراه را بردارید و با شماره 42258-021 تماس بگیرید. وقتی تماس برقرار شود، می توانید به مدت 5 دقیقه یک مکالمه رایگان با یکی از مشاوران آیدانیتو داشته باشید. این پنج دقیقه کاملاً رایگان است و بایت آن هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.
بعد از 5 دقیقه پیامی برای شما ارسال می شود و لینکی در اختیارتان قرار می گیرد با این لینک می توانید وارد سایت آیدانیتو شوید، اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.
در ادامه مطالعه مقاله مشاوره کودک را به شما پیشنهاد می کنیم.
صاحب فرزند هستید؟ رفتار یا مشکل خاصی در کودک یا نوجوانتان شما را نگران کرده؟ به دنبال راهکارهای درمانی می گردید؟ می خواهید فرزندتان را به درستی تربیت کنید اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید؟ پدر یا مادر خوبی بودن دغدغه شماست؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

2 دیدگاه در “مشاوره کودک تلفنی رایگان

  1. ناشناس گفت:

    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *