نظام وظیفه

مشاوره نظام وظیفه

 

مشاوره نظام وظیفه

یکی از مراحل زندگی آنان، خدمت سربازی است. هر کسی این مرحله را به نحوی سپری می کند. یا به خدمت سربازی می رود و کارت پایان خدمت می گیرد و به نحوی قدیمی ها به یک مرد واقعی تبدیل می شود و یا با استفاده از قوانین معافیت، کارت معافیت سربازی دریافت می کند. مقررات نظام وظیفه دارای پیچیدگی های خاص خود است و برای آقایانی که به این مرحله از زندگی می رسند گرفتن مشاوره نظام وظیفه امری منطقی تلقی می شود.

برخی از افراد به علت آگاه نبودن از قوانین و مقررات، پس از گذراندن دوره سربازی متوجه می شوند که می توانستند از فرصت کسر از خدمت و یا معافیت استفاده کنند اما به علت عدم اطلاع و عدم دریافت مشاوره نظام وظیفه این فرصت را از دست داده اند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم قبل از معرفی خود به عنوان مشمول خدمت از مشاوره نظام وظیفه استفاده کنید.

مشاوره سربازی

خدمت سربازی، خدمتی مقدس برای تمام آقایانی که به سن خدمت رسیده اند. اما در صورت داشتن شرایط و شناخت انواع معافیت ها می توان از خدمت سربازی معاف شد. سؤالاتی مانند چگونه از معافیت استفاده کرد؟ چه کسانی می توانند از معافیت کفالت استفاده کنند؟ معافیت پزشکی شامل چه مواردی است؟ کسری از خدمت چیست و چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند؟ بسیاری از سؤالات دیگر ذهن بسیاری از مشمولین سربازی را به خود مشغول کرده است. مشاوره نظام وظیفه با ارائه مشاوره سربازی و معافیت مشمولین خدمات سربازی را برای انتخاب بهترین گزینه در این مسیر راهنمایی می کند. در مشاوره سربازی شما می توانید از افرادی که اطلاعات کافی دارند و از قوانین خدمت سربازی مطلع هستند، مشاوره بگیرید و مطمئن باشید با دانش کامل بهترین گزینه را انتخاب کرده اید.

مشاوره خدمت

یکی از گزینه های خدمت سربازی، انتخاب گزینه امریه است. برخی از ارگان های امریه می پذیرند و افرادی که به سن 18 رسیده اند و مشمول خدمت سربازی هستند می توانند دوران خدمت خود را به صورت امریه سپری کنند. یکی از مشکلات بسیاری از مشمولین نداشتن اطلاعات از نحوه گرفتن امریه است. شرکت نفت، سپاه، شهرداری، انرژی اتمی و بسیاری از ارگان های دیگر امریه می گیرند. برای اطلاع از ارگان ها و شرایط اخذ امریه می توانید مشاوره نظام وظیفه دریافت کنید.
اگر سؤالی پیرامون خدمت سربازی و یا معافیت سربازی دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره معافیت

آنچه بسیاری از افراد به دنبال آن هستند گرفتن معافیت و کارت معافیت از خدمت سربازی است. معافیت انواع مختلفی دارد به مانند معافیت کفالت، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی و… هر کس بسته به شرایط خود می تواند از یکی از انواع معافیت ها استفاده کند و از خدمت سربازی به طور موقت و یا دائم معاف شود.

برای آن که مطمئن شوید شرایط شما با شرایط اخذ معافیت منطبق است می توانید از مشاوره سربازی استفاده کنید.

مشاوره نظام وظیفه تلفنی

معمولاً مشمولان خدمت سربازی به دنبال راهی سریع برای کاهش خدمت و یا معافیت هستند تا تصمیمات آتی خود را بگیرند و مسیر آینده خود را بدانند. اما چگونه می توان در لحظه و بدون معطلی مشاوره خدمت دریافت کرد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین ارائه خدمات مشاوره، امکان گرفتن مشاوره نظام وظیفه تلفنی نیز میسر شده است. شما می توانید با مشاوران نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید و متناسب با شرایط خود از میان گزینه های کسر خدمت، معافیت دائم، معافیت موقت و خدمت سربازی بهترین راه را انتخاب کنید.

با اطلاع از شرایط و مدارک امریه، از پذیرش امریه مطلع شوید.

اگر سؤالی پیرامون خدمت سربازی و یا معافیت سربازی دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

7 دیدگاه در “مشاوره نظام وظیفه

  1. علی گفت:

    شماره با موبایل بخوایم بگیریم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای برقراری ارتباط با شماره همراه می توانید با شماره 02142258 تماس بگیرید.

  2. کامیار اسدالهی گفت:

    سلام برای مشاوره نظام وظیفه مشاوره خرید خدمت و هزینه اش رو هم می دونین ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله میزان قیمت خرید خدمت بستگی به عواملی مانند سن و میزان غیبت دارد.

  3. محمدحسن گفت:

    سلام وقت بخیر…
    ازدواج با دختران ایثارگران هم معافیت سربازی داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر، ازدواج با دختران ایثارگران معافیت ندارد ولی ازدواج با بانوی ایثارگر شامل معافیت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *