آیدانیتو > مشاوره روانشناسی تلفنی
خانواده

مشاوره روانشناسی تلفنی

 

 

مشاوره روانشناسی تلفنی

روانشناسی و مشاوره علومی هستند که مدت زمان زیادی از پیدایش و رشد آن ها نمی گذرد اما هر روز گسترده تر و عمیق تر می شوند و بیشتر از قبل به زندگی فردی و اجتماعی ما راه پیدا می کنند. در گذشته افراد فقط برای درمان بیماری های جسمی به متخصص مراجعه می کردند اما در عصر حاضر همه ما افرادی را می شناسیم که برای حل اختلافات روانی یا کوچک ترین بحران ها و درگیری ها در زندگی شخصی از یک روانشناس یا مشاور کمک می گیرند.

مشاوره روانشناسی تلفنی هم نوعی از خدمات مشاوره ای است که استقبال از آن هرروز بیشتر از دیروز می شود. در این نوع مشاوره، خدمات روانشناختی به صورت حضوری ارائه نمی شود و افراد به صورت تلفنی با یک مشاور در ارتباط قرار می گیرند.

چرا مشاوره روانشناسی تلفنی؟

مشاوره روانشناسی تلفنی کارآمدی خودش را به دلایل مختلفی ثابت کرده است. این روزها بسیاری از ما زندگی شلوغ و پرمسئولیتی داریم و وقت مراجعه به مراکز مشاوره حضوری را نداریم اما کمتر کسی به تلفنی دسترسی ندارد. کافی است تلفن را برداریم و با یک مرکز مشاوره تلفنی معتبر ارتباط برقرار کنیم. در بررسی به مزایای مشاوره روانشناسی تلفنی می توان به کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن این نوع مشاوره هم اشاره کرد. که مشاوره خانواده رایگان ارایه میدهد.

مهم تر از همه این که مشاوره روانشناسی تلفنی در مواقع بحرانی به داد افراد می رسد. اتفاقی که در مراکز مشاوره حضوری نمی افتد.

تصور کنید که شب و دیروقت دچار یک حمله شدید عصبی شوید. احتمالاً برای وقت گرفتن از یک کلینیک روانشناسی یا مراجعه به آن فرصت ندارید اما می توانید تلفن را بردارید و با یک مشاور روانشناسی تماس بگیرید تا مشاوره خانواده آنلاین دریافت کنید، تا هم از نظر روانی آرام شوید و هم این که راهکاری برای حل مشکلتان پیدا کنید.

 

مشاوره روانشناسی تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند مشاوره و آموزش است. مشاوران حرفه ای و با تجربه آیدانیتو، با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان می توانند در زمینه های مختلف روانشناختی، خانواده، تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه و… به مخاطبان خدمات بدهند.

مشکلات روانشناختی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات روانی جدی تر مثل اسکیزوفرنی، دو قطبی و… موضوع اصلی مشاوره روانشناسی است.

چنانچه از یک اختلال یا ناکارآمدی روانی رنج می کشید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو به راهکارهایی برای درمان آن ها دست پیدا کنید.

مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان

طبیعی است که خدمات رایگان در هر حوزه ای طرفدار داشته باشد. مشاوره روانشناسی هم از این قاعده مستثنی نیست. مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان به موقعیتی اشاره می کند که مخاطبان می توانند بدون پرداخت پول با یک مشاور تماس بگیرند و گفت و گو داشته باشد.

مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان در آیدانیتو

برای استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان در آیدانیتو، می توانید از طریق تلفن همراه و با شماره42258-021 تماس بگیرید. وقتی این تماس برای اولین بار برقرار شود پنج دقیقه اول تماس کاملاً رایگان است و شما هیچ هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید.

بعد از این پنج دقیقه مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان، پیامکی برایتان ارسال می شود. این پیامک حاوی یک لینک است و فرد می تواند از طریق آن وارد سایت آیدانیتو شود، اعتبارش را تمدید کند و به مشاوره تلفنی ادامه دهد.

در ادامه مطالعه مقاله بهترین مشاور خانواده  را به شما پیشنهاد می کنیم.

از ایک اختلال روانی رنج می برید؟ افسرده اید؟ اضطراب دارید؟ وسواس زندگی فردی و اجتماعی شما را مختل کرده است؟ گرفتار یک بحران روانی شده اید؟ ناامیدید؟ حس می کنید راه نجاتی ندارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و مشاوره دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *