آیدانیتو > مشاوره خانواده تهران
خانواده

مشاوره خانواده تهران

 

مشاوره خانواده در تهران

در گذشته مراجعه به متخصص و مشاوره برای درمان بیماری ها فقط در جهت حل مشکلات جسمی بود اما با گذشت زمان و پیشرفت علم در حوزه های مختلف، اهمیت برخورداری از یک روان سالم و تأثیر آن بر ابعاد مختلف زندگی، روز به روز بیشتر حس و درک شد.

شاید در دهه های پیش مراجعه به روانشناس یا مشاور به نظر کار عجیب یا حتی بی معنی ای می آمد، اما این روزها این مسئله در بسیاری از جوامع جا افتاده است که ما برای برخورداری از یک زندگی فردی و اجتماعی سالم نیازمند مشورت کردن با دیگری هستیم و چه بهتر که به جای فامیل و دوست و آشنا با یک فرد متخصص و با تجربه مشورت کنیم.

همان طور که می دانیم خانواده مهم ترین نهاد جامعه است. شخصیت ما در خانواده شکل می گیرد و اولین تعامل ها را با اعضای خانواده برقرار می کنیم. از سویی دیگر چالش های خانوادگی بسیار تأثیر گذارند و می توانند مسیر زندگی ما را مشخص کنند.

چالش هایی مثل طلاق، مشکلات جنسی و زناشویی، اعتیاد اعضای خانواده، مشاجرات زناشویی، فرزند پروری، دوران بلوغ فرزندان، اختلالات روانی اعضای خانواده، خیانت، مشکلات جوانان و…

بهترین موقعیت برای مطرح کردن این مشکلات در ارتباط با مشاوران خانواده است. مراکز تلفنی مشاوره خانواده تهران شرایط مناسبی برای اعضای جامعه فراهم کرده اند تا تنها با یک تماس تلفنی، راه حلی برای مشکلات، دغدغه ها، نگرانی ها و بحران هایشان پیدا کنند.

چرا مشاوره تلفنی بگیریم؟

این روزها مشاوره تلفنی از همیشه بیشتر رواج دارد و این رواج دلایل خاص خودش را دارد.

زندگی ما در عصر حاضر بسیار پر مشغله و سرشار از مسئولیت های ریز و درشت است. ما بدون شک نیازمند آموزش و راهنمایی هستیم. از سویی دیگر، مشغولیت ها اجازه نمی دهند که بسیاری از افراد به صورت حضوری به مشاور یا روانشناس مراجعه کنند. در چنین وضعیتی، مشاوره آنلاین می تواند بهترین راه حل باشد.

همچنین گاهی اوقات ما در لحظه با بحران مواجه می شویم و حتی امکان خروج از خانه را نداریم. چه برسد به مراجعه به مراکز مشاوره. به عنوان مثال تصور کنید که پدر یا مادری شب و دیروقت متوجه می شود که فرزندش مواد مخدر مصرف می کند. او در آن لحظه نمی تواند به یک مشاور مراجعه کند اما می تواند گوشی را بردارد و با یک مرکز مشاوره خانواده در تهران تماس بگیرد.

بعضی افراد هم به طور کلی مشاوره تلفنی را به مشاوره حضوری ترجیح می دهند چون پشت تلفن راحت تر از شرکت در جلسات مشاوره حضوری هستند و هویت و اطلاعات شخصی در مشاوره تلفنی افشا نمی شوند.

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یکی از مراکز مشاوره خانواده در تهران است و خدمات آموزشی و مشاوره ای اش را به صورت تلفنی ارائه می دهد. البته خدمات این مرکز فقط به مشاوره خانواده محدود نمی شود و شهروندان می توانند در زمینه های تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه، کنکور، انتخاب رشته و…. هم با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرند.

 

خدمات مشاوره خانواده تلفنی با آیدانیتو

از جمله مهم ترین خدمات مشاوره تلفنی خانواده در آیدانیتو، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ازدواج و تشکیل خانواده

ازدواج یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین انتخاب ها در زندگی هر انسانی است. به همین دلیل هرچقدر آگاهی مان در زمان تصمیم گیری برای ازدواج بیشتر باشد، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک افزایش پیدا می کند.

مشاوره قبل از ازدواج در آیدانیتو، فرصتی برای آگاهی در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و شناخت بیشتر طرف مقابل است.

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟ در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.

برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.

برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده تهران ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.

متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.

به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند. و شماره مشاور خانواده خود را دریافت کنید

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده تهران پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مزایایی مشاوره تلفنی را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا در محیط خانه و خانواده از یک مشکل خانوادگی رنج می کشید؟ در تماس با مشاوران حرفه ای و باتجربه آیدانیتو تعلل نکنید.

 

4 دیدگاه در “مشاوره خانواده تهران

  1. سهیلا گفت:

    سلام
    برای مشاوره خانواده تهران به صورت حضوری مشاوره میدید؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، خیر مشاوره خانواده تهران به صورت تلفنی ارائه می شود.

  2. Ali گفت:

    سلام.
    مشاوره خانواده تهران به صورت حضوری هم هست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ مشاوره خانواده تهران به صورت تلفنی توسط آیدانیتو ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *