آیدانیتو > مدارک مهاجرت به انگلستان
مهاجرت به انگلیس

مدارک مهاجرت به انگلستان






مدارک مهاجرت به انگلستان

به جرأت می توان گفت که انگلستان به دلایل زیادی از جمله برخورداری از بالاترین و با کیفیت ترین دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، بسیار مورد توجه اهالی کشورهای دیگر حتی ایران برای مهاجرت است. هر ساله، شاهد جذب تعداد زیادی از افراد برای تحصیل و اشتغال به کار و فعالیت به انگلستان هستیم. در این مقاله، موضوع مدارک مهاجرت به انگلستان را برای شما دوستان مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا با مطالعه این مطلب تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با مدارک مهاجرت به انگلستان به دست آورید.

مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج

مطابق ضوابط برای مهاجرت به انگلستان و دریافت ویزای ازدواج سن مناسب و قانونی زوجین برای انجام این کار بالاتر از 18 سال است. همچنین، تحویل مدارکی دال بر درآمد بالا و استطاعت مالی فرد جهت برآوردن نیازهای مالی و هزینه های همسرش بدون درخواست کمک از دولت انگلستان نیز ضروری می نماید. نکته قابل توجه این که، فرد متقاضی اخذ ویزای ازدواج و مهاجرت به انگلستان به وسیله ازدواج باید تعدادی مدرک برای اثبات اقامت همسر و شهروندی وی و همچنین وجود رابطه زناشویی بین خود و همسرش را نیز ارائه دهد. پس از مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج، امکان کار، تحصیل و حتی اخذ اقامت دائم شما در این کشور نیز فراهم می شود.

مهاجرت به انگلستان از طریق کارآفرینی

هر فرد می تواند در صورت داشتن شرایطی از جمله شهروند اتحادیه سوئیس و یا اروپا نبودن و نداشتن قصد سرمایه گذاری در انگلستان نسبت به اخذ ویزای کار آفرینی اقدام نماید. از دیگر شرایط دریافت این نوع از ویزا، داشتن مبلغ 200000 پوند در حساب یکی از مؤسسات مالی مورد قبول دولت انگلستان است. هم زمان با دادن طرح یا ایده مورد نظر برای آغاز کسب و کاری جدید در انگلستان، سرمایه گذاری های لازم بر روی طرح وی انجام و فعالیت اقتصادی آغاز می شود. فرد متقاضی دریافت ویزای کار آفرینی باید حداقل 16 سال سن داشته باشد و جهت زندگی در انگلیس از تمکن مالی لازم برخوردار باشد. به علاوه کسب حداقل 95 امتیاز از سیستم امتیاز بندی جهت اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان الزامی است.

مهاجرت به انگلیس به وسیله سرمایه گذاری

باید بگوییم که کشور انگلستان به جهت اقتصادی بسیار پیشرفته بوده و رتبه دوم را از این نظر در اتحادیه اروپا به دست آورده است. در نتیجه، از جمله بهترین مقاصد جهت مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری به شمار می آید. در مجموع به سه طریق و با سه مبلغ متفاوت 50 هزار پوندی، 200 هزار پوندی و همین طور 1000000 پوندی می توان به سرمایه گذاری در انگلستان پرداخت.

مهاجرت به انگلستان به وسیله کار

مهاجرت به انگلستان به وسیله کار در ردیف محبوب ترین روش ها برای اقامت در این کشور است. باید بگوییم که دولت انگلیس شرایط مشکلی را جهت اعطای ویزای کاری به متقاضیان در نظر گرفته است. بدین ترتیب که متقاضی دعوت نامه کاری را از یک کارفرما در شرکتی انگلیسی دریافت کرده و افرادی که شرایط لازم را داشته باشند، جهت استخدام اقدام می کنند. البته کارفرما باید شغل مورد نظر را در مدت زمان سه ماه در کشور انگلستان اگهی کرده و در صورت پیدا نشدن فرد مورد نظر، اقدام به جذب نیرو از دیگر کشورها نماید.

مدارک ضروری مهاجرت به انگلستان

باید بگوییم که وجود تعداد زیادی مدرک جهت دریافت انواع ویزای انگلستان ضروری است. در زیر شماری از مدارک مهاجرت به انگلستان را برایتان بر می شماریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از لیست مدارک مورد نیاز برای اخذ هر یک از ویزاهای انگلستان می توانید با مشاوران خبره و ماهر آیدانیتو تماس بگیرید.

  • عکس جدید از متقاضی با پشت زمینه سفید رنگ
  • اصل و ترجمه تمامی صفحات شناسنامه فرد درخواست کننده ویزا
  • اصل سند ملکی و اجاره نامه متفاضی همراه با ترجمه رسمی آن ها
  • مبلغ مورد نظر برای دریافت انواع ویزا
  • ارائه حکم بازنشستگی، جواز کسب و گواهی اشتغال به کار متقاضی

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مدارک مهاجرت به انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مهاجرت به انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک مهاجرت به انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *