آیدانیتو > مدارس غیرانتفاعی تهران
معرفی مدارس غیرانتفاعی

مدارس غیرانتفاعی تهران

مدارس غیرانتفاعی تهران

مدارس غیرانتفاعی تهران

وجود پیشرفت های قابل توجه در دنیا و توسعه فناوری اهمیت کسب سواد و ادامه تحصیل را برای افراد پررنگ تر کرده است. به شکلی که در صورت عدم بهره مندی از سواد و علم مسائل و مشکلات بسیاری در زندگی فردی، اجتماعی و فرهنگی مردم جامعه به وجود می آید. با عنایت به این که بهترین ساعات زندگی هر دانش آموز صرف یادگیری و آموختن در مدارس می شود، این مکان مقدس نقشی بسیار مؤثر و سزایی در شکل گیری و رشد شخصیتی و اجتماعی وی ایفا می کند. دانش آموز با گذراندن ساعاتی در مدرسه از دوستان و از رفتارها و حرکات آن ها سعی در الگوسازی دارد. امروزه، مدارسی با عناوین مختلف، نهضت های سوادآموزی و مراکز دانشگاهی متعددی در کشور عزیزمان ایران عهده دار این امر مهم یعنی آموزش افراد در مقاطع مختلف تحصیلی را دارند. از میان مدارس تأسیس شده در ایران می توان به مدارس غیرانتفاعی یکی از مدارس غیر دولتی شناخته شده اشاره کرد. مدارسی که در سرتاسر کشور و شهرهای مختلف به چشم می خورند. در این مطلب به ذکر مطالبی چند در رابطه با مدارس غیرانتفاعی تهران برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مدارس غیرانتفاعی تهران به دست آورید.

معرفی مدارس غیرانتفاعی تهران

اداره و تأمین هزینه های آموزشی و پرورشی و بالارفتن سهم مشارکت های مردم در احداث و راه اندازی انواع سازمان های مختلف آموزشی و نهادهای متعدد در ردیف هدف ها و برنامه های سیاستگذاران بخش آموزشی در کشور به شمار می روند. به جهت عدم توانایی دولت در تأمین هزینه های سنگین و گسترده آموزش و پرورش تأسیس مدارس غیرانتفاعی ا زجمله مدارس غیرانتفاعی تهران برای تأمین عدالت اجتماعی و جذب سرمایه های مردم جامعه در بخش آموزش و پرورش در ردیف اولویت های مهم دولت قرار گرفت. مدارس غیر انتفاعی تهران واحدهای آموزشی به شمار می روند که فعالیت آن ها کاملاً مستقل از فعالیت دولت است. این قبیل مدارس سعی در ارائه آموزش هایی رسمی در دوره ها و مقاطع مختلف تحصیلی همانند پیش دبستانی، دبستان کارودانش و هنرستان ها را دارند.

هزینه مدارس غیرانتفاعی تهران

عوامل متعددی من جمله حقوق کارکنان، مبلغ اجاره بهای ملک استیجاری و کیفیت آموزش ارائه شده نقشی بسیار مؤثر در مبلغ شهریه دریافتی از دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی تهران دارند. بر طبق اعلام مسئولین، میزان حداقل شهریه ای که در سال 97 برای دریافت از دانش آموزان تعیین شده است. 2 میلیون و 652 هزار تومان و حداکثر این میزان 7 میلیون و یکصدهزار تومان برای مدارس ابتدایی مشخص شده است. علاوه بر این، جهت تحصیل در مقاطع متوسطه اول و دوم بین 3628000 تا 8267000 تومان و 4000000 و 182هزار تا مبلغ 10 میلیون و صدوسی و چهار تومان برآورده شده است. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارس غیر انتفاعی پسرانه

در این بخش به ذکر شماری از مدارس غیرانتفاعی پسرانه تهران برای شما می پردازیم.

نام مدرسه

مقطع

آدرس

نیما یوشیج

ابتدایی

منطقه 2 – شهرک غرب

آفتاب

پیش دبستانی

منطقه 4 – تهرانپارس

والعصر

دبیرستان دوره اول

منطقه 3- آفریقا

صالحین

دبیرستان دوره اول

منطقه 12- 17شهریور

پارسا

ابتدایی

منطقه 2- آریاشهر صادقیه

برهان

دبیرستان دوره اول

منطقه 2- فرحزادی

رهیار

دبیرستان دوره دوم

منطقه 5- پونک

مدارس غیرانتفاعی دخترانه

در آخرین بخش از این مقاله، سعی در ارائه مدارس غیرانتفاعی دخترانه شهر تهران را برای شما دوستان داریم پس با ما همراه باشید.

نام مدرسه

مقطع

آدرس

بامداد پارسی

ابتدایی

منطقه3- آفریقا

شمیم یاس

ابتدایی

سایر محدوده ها

نرجس

ابتدایی

منطقه3- ولیعصر

مهرورز

دبیرستان دوره اول

منطقه2- شهرک غرب

 در این مقاله به تحلیل و بررسی مدارس غیرانتفاعی تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مدارس نمونه دولتی تهران بزنید.
اگر سوالی در زمینه مدارس غیرانتفاعی تهران ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *