آیدانیتو > لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندرعباس
لیست رشته ها کاردانی بدون کنکور آزاد, لیست رشته ها کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندرعباس


لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندر عباس

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندر عباس را در 2 مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته گرد آورده ایم. هر داوطلب ورود به دانشگاه در این دو مقطع می تواند رشته های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در لیستی شامل نهایتا 20 کد رشته / محل در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org ثبت کند.
معرفی دانشگاه آزاد واحد بندر عباس
دانشگاه آزاد واحد بندر عباس با تکیه بر هدف رقابت با دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی در حال توسعه است. برخی از اهداف مهم این دانشگاه به شرح زیر می باشند: 1- کمک به ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه 2- ایجاد مراکز تحقیقاتی و پژوهشی معتبر 3- همکاری با صنایع جهت تولید فناورانه و … ضمناً این دانشگاه دارای پنج دانشکده ی 1- علوم انسانی 2- منابع طبیعی 3- علوم پایه 4- فنی و مهندسی 5- پرستاری و مامایی می باشد. برای مشاهده ی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز در ادامه مقاله همراه باشید.
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندر عباس دوره ی کاردانی ناپیوسته
دانشگاه آزاد بندر عباس مانند بسیاری از واحد های دانشگاهی دیگر لیست چندان متنوعی برای پذیرش بدون کنکور دوره کاردانی ناپیوسته در نظر نگرفته است. این لیست شامل 8 رشته عمدتا در حوزه صنعت و فناوری می باشد.
ردیفرشته
1کاردانی آموزش دینی و عربی
2کاردانی مدیریت گمرکی
3کاردانی حسابداری
4کاردانی معماری
5کاردانی نرم افزار کامپیوتر
6کاردان فنی ساختمان های بتنی
7کاردانی فنی پل سازی و ابنیه فنی
8تربیت معلم آموزش علوم تجربی

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندر عباس دوره ی کارشناسی ناپیوسته
دانشگاه آزاد بندر عباس برخلاف اکثر واحدهای دانشگاه آزاد در دوره کارشناسی پیوسته رشته ای ارائه نکرده است اما در لیست رشته های دوره کارشناسی ناپیوسته آن 11 رشته به چشم میخورد که میتوان آنهارا متناسب با رشته های دوره کاردانی همین دانشگاه دانست . از این رو فرصت برای داوطلبانی که مدرک کاردانی خود را از این واحد دانشگاهی دریافت کره اند فراهم آمده است تا در رشته خود بدون کنکور ادامه تحصیل دهند و وارد مقطع کارشناسی شوند.
ردیفرشته
1آموزش دینی و عربی
2آموزش و پرورش ابتدایی
3حسابداری
4آموزش ریاضی
5مهندسی تکنولوژی الکترونیک
6مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (آی سی تی) – مدیریت آی سی تی
7مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
8تکثیر و پرورش آبزیان
9مهندسی منابع طبیعی – مرتع و آبخیزداری
10معماری
11مهندسی اجرایی عمران
اکنون که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر عباس را مشاهده نمودید بدنیست اگر به جنبه های دیگر تحصیل در این واحد دانشگاهی نیز دقت کنید. دانشگاه آزاد بندرعباس واقع در مرکز استان هرمزگان است و همانطور که میدانید استان هرمزگان شرایط ویژه ای از لحاظ موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی دارد . با توجه به اینکه زندگی در این شهر ممکن است برای بسیاری از افرادی که بومی این منطقه نیستند بسیار مشکل تر باشد پیشنهاد می کنیم در صورتی که ساکن استان هرمزگان و یا استان های مجاور مانند فارس و کرمان هستید این دانشگاه را به عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرید.
در این مقاله به بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندرعباس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور 98 بزنید. 
اگر سوالی در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندرعباس ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *