آیدانیتو > لیست دانشگاه های بدون کنکور داروسازی
لیست دانشگاه ها

لیست دانشگاه های بدون کنکور داروسازی

لیست دانشگاه های بدون کنکور داروسازی

 

لیست دانشگاه های بدون کنکور داروسازی 99

رشته داروسازی یکی از رشته های مورد علاقه و پرطرفدار بسیاری از افراد است و خیلی از دانش آموزان این رشته را برای تحصیل دانشگاهی خود امتحان می کنند.  در این مقاله میخواهیم لیست دانشگاه های بدون کنکور داروسازی 99 را برایتان مشخص کنیم. شاید یکی از دلایل درخواست افراد برای تحصیل در این رشته، آینده شغلی خوب و مناسب و درآمد عالی رشته داروسازی باشد. امروزه با پذیرش های بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری بسیاری بر این فکر هستند که آیا امکان تحصیل بدون کنکور در رشته داروسازی وجود دارد یا خیر؟ در ابتدا باید بگوییم امکان تحصیل در رشته داروسازی بدون شرکت در آزمون سراسری کنکور در ایران وجود ندارد. تنها راه تحصیل در رشته داروسازی بدون شرکت در کنکور تحصیل در خارج از ایران است. برای تحصیل در رشته داروسازی بدون کنکور نیاز به گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارج از ایران است. البته امکان ادامه تحصیل و یا گرفتن انتقالی به ایران برای دانشجویانی که  دارای شرایط باشند وجود دارد.

شرایط تحصیل و گرفتن انتقالی رشته داروسازی بدون کنکور

در صورتی که موفق به پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور در رشته داروسازی شده اند، در صورت داشتن شرایط زیر می توانند با گرفتن انتقالی تحصیل خود را در ایران به اتمام برسانند. 1- گذراندن یک مقطع تحصیلی مورد تأیید وزارت بهداشت ایران 2- کسب معدل بالای 15 برای واحدهای گذرانده شده 3- مورد تایید بودن دانشگاه از نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت. البته از چندی پیش تاکنون این قانون تغییر کرده است و فرد باید تمامی واحدها را در کشور دیگری بگذراند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تری در این مورد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو می توانند شما را در این زمینه به بهترین شکل راهنمایی کنند.
اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با ادامه تحصیل در داروسازی بدون کنکور دارید می توانید با آن ها تماس بگیرید.

شرایط پذیرش داروسازی بدون کنکور

برای پذیرش داروسازی بدون کنکور در خارج از کشور نیاز است در ابتدا کشور مورد هدف خود را انتخاب و بعد از آن به انتخاب دانشگاه بپردازید. دانشگاه ها دارای شرایط اختصاصی برای پذیرش هستند و در نظر گرفتن این شرایط لازم و ضروری است. البته برخی از شرایط نیز عمومی است و برای تمامی دانشگاه ها یکسان است. از جمله شرایط عمومی می توان به شرایط زیر اشاره کرد: 1- دارا بودن دیپلم تجربی یا ریاضی 2- دارا بودن ریزنمرات دیپلمنع 3- داشتن مدرک زبان یا گذراندن دوره کالج در دانشگاه مقصد 4- داشتن پشتوانه مالی از جمله شرایط اختصاصی میتوان به نحوه پذیرش دانشجو که ممکن است با آزمون یا بدون آزمون باشد اشاره کرد. علاوه بر این برای ورود به برخی از دانشگاه ها باید دوره کالج را گذراند. لازم است بدانید که در زمان تحصیل در برخی از دانشگاه ها امکان کار کردن برای دانشجو وجود ندارد و دانشجو ممنوع کار است. و در برخی از دانشگاه ها و کشور ها کار کردن بلامانع است.

کشورهای پذیرنده داروسازی

لازم است قبل از بررسی لیست دانشگاه های بدون کنکور داروسازی 99 ، بگوییم پذیرش در برخی از دانشگاه ها با برگزاری آزمون همراه است و در برخی از دانشگاه ها بدون آزمون و با در نظر گرفتن ریز نمرات دیپلم صورت می گیرد. در اینجا نگاهی به کشورهای پذیرنده و مورد تأیید وزارت بهداشت ایران می اندازیم: انگلستان، سوئد، استرالیا، ایتالیا

اسامی دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور داروسازی

در ادامه اسم دانشگاه های پذیرنده داروسازی بدون کنکور را آورده ایم. این دانشگاه ها جزو بهترین دانشگاه های رشته داروسازی هستند. توجه کنید قبل از گرفتن پذیرش به مورد تأیید بودن دانشگاه از نظر وزارت بهداشت ایران دقت کنید.
دانشگاهکشور
دانشگاه کمبریجانگلستان
کارولینکیسوئد
موناشاسترالیا
ملبورناسترالیا

دانشگاه های برتر داروسازی

دانشگاه های برتر داروسازی

A&Mفلوریداآلبانی
اوهایو شمالیهمپتون ماساچوست بوستون
سنت شمالیراتگرز
فینرلیسنت لوئیس
آرامرود آیلنفر

 

در این مقاله به معرفی لیست دانشگاه های بدون کنکور داروسازی 99 پرداختیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر شما می توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور داروسازی 99  را نیز مطالعه کنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با لیست دانشگاه های بدون کنکور داروسازی را در اختیار شما قرار دهند. در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *