آیدانیتو > شرایط خروج از کشور مشمولان غایب
تردد مشمولان غایب

شرایط خروج از کشور مشمولان غایب






شرایط خروج از کشور مشمولان غایب

 

در این مقاله شرایط خروج از کشور مشمولان غایب را مورد بررسی قرار خواهیم داد، همان طور که اطلاع دارید، غیبت در سربازی و عدم مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه محدودیت های زیادی را به دنبال خود خواهد داشت، از جمله این محدودیت ها می توان به خروج از کشور اشاره کرد.

یکی از معضلاتی که مشمولان غایب سربازی دارند خروج از کشور است، قبل از بیان جزئیات شرایط خروج از کشور مشمولان غایب نیاز است از سن مشمولیت مطلع شوید. بازه 18 تا 50 سالگی سن مشمولیت قرار دارد و خدمت سربازی در این سن برای همگان اجباری است مگر در شرایطی خاص که در مقالات مرتبط به طور کامل توضیح داده شده است.

مشمولین خدمت که از اعزام به خدمت، ارسال دفترچه و یا مشخص نمودن وضعیت سربازی خود پرهیز کرده اند، با مطالعه مقاله شرایط خروج از کشور مشمولان غایب از شرایط تردد خود و خروج از کشور مطلع خواهند شد، آیا افرادی که دارای غیبت هستند می توانند از کشور خارج شوند؟

خروج از کشور برای مشمولین  غایب که بیماری سختی دارند و باید برای مداوا به سایر کشورها سفر کنند امکان پذیر است؟ با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم امکان سفر زیارتی برای این دسته از مشمولین امکان پذیر است؟ و…. که سوالات مبهم افرادی است که کارت پایان خدمت و یا معافیت ندارند و در سن مشمولیت نیز قرار دارند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از موضوعات مطرح شده با این مقاله از آیدانیتو همراه باشید.

سفر خارجی مشمولین غایب

همان طور که در مقالات مرتبط آیدانیتو راجع به تردد و سفرهای مختلف مشمولین ذکر شد مهم ترین نکته و شرط آن ها عدم وجود غیبت در سربازی بود، حال اگر فردی دچار غیبت شود شرایط عبور از مرز آن به چه شکل است؟ مشمولین غایب باید توجه کنند که امکان خارج شدن از کشور برای افراد غایب وجود ندارد، و تا زمانی که کارت معافیت و یا کارت پایان خدمت را به دست نیاورده باشند نمی توانند از کشور خارج شوند، این قانون برای مشمولین غایب بیمار هم صدق می کند و نمی تواند برای مداوا به کشورهای دیگر سفر کند، اما این دسته از مشمولین می توانند از معافیت پزشکی استفاده کنند و بعد از دریافت کارت معافیت، کشور را به منظور درمان ترک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کسب معافیت پزشکی به مقالات مرتبط مراجعه کنید.

سفر کربلا برای مشمولین غایب

با توجه به ایام محرم و سفرهای زیارتی شیعیان، با مسئله ی سفر کربلا برای مشمولین غایب مواجه می شویم، مشمولین عزیز توجه کنند که به احتمال زیاد در سال 97 نیز امکان سفر زیارتی در اربعین برای تمامی افراد از جمله مشمولین غایب وجود دارد در سال های اخیر شاهد سفر کربلای مشمولین غایب بودیم.

خروج از کشور مشمولین در ایام نوروز

آیا چیزی راجع به طرح خروج از کشور مشمولین نظام وظیفه در ایام نوروز شنیده اید؟! با توجه به ایام تعطیلات نوروز شاهد اجرای تمهیداتی جهت رفاه حال مشمولان نظام وظیفه در رابطه با خروج از کشور هستیم. در واقع این طرح مخصوص ایام نوروز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو اطلاعات خوبی را در این رابطه در اختیار شما قرار می دهند. 

اگر سوالی پیرامون شرایط خروج از کشور مشمولین غایب دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله شرایط خروج از کشور مشمولان غایب مقاله ی توجیه غیبت را مطالعه کنید.


1 دیدگاه در “شرایط خروج از کشور مشمولان غایب

  1. ناشناس گفت:

    4.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *