آیدانیتو > شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پردیس

شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش

شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش

 

شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش

دانشگاه آزاد واحد بین المللی جزیره کیش در پاییز  و پاییز با پذیرش دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف شروع به کار کرده است. پردیس بین المللی کیش در این راستا سعی کرده است تا محیطی مطلوب برای دانشجویان ایجاد نماید و استانداردهای کمی و کیفی آموزشی را برای جذب نخبگان ارتقاء دهد. با توجه به این شرایط، در ادامه ی مطلب به شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش اشاره کرده ایم. پس ما را یاری کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش کسب نمایید. اطلاع از شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش با مطالعه مقاله شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکو پردیس بین المللی کیش می تواند یاری گر شما در زمان انتخاب رشته باشد.

شرایط ثبت نام در پردیس بین المللی کیش

شرایط ثبت نام در پردیس بین المللی کیش مطابق با شرایط پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی است. بر این اساس متقاضیان می بایست برای ثبت نام در پردیس بین المللی کیش باید مدارک زیر را داشته باشند: 1- دارا بودن مدرک دیپلم پیش دانشگاهی یا نظام قدیم به همراه تأییدیه تحصیلی و ریز نمرات جهت کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته 2- اصل مدرک کاردانی 3- اصل مدرک کارشناسی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 4-اصل مدرک کارشناسی ارشد برای تحصیل در مقطع دکترای تخصصی ثبت نام در پردیس بین المللی کیش بدون کنکور است و شرایط ثبت نام در پردیس بین المللی کیش برای هر کدام از مقاطع، دارا بودن مدرک مورد نیاز مقطع قبلی آن است. امکان تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد پردیس کیش، فرصتی است برای کسانی که مایل هستند در محیطی زیبا و خوش آب و هوا به تحصیل مشغول شوند.

از رشته های کارشناسی پیام نور بدون کنکور اطلاع دارین؟

لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش

دانشگاه آزاد بین المللی پردیس کیش در دو بازه ی زمانی در سال دانشجو بدون کنکور می گیرد. لیست رشته ها با توجه به مقاطع تحصیلی و نیز دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام می شود. در زیر لیست رشته های بدون کنکور پردیس کیش با توجه به مقطع تحصیلی را ملاحظه می کنید: کاردانی پیوسته: نرم افزار کامپیوتر و علمی کاربردی کامپیوتر کارشناسی ناپیوسته: مهندسی عمران، علمی کاربردی حسابداری کارشناسی پیوسته: پذیرش ندارد. امکان بدون کنکور که در دانشگاه آزاد و پردیس های آن فراهم شده است، با توجه به محل زندگی متقاضیان و نیز رشته و علایق آنان، امتیازی است که در سالهای اخیر برای علاقه مندان عرصه علم و دانشگاه فراهم شده است. بدین ترتیب  داوطلبان ورود به دانشگاه بدون اینکه دغدغه و اضطراب آزمون و کنکور را داشته باشند، بدون کنکور در رشته و دانشگاه مورد نظر خود پذیرش می شوند و به اهداف تحصیلی و علمی خود بدون آزمون های دست و پا گیر و محدود کننده می رسند چرا که کنکور هرگز ملاک قبولی و توانایی فرد در یک رشته نیست!
در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پردیس کیش دانشگاه تهران بزنید.

اگر سوالی در زمینه شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور پردیس بین المللی کیش ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *