آیدانیتو > سرمایه گذاری در انگلستان
مهاجرت به انگلیس

سرمایه گذاری در انگلستان






سرمایه گذاری در انگلستان

در حال حاضر، افراد بسیاری در فکر مهاجرت به یکی از کشورهای مطرح دنیا از جمله انگلستان هستند. از جمله مطرح ترین و بهترین کشورهای دنیا یعنی انگلستان امکانات بسیاری را از جهت پیشرفت در زمینه اقتصادی برای افراد فراهم می کند. از این رو یکی از روش های مهاجرت به این کشور سرمایه گذاری در انگلستان بوده که در واقع از جمله پر هزینه ترین و پرطرفدارترین روش ها جهت اقامت و مهاجرت به این کشور به شمار می رود. انگلستان ششمین اقتصاد قوی را در جهان داشته و با سیستم پارلمانی اداره می شود. در این مقاله، به بحث در مورد سرمایه گذاری در انگلستان برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با سرمایه گذاری در انگلستان به دست آورید.

سرمایه گذاری در انگلیس

به جرأت می توان انگلستان را از جمله بزرگ ترین مراکز مالی در دنیا به شمار آورد. کشوری که در طی قرن های متمادی در زمینه کسب و کار و تجارت و همین طور داشتن معتبرترین و بزرگ ترین بانک های دنیا، رتبه بالایی را در حیطه بازرگانی بین المللی و تجارت به خود اختصاص داده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که انگلستان بیشترین تعداد سرمایه داران را در مقایسه با دیگر شهرهای دنیا در خود جای داده است.

راه های سرمایه گذاری در انگلستان

باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که سرمایه گذاری در کشور انگلیس به سه صورت و با پرداخت مبالغ مختلفی انجام می گیرد. در این بخش، به توضیح این سه روش برای شما دوستان عزیز می پردازیم.

سرمایه گذاری با مبلغ 50 هزار پوندی

ویزای 50 هزار پوندی انگلیس، بسیار مناسب افراد تحصیل کرده در این کشور بوده و به ویزای کارآفرینی مشهور است. باید بدانید که مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری با این مبلغ کمی ارزان قیمت تر بوده و محدودیت های بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است.

سرمایه گذاری با مبلغ یک میلیون پوند

در روش سرمایه گذاری یک میلیون پوندی هر شخصی که قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در انگلستان را دارد، باید مقداری از این پول را وارد این کشور کند. باید بگوییم که اقامت گرفتن از طریق این روش بسیار راحت اما پر هزینه است.

سرمایه گذاری با مبلغ 200 هزار پوند

در این نوع سرمایه گذاری هر فرد موظف به پرداخت مبلغ 200 هزار پوند سرمایه خود به کشور بریتانیا است. با انجام این کار، افراد دیگر نیازی به پیشنهاد شغل، دعوت به کار و ارائه مدارک اشتغال نداشته و می توانند نسبت به انجام فعالیت های بازرگانی و تجاری خود پس از ثبت شرکت، اقدامات لازم را انجام دهند. در سرمایه گذاری 200 هزار پوندی هر کدام از سرمایه گذاران مجبور به ارائه طرح بیزینسی خود هستند.

مزیت های سرمایه گذاری در انگلستان

در این بخش، توضیحی هر چند مختصر را در رابطه با سرمایه گذاری در انگلستان خدمتتان ارائه می دهیم.

  • سرمایه گذاری در زمینه های کسب و کار و تجارت توسط مهاجران مقیم در کشور انگلستان به جهت اختصاص رتبه ششم توسط انگلستان و اول در زمینه های نام برده شده، بسیار مناسب و عالی است.
  • انعطاف پذیری بازار اروپا متعلق به کشور انگلیس است، زیرا انگلستان از نظر استخدام کارگران رتبه دوم را در دنیا به خود اختصاص داده است.
  • ثبت مالکیت در انگلستان بسیار آسان انجام می شود.
  • بهترین راه ورود به بازار تجارت اروپا از طریق انگلستان است.
  • بالاترین استانداردهای جهانی متعلق به کشور انگلستان بوده که با داشتن پاسپورت آن به راحتی می توان به سایر کشورها مسافرت کرد.
  • کم ترین موانع برای کار آفرینان در انگلستان وجود دارد.
  • بالاترین رتبه نوآوری و کیفیت در تحقیقات مختص انگلیس است.

ویزاهای سرمایه گذاری در انگلستان

سه نوع ویزا جهت انجام سرمایه گذاری در انگلستان وجود دارد. در زیر علاوه بر نام بردن از این سه نوع ویزا، توضیحاتی هرچند مختصر را راجع به هر کدام ارائه می کنیم.

  • ویزای Post study / work: از جمله ویزاهای مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در انگلستان بوده که داشتن ویزای TIRE 4 و یا مدرک معتبر تحصیلی از یکی از دانشگاه های انگلستان جهت اخذ آن ضرورت دارد. در حال حاضر، محدودیت بیشتری در ارائه این نوع از ویزا مشاهده می شود.
  • ویزای Enterprenear ( ویزای کارآفرینی): هر فرد با داشتن 200 هزار پوند جهت انجام و شروع فعالیتی اقتصادی در یکی از شرکت های تحت نظارت FSA می تواند این نوع ویزا را اخذ نماید. با تسلط بر زبان انگلیسی می توانید امتیاز خود را جهت مهاجرت به انگلیس، به میزان ده رتبه بالاتر ببرید. علاوه بر این، از الزامات دیگر اخذ ویزای Enterprenear گرفتن نمره 6/5 آیلتس است.
  • ویزای Investor: این نوع ویزا را می توان بهترین نوع ویزا برای سرمایه گذاری دانست. مراحل اخذ ویزای Investor به این شکل است که فرد متقاضی باید 750 هزار پوند از یک میلیون پوند را در یکی از شرکت های سهامی انگلستان سرمایه گذاری کند و 50 هزار پوند آن را نیز در زمینه مورد تمایل نقدینگی داشته باشد. علاوه بر این ها، حضور فرد در نیمی از سال در انگلستان ضروری است.. از جمله مزیت های اخذ ویزای Investor می توان به عدم نیاز مدرک دانشگاهی و امکان اخذ ویزا و اقامت دائم انگلستان برای تمامی افراد تحت تکفل فرد اشاره کرد. داشتن نمره 6/5 در آزمون آیلتس را می توان از شرایط اخذ این نوع از ویزا در نظر گرفت. ویزای Investor در ابتدا برای سه سال و سپس دو سال قابلیت تمدید دارد. پس از طی این مدت شخص امکان اقدام جهت گرفتن اقامت دائم در انگلستان را خواهد داشت.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با سرمایه گذاری در انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارآفرینی در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه سرمایه گذاری در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *