شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نفت 98

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نفت 98

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نفت 98

شاید برای عده زیادی دانستن اینکه می تواندد بدون کنکور در رشته مهندسی نفت تحصیل کنند، جالب باشد. دانشگاه پیام نور در رشته مهندسی نفت در دوره بدون کنکور دانشجو می پذیرد. در همین زمینه برای داوطلبان ثبت نام بدون کنکور سوالات زیادی درباره زمان ثبت نام و همین طور شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور مطرح شده است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم مطلبی را به طور کامل به بررسی زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نفت 98 اختصاص دهیم. اگر شما هم علاقه مند هستید برای پذیرش بدون کنکور مهندسی نفت پیام نور درخواست پذیرش دهید با این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

شرایط پذیرش پیام نور بدون کنکور مهندسی نفت

در شروع مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نفت 98 ، باید این نکته را یادآور شویم که دانشگاه پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور زیر مجموعه پذیرش های بدون کنکور دانشگاه سراسری است که سازمان سنجش متولی اجرای آن است. پذیرش بدون کنکور تمام دوره های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور، مجازی براساس سوابق تحصیلی است و رشته-محل های این دانشگاه هم در دفترچه پذیرش براساس سوابق تحصیلی قید می شود. بنابراین شرایط پذیرشی که برای این دوره ها قرار داده شده این است که متقاضیان یا باید دپیلمه نظام قدیم باشند یا فارغ التحصیل پیش دانشگاهی نظام جدید. فارغ التحصیلان هنرستان های کار و دانش و فنی و حرفه ای هم می توانند متقاضی تحصیل بدون کنکور کارشناسی پیام نور باشند به شرط اینکه مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته داشته باشند. از آنجا که پذیرش بدون کنکور پیام نور نفت براساس سوابق تحصیلی است، معدل با ضریبی در قبولی موثر است ولی اگر دیپلم شما نامرتبط باشد به گروه آزمایشی که از آن رشته انتخاب کرده اید، ضریب معدل کاهش پیدا می کند. وضعیت خدمت وظیفه متقاضیان آقا هم باید کاملا روشن باشد و مانعی برای تحصیل نداشته باشند.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور مهندسی نفت

همان طور که در بخش قبلی زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نفت 98 گفتیم، سازمان سنجش متولی ثبت نام بدون کنکور است، پس تمام مراحل ثبت نام در سایت این سازمان انجام می شود. برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور مهندسی نفت، پس از اینکه دفترچه راهنمای پذیرش براساس سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش قرار گرفت، به این سایت بروید، ثبت نام کنید و فرم انتخاب رشته را تکمیل کنید و کد ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنید. طبعا وقتی هدف‌تان قبولی در رشته مهندسی نفت دانشگاه پیام نور است، کد رشته های مربوطه را باید اول در فرم انتخاب رشته وارد کنید. شما مجازید تا 150 کد رشته محل را انتخاب کنید.

زمان ثبت نام پیام نور بدون کنکور

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری از طرف سایت سازمان سنجش از اسفند ماه 97 تا شهریور 98 در نظر گرفته شده است. دفترچه پذیرش براساس سوابق تحصیلی در حال حاضر و از بهمن ماه منتشر شده است. داوطلبان عزیز را دعوت می کنیم پس از مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نفت 98 ، مطلب انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98 را مطالعه نمایند.
در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور می توانید با مشاوران مجرب آیدانیتو تماس گرفته و مشورت کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *