آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی






زمان و شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی

دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف ایجاد زمینه لازم جهت همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی و همین طور سازمان های متعدد برای آموزش و تربیت افرادی آموزش دیده و کاردان در بخش های مختلف اجتماع تأسیس گردید. کلیه افراد با تحصیل در این دانشگاه مهارت و علم کافی جهت پیشرفت در پست شغلی خود را کسب می کنند. دانشگاه های علمی کاربردی موجود در ایران رشته های تحصیلی مختلفی را در دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی به متقاضیان ارائه می دهند. از جمله این رشته ها رشته شیمی است که در این دانشگاه تحت عنوان کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی صنعتی نامیده می شود. در این مقاله، قصد بررسی موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی را برای شما عزیزان داریم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی به دست آورید.

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی شیمی 97

طبق اطلاعیه سایت سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی در اواخر مرداد ماه سال 97 صورت گرفت. اگر بخواهیم دقیق تر بیان کنیم. ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی از 22 مرداد ماه آغاز و تا 28 این ماه ادامه داشت. البته مرحله دوم ثبت نام در این دوره جهت افراد ورودی بهمن در آخرین روزهای ماه آذر صورت می گیرد.

شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی

در مورد شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی باید بگوییم که داشتن دیپلم شش یا چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه ( رشته های فنی و حرفه ای و نظری) و یا دیپلم سه ساله نظام جدید از جمله ضروری ترین شرایط ثبت نام در این رشته و مقطع تحصیلی به شمار می رود. دقت کنید که جهت انتخاب رشته و ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی شیمی لزوماً باید این مدارک را تا پایان شهریور ماه اخذ نمایید. نکته تکمیلی مهم این که تمامی داوطلبان ذکور موظف به دریافت برگه معافیت موقت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند و یا کارت پایان خدمت هوشمند خود را جهت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی هستند.

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیمی 97

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیمی 97 هم زمان با شروع زمان انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته و دانشگاه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتشار یافت. در این رشته لیست دانشگاه های ارائه دهنده کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی همراه با ظرفیت پذیرش این دانشگاه ها موجود است.

مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیمی

در این بخش تعدادی از مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته مهندسی شیمی را خدمتتان عنوان می کنیم.

  • مدارک تحصیلی ضروری شامل دیپلم متوسط
  • آماده کردن اطلاعات تحصیلی (همچون معدل، محل فارغ التحصیلی و رشته تحصیلی) و همین طور اطلاعات شخصی توسط شخص متقاضی ( کد ملی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و نام و نام خانوادگی)
  • ارائه کارت پایان خدمت هوشمند، برگه معافیت موقت هوشمند متقاضی و کارت معافیت دائم هوشمند این شخص.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تحصیل در زمان و شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 97 بزنید.

اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شیمی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *