آیدانیتو > زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98
ثبت نام آزمون ارشد

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98


زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98

چند سالی است که دانشگاه پیام نور( بر خلاف رویه ی خود در سال های پیش که در دو نوبت مهر و بهمن در مقطع کارشناسی ارشد به صورت فراگیر، دانشجو می پذیرفت)، فقط در بهمن ماه کنکور پذیرش دانشجو ارشد فراگیر را برگزار می نماید. زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98، در سال جاری در نیمه ی دوم آذر ماه آغاز خواهد شد. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98، در زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org) قرار می گیرد. لازم به ذکر است که حتماً دفترچه راهنما را دریافت و به دقت مطالعه نمایید. برای رفتن به دانشگاه میتوانید از طریق ارشد بدون کنکور هم اقدام نمائید.

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98

علاوه بر زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98، شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور نیز در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور، اعلام می گردد که در جدول زیر به بررسی آن می پردازیم:
شرایط عمومیشرایط اختصاصی
1- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان مورد تأیید نظام جمهوری اسلامی1- دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی و بالاتر تأیید شده
2- عدم داشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی2- دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی به شرط فارغ التحصیلی تا تاریخ 1398/11/30
3- عدم اشتهار به فحشا و اعتیاد به مواد مخدر3- مشمول مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون
4- دارا بودن توانایی جسمی لازم متناسب با رشته ی انتخابی4- شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون

مدارک لازم ارشد فراگیر پیام نور 98

مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98، مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی مورد تأیید است. اگر دانشجوی سال آخر دوره ی کارشناسی هستید، بایستی تا تاریخ 1398/11/30 فارغ التحصیل شوید. پرستاری بدون کنکور از جمله رشته هایی است که در دانشگاه میتوانید بدون هیچ آزمون ورودی بروید و در این رشته تحصیل کنید.

مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98 مطابق جدول زمانبندی در نیمه ی دوم آذرماه آغاز و تا یک هفته ادامه می یابد که همزمان با آن اطلاعات ثبت نامی داوطلبان به منظور مشاهده و ویرایش اطلاعات نیز بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش استقرار می یابد. در دهه ی دوم آذرماه سازمان سنجش اطلاعیه ای را درباره ی دریافت کارت و برگزاری آزمون در نشریه ی پیک سنجش و پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می کند. داوطلبان می توانند در هفته ی اول دی ماه سال 98 کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون خود را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش دریافت نمایند.
در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور  98پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله آزمون فراگیر پیام نور بزنید. 
اگر سوالی در زمینه زمان ثبت نام رشد فراگیر پیام نور 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *