تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 98

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99

دانشگاه پیام نور با توجه به ویژگی های خاص خود طرفداران متعددی دارد. بر این اساس تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99 نیز به همان نسبت، پر طرفدار است. چرا که علاوه بر امتیاز دانشگاه پیام نور مانند شهریه متناسب و امکان عدم حضور در کلاس، تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99، بدون کنکور نیز می باشد. ما ادامه مطلب را به زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99 و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور 99 اختصاص داده ایم.

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99

دانشگاه پیام نور در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقطع کارشناسی می کند. این پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی فرد داوطلب می باشد و در نوبت مهر، زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99 قبل از آغاز سال تحصیلی مهرماه خواهد بود. در نوبت دوم، معمولاً متقاضیان قبل از بهمن ماه جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99 باید مدارک لازم را ارائه نمایند و در ترم دوم یا نیمسال دوم تحصیلی وارد دانشگاه شوند. در حال حاضر از سمت سازمان سنجش خبری مبنی بر تکمیل ظرفیت سال 99 مشخص نشده است.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور 99

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور 99، نیازمند احراز ضوابط و مدارک زیر است: 1- داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی 2- سوابق تحصیلی و میانگین معدل (بیشتر برای متقاضیان ورودی مهرماه) 3- وضعیت مشخص شده خدمت سربازی برای آقایان شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور 99 را اکثر متقاضیان دارا هستند. خوشبختانه شما از طریق سوابق تحصیلی یا فقط مدرک دیپلم می توانید بدون کنکور در یک دانشگاه خوب درس بخوانید و این فرصت مطلوبی برای کسانی است که به هر نحوی و با توجه به شرایط زندگی و شغلی خود نمی توانند کنکور بدهند. راههای تحصیل متعدد هستند. باور کنید با هر نوع شرایطی امکان ادامه تحصیل برای شما وجود دارد. یادتان نرود گرفتن یک تصمیم درست که پشیمانی را به کمترین حد خود برساند، شانسی اتفاق نمی افتد و رضایت حاصل از آن ارزش غیر قابل وصفی دارد.

؟؟؟؟؟دیگر ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور انجام نمی شود

باید خبر مهمی را به عرض شما داوطلبان مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت سال 99 بدون کنکور پیام نور برسانیم و آن هم این که در حال حاضر خبری مبنی بر تکمیل ظرفیت سال 99 نداریم و دانشگاه پیام نور تنها طی یک دوره اقدام به جذب و پذیرش دانشجو کرده است و همچنان منتظر خبر تکمیل ظرفیت سال 99 هستیم.

در این مقاله به تحلیل و بررسی زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99

  1. فاطمه گفت:

    سلام تکمیل ظرفیت پیام نور چه روزی اعلام میشه؟

    1. مینا گفت:

      سلام امروز۱۵ ابانه شماخبردارین تکمیل ظرفیتش هنوز اعلام نشده یانه هرچی توسایتای مختلف میرم چیزی نمیفهمم شماهم ثبت نام نکردی ایا!

  2. مینا گفت:

    سلام امروز۱۵ابانه چراهنوز تکمیل ظرفیت پیام نور اعلام نشده خواهشا جواب بدید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      تکمیل ظرفیت پیام نور به صورت حضوری در بازه ی زمانی معین برگزار خواهد شد.

  3. سینا گفت:

    اطلاع رسانی توسط این سایت بسیار خوب است/
    میخواستم بپرسم تکمیل ظرفیت پیام نور کارشناسی نوبت دوم ترم دوم چه زمانی شروع میشه با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار داده ایم.
      معمولا تکمیل ظرفیت بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن خواهد بود و پذیرش بهمن معمولا در آذرماه آغاز می شود. اما در سال جاری کمی تفاوت در روند تکمیل ظرفیت در دوره های مختلف مشاهده شد، به همین منظور به طور قطع هنوز اخباری در زمینه زمان دقیق منتشر نشده است. اما توصیه می کنیم که به گوش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *