آیدانیتو > رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس
لیست رشته ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس

رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس


رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس

دوره کاردانی به کارشناسی یا همان دوره کارشناسی ناپیوسته یکی از دوره ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی است. این دوره یک دوره دو ساله است و برای قبولی و پذیرش در برخی از رشته های آن نیاز به شرکت در کنکور است. تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس و… ارائه دهنده دوره کاردانی به کارشناسی هستند. در این مقاله رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس را به شما معرفی خواهیم کرد. تا بتوانید دانشگاه و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله رشته های بدون کنکور را بخوانید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته پردیس

تنوع رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس بسیار کم است. از این رو تصمیم گرفتیم رشته های کاردانی به کارشناسی پردیس را به شما معرفی کنیم. در جدول زیر رشته های کاردانی به کارشناسی پردیس را آورده ایم.
همچنین می‌توانید مقاله لیست رشته های بدون کنکور پیام نور را بخوانید.

بهداشت عمومی

علوم آزمایشگاهی

ساخت پروتزهای اندامی

مامایی

تکنولوژی پرتوشناسی

هوشبری

فوریت های پزشکی

 

 

دانشگاه های پردیس تنها در هفت رشته فوق در دوره کارشناسی ناپیوسته پذیرنده دانشجو هستند. حال که با رشته های کاردانی به کارشناسی پردیس آشنا شده اید، نگاهی به دانشگاه های پذیرنده این رشته ها می اندازیم.

دانشگاه های پذیرنده کاردانی به کارشناسی پردیس

پردیس های خودگردان، دانشگاه هایی زیر نظر دانشگاه سراسری هستند که محل تشکیل کلاس ها و هزینه آن ها با واحد اداره کننده پردیس، متفاوت است. در ادامه چندی از دانشگاه های پردیس خودگردان پذیرنده کارشناسی ناپیوسته را آورده ایم.

  • علوم پزشکی شیراز: پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهرستان سپیدان واقع شده است و این مرکز فاقد خوابگاه است.
  • علوم پزشکی مازندران: محل دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشکی مازندران ، ساری است.
  • علوم پزشکی اصفهان
  • علوم پزشکی مشهد
  • علوم پزشکی همدان، این واحد نیز هیچ گونه تعهدی جهت ارائه خوابگاه ندارد.

نحوه پذیرش رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس

رشته های کاردانی به کارشناسی به دو گروه با آزمون و براساس سوابق تحصیلی تقسیم می شوند. رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس را می توان در بین لیست رشته های کاردانی به کارشناسی پیدا کرد. برای پذیرش در رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس لازم است در زمان ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنید و مراحل ثبت نام اینترنتی را طی کنید. پذیرش در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس بر اساس سوابق تحصیلی دوره کاردانی شما انجام می شود.

رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس

تنها رشته ساخت پروتزهای دندانی در بین رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس جای گرفته است و سایر رشته های پردیس دارای پذیرش با کنکور هستند.

همچنین رشته ساخت پروتزهای دندانی که تنها رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس است، تنها در یک پردیس ارائه می شود و آن هم پردیس علوم پزشکی شهید بهشتی است.
پیشنهاد میکنیم مقاله لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور را نیز مطالعه نمایید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام و انتخاب رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *