آیدانیتو > دکتری بدون آزمون آزاد 98
دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

دکتری بدون آزمون آزاد 98


دکتری بدون آزمون آزاد 98

همانطور که در باقی مقالات به جزییات کنکر در مقطع های مختلف اشاره کرده بودیم در این مقاله به موضوع دکتری بدون آزمون آزاد 98 خواهیم پرداخت. داوطلبان دکتری بدون آزمون آزاد 98 توجه کنند که این مرحله تنها برای دانشجویان استعداد درخشان میسر خواهد بود؛ بنابراین مهم ترین شرط دکتری بدون آزمون آزاد 98 را دانستید، در ادامه قصد داریم شرایط دیگر پذیرش دانشجو بدون کنکور و زمان ثبت نام و …. را بیان کنیم. مشاوره تحصیلی تلفنی آزمون دکتری سراسری و آزاد هم می تواند برای شما بسیار کارساز باشد .

شرایط پذیرش دکتری استعداد درخشان آزاد

پذیرش استعدادهای درخشان (فارغ التحصیلان ممتاز) در دوره دکتری دانشگاه آزاد دارای شرایط خاصی است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

  1. داشتن حداقل میانگین معدل 18.5 برای رشته های علوم انسانی (به غیر از رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و میانگین 17.5 برای دیگر رشته ها (از جمله رشته های حسابداری و مدیریت و خدمات بهداشت و درمانی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (معدل میانگین 17 برای کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای و عمومی)
  2. حداقل نمره پایان نامه دوره کارشناسی ارشد، 18.5 به بالا باشد (در کلیه رشته ها)
  3. رشته های انتخابی در مقطع دکرتی باید هم نام و همجنس رشته دوره کارشناسی ارشد باشد.
  4. کامل بودن مدارک (مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی و …)
  5.  داوطلبان باید در کارشناسی ارشد حداکثر در 6 ترم (بدون درنظر گرفتن ترم تابستان) درس خود را به اتمام رسانده باشند.
  6.  داوطلبانی که درس معادل سازی شده داشته باشند، نمی توانند از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنند.
  7. تنها دانشجویان آزاد مجاز به شرکت هستند.

زمان ثبت نام بدون کنکور مقطع دکتری آزاد

داوطلبانی که قصد ثبت نام دکتری بدون کنکور آزاد 98 را دارند، می توانند در زمان انتخاب رشته سایر داوطلبان (با کنکور) اقدام به ثبت نام دکتری بدون کنکور نمایند. داوطلبان ابتدا باید کارت اعتباری جهت ثبت نام را تهیه کنند و در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ثبت نام خود را انجام دهند. مشاوره تحصیلی هم میتواند یار شما باشد دراین راه .

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد

سعی کنید در این کار سایت ها را جدی بگیرید و تحقیقات کامی انجام دهید . متقاضیان ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 98 ابتدا باید به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنند و بعد در قسمت “ثبت نام استعدادهای درخشان (ممتازین دکتری تخصصی) سال 98″ روی عبارت لینک شده ” ثبت نام و خرید کارت اعتباری” کلیک کنند. در صفحه ظاهر شده شرایط ثبت نام درج شده است. در صورتی که داوطلبان از شرایط گفته شده برخوردار باشند، تیک گزینه “تمامی موارد فوق را مطالعه کرده و با توجه به آن متقاضی ثبت نام هستم و …” را زده و وارد صفحه ثبت نام استعداد درخشان می شوند. در صفحه باز شده، داوطلب اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه و …) را وارد می کنند و بعد مبلغ درج شده را پرداخت و ثبت نام خود را تکمیل می کنند. مبلغ پرداختی در زمان ثبت نام 80 هزار تومان است.

شهریه دکتری بدون کنکور آزاد

بهتر است بدانید شهریه دکتری بدون آزمون آزاد 98 همانند سایر داوطلبان است و تفاوتی از میزان شهریه با دانشجویان ورودی با کنکور وجود ندارد. داوطلبان عزیز توجه کنند که مصاحبه اهمیت ویژه در پذیرش یا عدم پذیرش آنان خواهد داشت. بنابراین بهتر است از نحوه برگزاری مصاحبه مطلع شوید.
داوطلبان عزیز بعد از مطالعه دکتری بدون آزمون آزاد 98، با مراجعه به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 از چگونگی برگزاری مصاحبه مطلع شوند.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *