آیدانیتو > دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99
ثبت نام کاردانی

دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

مطابق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور، از آنجایی که ثبت نام و انتخاب رشته به منظور پذیرش در مقطع کاردانی فنی حرفه ای در سال های گذشته انجام شده است پیش بینی میشود  که در سال 99 نیز دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 در بازه ی مشخص شده ، منتشر شود. دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 به منظور راهنمایی داوطلبان در کلیه مراحل ثبت نام  کاردانی فنی حرفه ای 99 بوده و در بردارنده ضوابط و شرایط آزمون است. دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 99 ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. دفترچه ثبت نام کاردانی بدون کنکور فنی و حرفه ای 99 شامل بخش های متفاوتی است و متقاضیان برای اطلاع از شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی، قوانین مربوط به وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد، ظرفیت های پذیرش، نحوه انجام ثبت نام اینترنتی کاردانی فنی و حرفه ای و نیز اطلاعات رشته ها می توانند از دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 استفاده نمایند.

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

دفترچه ثبت نام  کاردانی فنی و حرفه ای 99 را می توانید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org ، دریافت نمایید. پس از دریافت دفترچه و مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای، لازم است که داوطلبان با توجه به قوانین مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 ، مراحل ثبت نام را طی نمایند. برای اطلاع از شرایط و نحوه انجام آن می توانید مقاله بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 را مطالعه کنید.

نحوه تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 99

فرم پیش نویس ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی در دفترچه درج شده است و برای آنکه از خطاهای احتمالی ثبت نام کنندگان جلوگیری شود، قبل از ثبت نام اصلی، لازم است فرم پیش نویس کامل شود. برای تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام در بندهای اول تا سوم مشخصات شخصی داوطلب می بایست درج شود. در بندهای 4 و 5 که جنسیت فرد و شماره شناسنامه قید می شود، بندهای 6 و 7 و 8 به ترتیب: سریال شناسنامه، تاریخ تولد و شماره ملی باید قرار گیرد. بندهای بعدی به ترتیب زیر است:
بند 9: مشخص شدن داوطلب در بخش اقلیت های مذهبی
بند 10: تعیین وضعیت سهمیه
بند 11: نوع سهمیه رزمندگان و ایثارگران
بند 12: درج کد 12 رقمی پیگیری ایثارگران و رزمندگان
بند 13: درج کد مکان تولد
بند 14: درج کد مکان صدور شناسنامه
بند 15: مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه عمومی
بند 16: وارد کردن کد 13 رقمی پیگیری اتباع غیر ایرانی مجاز به شرکت در آزمون
بند 17: متقاضیان چپ دست باید تیک آن را درج کنند.
بند 18: مشخص کردن وضعیت متقاضیان دارای مشکلات جسمی و حرکتی
بند 19: درج کد دو رقمی محل استانی اخذ دیپلم
بند 20: درج کد چهار رقمی دیپلم
بند 21: وارد نمودن کد و نام رشته دو رقمی تحصیلی
بند 22:  درج کد و نام رشته امتحانی (دو رقمی)
بند 23: تعیین کردن شاخه تحصیلی
بند 24 و 25: مشخص کردن نوع زبان امتحانی و وضعیت تحصیلی
بند 26: درج معدل کد دیپلم
بند 27: درج تاریخ اخذ دیپلم
بند 28: علامت گذاری این بند مخصوص متقاضیان ورود به مراکز و دانشگاه های غیر انتفاعی است.
بند 29 و 30: درج کد و نام محل سکونت و نیز استان مورد نظر
بندهای 31 تا 36 به ترتیب: درج منطقه شهرداری، کد پستی، تلفنی منزل با کد شهر و شماره موبایلو نیز ایمیل و در پایان حداکثر 50 کد رشته محل مورد نظر که به صورت چهار رقمی هستند را با توجه به علاقه و اهداف تحصیلی خود وارد نمایند.
با توجه به ضوابط و قوانین گفته شده از طریق مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 99 داوطلبان می توانند مراحل ثبت نام و نیز انتخاب رشته را بدون خطا و در زمان مقرر طی کنند و برای آزمون آماده شوند.

آیا رشته های بدون کنکور دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای را می شناسید؟

آیا شما دوست عزیز داوطلب شرکت در کاردانی فنی و حرفه ای از رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور این دفترچه اطلاعات کافی را دارید؟ در صورت عدم اطلاع از رشته های مورد پذیرش در کاردانی فنی و حرفه ای با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

در نهایت پیشنهاد می کنیم که در مورد نحوه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای بیشتر بخوانید…

در این مقاله به بررسی دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای بزنید.

اگر سوالی در زمینه دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

  1. ارشد گفت:

    آیا من کاردانی شهرسازی خوندم میتونم برای کاردانی به کارشناسی فوریت پزشکی کنکور بدم؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام.
      نه نمی توانید می بایست رشته شما مرتبط باشد.

  2. Aso گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید مدیران سایت من رشتم کامپیوتره و نظام قدیم هستم و ۹ خرداد ۹۷ امتحان ریاضی دارم و ان را قبول میشوم و در فرم ثبت نام کنکور درخواست دیپلم کرده و من ندارم چطور من میتوانم ثبت کنم ممنون میشم یکی جوابگو باشه

    1. آیدانیتو گفت:

      باسلام.
      بدون داشتن مدرک دیپلم امکان شرکت در ثبت نام را ندارید.

  3. parisa گفت:

    سلام من پارسال(96) دیپلم کار دانش (کامبپیوتر)گرفتم امسال میتونم کنکور بدم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام بر شما دوست عزیز ، در وهله اول باید به این نکته دقت کنیم که کنکور کاردانی فنی حرفه ای حذف شده است و پذیرش در این مقطع فقط بر اساس سوابق تحصیلی انجام می پذیرد. اما یک راه برای ادامه تحصیل این است که مدرک پیش دانشگاهی را اخذ نموده و سپس در کنکور کاردانی به کارشناسی شرکت نمایید. موفق باشید…

  4. سارا افشانی گفت:

    سلام خسته نباشید . من سال۹۶ دیپلم گرفتم .الان دارم ثبت نام میکنم دچار مشکل شدم .. تو یه سوال نوشته شاخه ی تحصیلی:فنی و حرفه ای ، هنرستان نظام قدیم… میشه کمکم کنین من الان کدوم یکی هستم؟!خیلی لطف میکنین

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      فنی حرفه ای
      موفق باشید…

  5. مجید گفت:

    سلام میخواستم بدونم من دیپلم ندارم ولی تا شهریور میگیرم میتونم کنکور ثبت نام کنم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی
      کنکور کاردانی فنی حرفه ای که حذف شده است و پذیرش فقط بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود. شما می توانید در بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام کنید و معدل خود را به صورت حدودی درج نموده و در نهایت انشالله در شهریورماه پس از دریافت مدرک دیپلم تان ، معدل را ویرایش نمایید. موفق باشید.

  6. zari گفت:

    سلام من رشتم مدیریت خانواده هست ایاباید کنکور بدم ؟یاسوابق تحصیلی؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی
      در واقع امسال بر خلاف سال های گذشته ، دیگر هیچ گونه آزمون تحت عنوان کنکور کاردانی فنی حرفه ای برگذار نخواهد شد و پذیرش تنها بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود.

  7. زهرا گفت:

    ایامن میتونم وقتی ویرایش معدل میزنم چند شهر دیگرو انتخاب کنم یانه

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در سال های گذشته این امکان وجود داشت ولی امسال با توجه به روند پیش رو، امکان تغییر وجود خواهد داشت.

  8. SANA گفت:

    سلام من رشته کامپیوتر(کاردانی)هستم خواستم اطمیوان پیدا کنم که ایا امسال کنکور دا م یا نه یعنی مطمن باشم که این خبر قطعی ‌‌شده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی
      مطابق آخرین اخبار و دفترچه ای که منتشر شد ، کاردانی فنی حرفه ای در سال جاری بدون کنکور بوده و پذیرش فقط بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود.

  9. taha گفت:

    سلام من دانش اموز سال یازدهم رشته برنامه نویسی پایگاه داده در شاخه کارو دانش هستم ایا برای رشته برنامه نویسی کلمپیوتردر سال ۹۸ کنکور برگزار میشه

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      کاردانی فنی حرفه ای در سال جاری ، فقط از طریق بدون کنکور دانشجو می پذیرد. هنوز اطلاعیه ای از ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 98 منتشر نشده است.

  10. شیما خاکی گفت:

    سلام من دیپلم انسانی دارم میخوام ببینم میتونم در این ثبت نام شرکت کنم ؟دیپلم من برای سال 85

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      پذیرش فقط بر اساس سوابق تحصیلی است و این بدین معنی است که باید در رشته های کاردانی فنی حرفه ای ، سابقه تحصیل داشته باشید.

  11. آیدا گفت:

    سلام من سال 95 دیپلم تجربی ام رو گرفتم آیا الان می توانم در دانشگاه فنی رشته کامپیوتر ثبت نام کنم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه این امکان وجود ندارد.
      کاردانی فنی فقط مختص ديپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش است. می توانید شانس خود را در دانشگاه های دیگر امتحان کنید.

  12. amir گفت:

    سلام من چند تا سوال داشتم 1-من مدرسه بزرگسالان درس خوندم و تا بهمن ماه (97) دیپلمم رو میگیرم خواستم بدونم میشه کنکور ثبت نام کنم یا نه 2- شما گفتین که امسال کنکور نبوده و بر اساس سوابق تحصیلی است سال 98 هم همینطور است ؟؟ ممنون میشم جواب بدید خیلی واسم مهمه

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      در حال حاضر به همین روش است. در صورت تغییر از طریق سایت اطلاع رسانی می شود.

  13. حمید گفت:

    سلام خسته نباشید من فوق دیپلم برق دارم الکتروتنیک بعد میخوام توی کنکور ثبتنام کنم کگو رشته تعمیر و نگهداری وسایل هواپیما میتونم توی این رشته ثبت نام بکنم ؟؟؟ اصلا میشه از فوق دیپلم این رشته بیام رشته تعمیراا و نگهداری هواپیما بخونم ؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      پاسخ به سوالتان بستگی زیادی به این موضوع دارد که آیا خدمت سربازی خود را گذرانده اید یا خیر؟ چون اگر خدمت نرفتید، نمی توانید دوباره کاردانی بگیرید.

  14. hoora گفت:

    من یازدهم فنی و حرفه ای هستم در رشته حسابداری،میشه بگید چجوری میتونم تو دانشگاه سراسری شرکت کنم .چون ما تااونجایی که فهمیدیم کنکور نداریم یعنی چی ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      پارسال یکسری رشته ها با آزمون بود ولی امسال همه بدون کنکور شده و هرکسی فقط میتواند در رشته خودش انتخاب رشته کند. دقت کنید هرکسی در استان خودش انتخاب کند، شانس قبولی اش 50% افزایش میابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *