آیدانیتو > دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد
انتخاب رشته دکتری حسابداری

دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد

دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد 98

دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد

همانطور که مطلع هستید بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری که به صورت کارنامه و براساس نمره کل و رتبه با توجه به سهمیه توسط سازمان سنجش اعلام می شود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می­ گردد و داوطلبان لازم است با مطالعه کامل این دفترچه از جزئیات و نحوه انتخاب محل های دانشگاهی بر اساس رشته مورد نظر خود اطلاع یافته و پس از خرید کارت اعتباری انتخاب رشته با مراجعه به آدرس www.azmoon.org جهت ثبت نام اقدام نمایند. در این مقاله دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد 99 را مورد بررسی قرار می دهیم.

لیست واحد های پذیرش کننده دکتری حسابداری دانشگاه آزاد 99

دانشگاه های پذیرنده رشته حسابداری در مقطع دکتری دانشگاه آزاد 99 به ترتیب حروف الفبا در جدول زیر آورده شده است:
ردیفمحل دانشگاهی
1واحد ارومیه
2واحد اصفهان (خوراسگان)
3واحد امارات متحده عربی
4واحد اهواز
5واحد اهواز – پردیس واحد بین المللی خرمشهر – خلیج فارس
6واحد بابل
7واحد بروجرد
8واحد بناب
9واحد بندرعباس
10واحد بوشهر
11واحد بیرجند
12واحد تبریز
13واحد تنکابن
14واحد تهران جنوب
15واحد تهران جنوب – پردیس مرکز بین المللی کیش
16واحد تهران شمال
17واحد تهران مرکزی
18واحد چالوس
19واحد خمین
20واحد دماوند
21واحد رشت
22واحد رشت – پردیس مرکز بین المللی بندر انزلی
23واحد زاهدان
24واحد زاهدان – پردیس واحد چابهار
25واحد زنجان
26واحد ساری
27واحد سمنان
28واحد سندج
29واحد شاهرود
30واحد شهرکرد
31واحد علوم و تحقیقات
32واحد علوم و تحقیقات – پردیس مرکز آموزش بین المللی قشم
33واحد علی آباد کتول
34واحد فیروزکوه
35واحد قائم شهر
36واحد قاینات
37واحد قزوین
38واحد قم
39واحد کاشان
40واحد کرج
41واحد کرمان
42واحد کرمانشاه
43واحد گرگان
44واحد مبارکه
45واحد مرند
46واحد نجف آباد
47واحد نور
48واحد نیشابور
49واحد یزد
حال بهتر است برای آشنایی بهتر و انتخاب واحد مورد نظر موارد زیر را هم در نظر بگیریم:
  1. نزدیک بودن به محل سکونت: برای خیلی از افراد نزدیکی به محل تحصیل موضوع مهمی به شمار می رود به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و همچنین صرفه جویی در وقت چرا که تحصیل در دانشگاه آزاد هزینه بالایی را در بر دارد.
  2. اعتبار و رنکینگ دانشگاه: برای خیلی از افراد رتبه دانشگاهی که در آن می خواهند به تحصیل بپردازند بسیار مهم است و فرد این نکته را در نظر دارد که فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر ارزش این را دارد که هزینه بیشتری را برای آن پرداخت کرد.

رتبه بندی دانشگاه های آزاد مقطع دکتری حسابداری

تعدادی از دانشگاه های فوق بر اساس رتبه به ترتیب زیر می باشند: علوم و تحقیقات تهران، تهران مرکزی، قزوین، اهواز، کرمانشاه، تهران جنوب، تبریز، زاهدان، اصفهان (خوراسگان)، کرج، یزد، تهران شمال، رشت، نجف آباد، بروجرد، بندرعباس، ارومیه، بابل، چالوس، بوشهر، نیشابور، سمنان . با توجه به اهمیت آگاهی از رتبه بندی دانشگاه ها در انتخاب رشته، پیشنهاد می کنیم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از رتبه بندی دانشگاه های آزاد در مقطع دکتری حسابداری و آگاهی از بهترین دانشگاه از نظر سطح علمی و امکانات رفاهی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نکات مهم در مورد انتخاب محل های دانشگاهی دکتری حسابداری دانشگاه آزاد 99

  • ظرفیت پذیرش دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری دانشگاه آزاد 99 در هر یک از دانشگاه های فوق حداکثر 7 نفر است.
  • پذیرفته شدگان نهایی رشته حسابداری واحد امارات متحده عربی لازم است ضمن داشتن شرایط و ضوابط مقررات وظیفه عمومی شرایط لازم براي اخذ ویزا از کشور امارات متحده عربی را داشته باشند این افراد در صورتی مجاز به استفاده از معافیت تحصیلی در مقطع دکتري تخصصی براي ادامه تحصیل در واحد دانشگاهی امارات می باشند که علاوه بر شهریه هاي تحصیلی، برای خروج از کشور وثیقه ای به مبلغ 150000000 ریال به سازمان وظیفه عمومی نیز پرداخت نمایند.
  • شهریه پذیرفته شدگان واحد امارات متحده عربی به صورت ارزي دریافت می شود و حدود سه برابر شهریه واحدهاي داخل کشور می باشد.
  • شهریه پذیرفته شدگان واحدها، پردیس ها و مراکز بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته حسابداری براساس شهریه مصوب سالانه این محل هاي دانشگاهی تعیین می گردد و تا دو برابر شهریه واحدهاي داخلی می باشد.

پذیرش نهایی داوطلبان دکتری حسابداری دانشگاه آزاد 99

دانشگاه آزاد اسلامی بعد از پایان مهلت انتخاب رشته، نتایج شرکت کنندگان مجاز براي شرکت در مرحله مصاحبه و ارزیابی تخصصی را با انتشار اطلاعیه اي اعلام خواهد نمود که داوطلبان لازم است طبق جول زمانی منتشر شده توسط دانشگاه آزاد همراه با مدارک مورد نیاز به واحد مربوطه اقدام نمایند.

شهریه دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد

یکی از مواردی که بایستی در روند انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه به آن دقت کنید، شهریه است. شهریه دانشگاه های پذیرنده در مقطع دکتری در هر سال با سال گذشته معمولا متفاوت است. اگر در زمینه پرداخت شهریه نگرانید، پیشنهاد می کنیم اصلا نگران نباشید! روش هایی مانند دریافت وام وجود دارند که می توانید با استفاده از این تسهیلات، فشار کمتری را برای دریافت شهریه تحمل کنید. راستی اصلا چرا به دنبال یک کار پاره وقت یا راه اندازی یک کسب و کار کوچک در کنار تحصیل تان نیستید؟ پیشنهاد می کنیم کلیه سوالات خود را در زمینه میزان شهریه ی دقیق، پرداخت شهریه، دریافت وام، شغل یابی و یا راه اندازی کسب و کار، از مشاوران آیدانیتو بپرسید.
برای آگاهی از شهریه دقیق دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد، تسهیلات تحصیلی، روش های راه اندازی کسب و کار و یافتن شغل ایده آلتان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دکتری حسابداری آزاد بهتر است یا بدون کنکور دانشگاه های دیگر؟

از جمله سوالاتی که ذهن داوطلبان را به خود مشغول می کند، این است که آیا دانشگاه های بدون کنکور مدارک معتبری مانند دانشگاه آزاد ارائه می دهند و بهتر است که در کدام نوع از دانشگاه ادامه تحصیل دهند؟ با توجه به اینکه خوشبختانه در حال حاضر راه های متعددی برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف وجود دارد، انتخاب نوع دانشگاه بستگی به عوامل متعددی مانند میزان شهریه پرداختی، میزان مسافت، اهمیت مدرک برای امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور و … خواهد داشت. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی به منظور انتخاب رشته با مشاوران آدانیتو تماس بگیرید.
انتخاب رشته خود را به مشاوران آیدانیتو بسپارید. برای انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

با آیدانیتو حرفه ای انتخاب رشته کنید…

آگاهی از دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با چشمان بازتری نسبت به انتخاب رشته اقدام کنید. اما علاوه بر لیست دانشگاه ها، آگاهی از شرایط دانشگاهی و امکانات و  تجهیزات علمی و رفاهی هر دانشگاه، فاصله از محل زندگی، رتبه بندی علمی دانشگاه ها و …. نیز لازم است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم انتخاب رشته خود را به مشاوران آیدانیتو بسپازید و برای انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از رتبه بندی دانشگاه ها و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در پایان اگر نکته یا پیشنهادی بر اساس تجربه شخصی خود دارید و احساس می کنید برای داوطلبان دیگر نیز می تواند مفید باشد را حتما در قسمت نظرات در زیر این مطلب مطرح نمایید.
در این مقاله به بررسی موضوع دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم شرایط و نکات مهم برای مصاحبه دکتری حسابداری دانشگاه آزاد را نیز در مقاله مصاحبه دکتری حسابداری دانشگاه آزاد مطالعه کنید.
اگر سوالی در زمینه دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “دانشگاه های پذیرنده دکتری حسابداری آزاد

  1. مهدی حلاجی مجرد گفت:

    سلام.از اطلاعات جامع و راهنماییهای خوبتون تشکر میکنم.دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کی میاد و چطور متوجه بشیم.ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ خوشحالیم که اطلاعات مان در این زمینه مفید فایده بوده است. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته سراسری از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *