آیدانیتو > ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پردیس, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور سراسری, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور شبانه, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور مجازی, کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور پردیس, کارشناسی بدون کنکور پیام نور, کارشناسی بدون کنکور سراسری, کارشناسی بدون کنکور شبانه, کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی, مجازی

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری 98





ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری 98

در میان رشته های دانشگاهی مختلف گروه علوم ریاضی، رشته مهندسی معماری از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و طرفداران خاص خودش را دارد. این رشته دانشگاهی مهم از دو جنبه ی فنی و هنری برخوردار بوده و شاهد تدریس آن در اکثر دانشکده های فنی و هنری دنیا هستیم. به عبارت دیگر دروسی مانند مقاومت مصالح، تأسیسات الکترونیکی و مکانیکی، سازه های فلزی بتنی و ایستایی مرتبط با جنبه فنی رشته معماری است. همچنین وجود درس هایی همچون شیوه زیبا کردن پلان ها، نماها و حجم ها، زیبا شناسی و طراحی به این رشته جنبه ی هنری می بخشد. جالب است بدانید که تاریخچه رشته معماری به حدود هزار سال قبل از ظهور اسلام باز می گردد. در این مطلب، به مطرح کردن بحث ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری 98 می پردازیم. تحلیل آینده شغلی و بازار کار رشته مهندسی معماری، توانایی های ضروری برای مشغول شدن به کار در این رشته و انواع دروس دانشگاهی رشته مهندسی معماری نیز از دیگر موارد مورد بحث در مقاله مربوط به ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری 98 هستند.

توانایی و مهارت های ضروری برای اخذ شغلی در حیطه مهندسی معماری

داشتن سلیقه، استعداد و ذوق از اصول اساسی جهت تحصیل و اشتغال در حیطه مهندسی عمران است. تمامی دانشجویان این رشته نیاز به قوی بودن در رشته ریاضی داشته و باید قدرت خلاقیت و تجسم بالایی داشته باشد.

بازار کار و آِنده شغلی مربوط به رشته مهندسی معماری

کلیه دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته معماری امکان فعالیت در زمینه طراحی فنی انواع ساختمان ها را دارند. این موضوع به توجه بیشتر دروس این مقطع تحصیلی به جنبه فنی رشته معماری بر می گردد. اما این موضوع برای فارغ التحصیلان مقطع ارشد کاملاً متفاوت است. توجه به جنبه هنری در این دوره بیشتر بوده و بنابراین طراحی معماری داخلی مهندسی ناظر و ساخت و طراحی انواع مالکت در ردیف مشاغل مناسب برای دارندگان این مدرک تحصیلی قرار می گیرند.

دروس کارشناسی مهندسی معماری

در این قسمت از مطلب مرتبط با ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری 98 برآنیم تا شما را با لیست درس های مقطع کارشناسی این رشته تحصیلی پرطرفدار آشنا نماییم:
لیست درس های مقطع کارشناسی معماری
هندسه کاربردیساختمان 2
بیان معماری 1طرح معماری 3
هندسه مناظر و مزایاطراحی فنی
بیان معماری 2طرح معماری 4
مقدمات طراحی 2طرح معماری 5
تنظیم شرایط محیطیکاربرد کامپیوتر در معماری
تأسیسات الکترونیکیبرداشت از بناهای تاریخی
متره و برآوردساختمان 1
آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبد شهریسازه های بتنی
مصالح ساختمانیتأسیسات مکانیکی
درک و بیان محیطآشنایی با مرمت و ابنیه
انسان، طبیعت، معماری، ایستاییمدیریت و تشکلات کارگاهی
آشنایی با معماری جهانآشنایی با معماری معاصر
مقاومت مصالح و سازه فلزی

 

شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی

توجه داشته باشید که هر کدام از داوطلبان متقاضی تحصیل و انجام ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری 98 با انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند اقدام به این امر نمایند. این دفترچه در ماه مرداد سال 1398 بر روی سایت ، قابل بررسی و مشاهده بوده و امکان انتخاب تا سقف 150 رشته از میان رشته های نوشته در آن وجود دارد. فقط خرید کارت اعتباری دانشگاه مورد علاقه برای تحصیل در رشته مهندسی معماری و یادداشت کد پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده دارای 7 رقم را به خاطر داشته باشید. دقت کنید که شرکت در این دوره بر طبق سابقه تحصیلی شما در دوران سوم متوسطه بوده و تاریخ ثبت نام نیز در اواخر مرداد 1398 است. در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری 98 ، سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور 98 ، بزنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *