آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران
دکتری بدون آزمون دانشگاه پردیس

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران





 

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران

متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکتری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به جز ثبت نام و انتخاب رشته در کنکور دکتری امکان ثبت نام دکتری بدون کنکور را دوره ای که در اصطلاح به آن دکتری استعداد درخشان یا پذیرش بدون آزمون به وسیله بررسی سوابق تحصیلی و مدارک تحصیلی را نیز دارند. اما شرکت در این دوره به مراتب مستلزم داشتن شرایط عمومی و اختصاصی از جانب فرد متقاضی ثبت نام در دوره های بدون آزمون است از جمله دانشگاه هایی که اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون می کند پردیس کیش دانشگاه تهران است. پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با توجه به پیشینه مؤثر و درخشان دانشگاه تهران در حوزه مهم آموزش و پژوهش و بر طبق مجوز دریافت شده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارچوب برنامه های توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و همین طور برنامه های استراتژیک دانشگاه و سیاست های نظام آموزش عالی کشور اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران از میان متقاضیان و داوطلبان واجد شرایط می کند. در این مقاله، به بحث در مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش

همان طور که پیشتر اشاره کردیم ثبت نام هر فرد در دوره دکتری بدون آزمون پردیس کیش در صورت برخورداری وی از شمار زیادی از شرایط خاص صورت می گیرد. شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران در دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی دسته بندی می شوند در زیر به صورت مختصر به لیست شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران برای شما دوستان می پردازیم. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این رابطه و کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

 

شرایط عمومی ثبت نام بدون آزمون پردیس کیش

  • عدم داشتن سوء پیشینه کیفری بنا به تشخیص مراجع ذیصلاح برای ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش
  • ایرانی الاصل بودن فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون آزمون پردیس کیش

  • برخورداری فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش از مدرک ارشد و یا بالاتر از دانشگاه های خارج و یا داخل کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.
  • داشتن حداقل معدل کل 14 از 20 در دوره ارشد برای فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش
  • دارا بودن حداقل نمره زبان عموومی در آزمون های همچون MCHE، IELTS، TOLIMO

مراحل ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیش کیش دانشگاه تهران ملزم به طی مراحلی از جانب فرد متقاضی است. در زیر به ذکر این مراحل برای شما می پردازیم.

  • ثبت نام فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیش کیش در سامانه جامع آموزش دانشگاه
  • اسکن کردن یک قطع عکس پرسنلی متقاضی ثبت نام در اندازه 4*3

توجه داشته باشید که هر یک از داوطلبان در زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش لزوماً باید مبلغی معادل 900 هزار ریال را به شکل الکترونیکی پرداخت نمایند.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران در طول فاصله زمانی و تاریخ از قبل تعیین شده ای انجام می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به زمان دقیق ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو  تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی رشته های دانشگاه افسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به دکتری بدون آزمون پردیس بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *