آیدانیتو > ثبت نام دانشگاه افسری سپاه
مشاوره تحصیلی

ثبت نام دانشگاه افسری سپاه





 
ثبت نام دانشگاه افسری سپاه

دانشگاه های افسری سپاه از جمله دانشگاه های معتبر و شناخته شده در کشور ما ایران به شمار می رود که دو دانشگاه امام حسین و دانشگاه صنعتی مالک اشتر را شامل می شوند. این دو دانشگاه مختص تربیت افراد و دانشجویانی است که در آینده با انجام گزینشی جزء کادر سپاه می شوند و در این بخش مهم به انجام وظیفه می پردازند. این قبیل از دانشگاه ها شرایطی خاص برای پذیرش و جذب دانشجو در نظر گرفته اند و پذیرفته شدن فرد در آن ها به وسیله آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی صورت می گیرد. در این مقاله به بحث در مورد ثبت نام دانشگاه افسری سپاه برای شما عزیزان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در ارتباط با ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در اختیارتان قرار دهیم.

شرایط ثبت نام کارشناسی دانشگاه افسری سپاه

هر داوطلب به منظور ورود و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه افسری سپاه لزوماً باید از تمامی شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری سپاه برخوردار باشد. در این بخش شماری از  شرایط ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در دوره کارشناسی را برایتان بر می شماریم. برای اطلاع از موارد دقیق و کامل ثبت نام دانشگاه افسری سپاه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • کلیه داوطلبان و متقاضیانی که عضو خانواده ایثارگران و شهدا هستند در اولویت جذب و پذیرش دانشگاه افسری قرار دارند.
  • حداکثر قد فرد داوطلب باید 190 و حداقل 165 سانتی متر باشد.
  • مشهور بودن فرد متقاضی به حسن اخلاقی
  • نداشتن محرومیت استفاده از خدمات دولتی و همین طور عدم داشتن سابقه کیفری برای متقاضی
  • در اولویت قرار داشتن تمام داوطلبانی که رتبه دو رقمی را در کنکور سراسری کسب کرده اند.
  • عدم وجود هیچ مشکلی از نظر وضعیت خدمت سربازی برای فرد متقاضی

مشاوران آیدانیتو پاسخگوی سؤالات شما در رابطه با ثبت نام دانشگاه افسری سپاه هستند. پس با آن ها تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام کارشناسی دانشگاه افسری سپاه

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که دانشگاه امام حسین به عنوان یکی از دانشگاه های افسری سپاه در سال گذشته یعنی سال 97 دانشجویان را به وسیله آزمون سراسری جذب و پذیرش نکرد. از این رو برای سال جاری یعنی سال 98 نمی توان پیش بینی در این زمینه داشت و باید منتظر ماند. نحوه ثبت نام کارشناسی دانشگاه افسری سپاه به این صورت است که هر  داوطلب باید در زمان تکمیل فرم ثبت نام آزمون سراسری اقدام به فعال کردن گزینه علاقه مندی به تحصیل در دانشگاه امام حسین و یا دانشگاه صنعتی مالک اشتر نماید.

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد و دکتری افسری سپاه

دانشگاه افسری سپاه برای پذیرش دانشجویان در دوره ارشد و دکتری نیز شرایطی را در نظر گرفته است. باید عرض کنیم که شرایط پذیرش در این دوره ها برای داوطلبان شاغل و غیر شاغل در سپاه پاسداران متفاوت است. به این صورت که در مورد شرایط پذیرش دانشجویان مشغول به کار در نیروهای مسلح از جمله سپاه می توان گفت که تمامی کارکنان رسمی سپاه لزوماً باید پیش از ثبت نام دکتری و یا ارشد دانشگاه افسری، سپاه موافقت نامه کتبی خود مبنی بر ادامه تحصیل را از بخش عملیات نیروی انسانی سپاه اخذ نمایند. اما این شرایط برای افراد غیر شاغل متفاوت است. به عنوان نمونه چند مورد از شرایط در نظر گرفته شده برای افراد شاغل در ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در مقطع ارشد را خدمت شما دوستان بیان می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام افراد در  دانشگاه سپاه در دوره کارشناسی ارشد و همین طور دکتری با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • داشتن حداکثر سن 24 سال برای تمامی داوطلبان دوره ارشد
  • داشتن معدل کل 15 از دانشگاه های پیام نور و آزاد و معدل 14 از دانشگاه های روزانه برای جذب در دوره ارشد.

نحوه ثبت نام ارشد و دکتری دانشگاه افسری سپاه

دانشگاه افسری سپاه به وسیله آزمون سراسری در شماری از رشته های دانشگاهی دانشجویانی را در مقاطع ارشد و دکتری جذب و پذیرش می کند. نحوه پذیرش دانشجویان در دوره ارشد و دکتری این دانشگاه ها به دو روش غیر بورس و بورس صورت می گیرد که در هر کدام فرد باید از شرایطی چند برای تحصیل برخوردار باشد.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ثبت نام دانشگاه افسری بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *