آیدانیتو > ثبت نام دانشگاه افسری امین
مشاوره تحصیلی

ثبت نام دانشگاه افسری امین





 
ثبت نام دانشگاه افسری امین

دانشگاه علوم انتظامی امین دانشگاه افسری در ایران به شمار می رود که مسئولیت تعلیم و تربیت افسران آینده کشور را عهده دار است. این دانشگاه در هر سال به وسیله آزمون داخلی دانشگاه و همین طور کنکور سراسری دانشجویانی را جذب و گزینش می کرد اما در حال حاضر پذیرش تنها از سمت خود دانشگاه انجام می شود. دانشگاه افسری امین در حال حاضر از پنج مرکز آموزشی، مجتمع آموزش عالی ویژه پلیس زن و شش دانشکده تخصصی تشکیل شده است. این مرکز دانشگاهی 29 گرایش، 23 رشته تحصیلی و 31 گروه آموزشی را در خود جای داده است و در مقاطع مختلف دکتری، ارشد، کارشناسی و کاردانی اقدام به جذب و گزینش دانشجو می کند. کلیه متقاضیان ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین امکان شرکت در کنکور سراسری و انتخاب رشته های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه را در زمان انتخاب رشته آزمون سراسری دارند. در این مقاله، به بحث راجع به ثبت نام دانشگاه افسری امین برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامعی را در رابطه با ثبت نام دانشگاه افسری امین به دست آورید.

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امین

همان طور که در بالا اشاره کردیم ثبت نام دانشگاه افسری امین در حال حاضر از طریق آزمون سراسری دانشجویان را جذب نمی کند و پذیرش تنها به وسیله آزمون ورودی خود دانشگاه انجام می شود. هر فرد پس از مطالعه شرایطی شامل شرایط اختصاصی و عمومی می تواند اقدامات لازم را برای ثبت نام دانشگاه افسری امین انجام دهد. در این بخش، به ذکر این شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام دانشگاه افسری امین می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین با مشاوران خبره آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • عدم وجود محکومیت به محرومیت از خدمات مختلف دولتی برای فرد متقاضی
  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران برای متقاضی
  • برخورداری از توانایی و سلامت روانی و جسمی متناسب با خدمت مورد نظر داوطلب
  • داشتن سن حداکثر 25 سال و حداقل 18 سال برای داوطلبان
  • قد فرد داوطلب حداقل باید 170 سانتی متر باشد

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری امین

هر یک از داوطلبان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین بعد از مطالعه کلیه شرایط در نظر گرفته شده باید به سامانه اینترنتی دانشگاه علوم انتظامی امین مراجعه نمایند. و سپس بر روی گزینه پذیرش شرایط و ثبت نام کلیک نمایند. در صفحه باز شده وارد کردن اطلاعات اولیه از جمله شماره همراه، نام و نام خانوادگی، تصویر امنیتی و کد ملی ضروری است. پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی امکان ورود داوطلب به وسیله کلمه عبور و نام کاربری برای فرد فراهم می شود. کلمه عبور و نام کاربری داوطلب در واقع همان کد ملی وی است که توسط آن می تواند به صفحه ورود اطلاعات هدایت شود. با دریافت رسید ثبت نام عملیات ثبت نام دانشگاه افسری امین به پایان می رسد.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری امین

در سال گذشته یعنی سال 97 ثبت نام دانشگاه افسری امین برای کلیه متقاضیان مرد از تاریخ هشتم مهر تا هشتم آذر و به مدت یک ماه صورت گرفت. اما برای این تاریخ در سال 98 باید منتظر اعلام مسئولین مربوطه در این زمینه بود و نمی توان زمان دقیقی را برای آن بیان کرد. برای کسب اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه افسری با مشاوران برجسته تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید و پاسخ کلیه سؤال های خود در رابطه با زمان ثبت نام دانشگاه افسری را از آن ها بخواهید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دانشگاه افسری امین پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ثبت نام دانشگاه افسری بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دانشگاه افسری امین شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *