آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری


ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از جمله دانشگاه های دولتی در کشور است که در شهر ساری مرکز استان مازندران احداث شده است. این دانشگاه در راستای اجرای آیین نامه ای با شماره 299574/21 و نامه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری از میان داوطلبان واجد شرایط ورود به دوره ارشد بدون کنکور یا همان استعداد درخشان بر طبق فراخوانی بعد از بررسی و تحلیل مستندات مرتبط و متناسب با رشته های معرفی شده در دوره ارشد اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. در این مقاله، مبحث ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری را پیش می کشیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری به دست آورید.
همچنین شما عزیزان می‌توانید مقاله نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی را مطالعه نمایید

رشته های مورد پذیرش کدامند؟

دانشگاه منابع طبیعی در چهار دانشکده خود اقدام به جذب دانشجویانی در رشته های مختلف تحصیلی می کند. در زیر شماری از این رشته ها را همراه با نام دانشکده ها خدمتتان عنوان می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های مورد ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

دانشکده منابع طبیعی ساری

دانشکده علوم دامی و شیلات ساری

دانشکده مهندسی زراعی ساری

دانشکده علوم زراعی ساری

مدیریت جنگل

فیزیولوژی دام و طیور

آبیاری و زه کشی

توسعه روستایی

علوم زیستی جنگلی

ژنتیک و اصلاح دام و طیور علوم دامی در گرایش زنبور عسل

هواشناسی کشاورزی

حشره شناسی کشاورزی

عمراه و بهره برداری جنگل

علوم و مهندسی آبخیزداری در گرایش های:

1-آبخیزداری شهری

2-سیلاب و رودخانه

3-حفاظت آب و خاک

4-مدیریت حوزه آبخیز

علوم و مهندسی شیلات گرایش: تکثیر و پرورش آبزیان

علوم و مهندسی صنایع غذایی- گرایش فناوری موادغذایی

 

بیماری شناسی گیاهی

 

 

سازه های آبی

مهندسی منابع آب

بیوتکنولوژی در کشاورزی

 

 

 

ژنتیک و به نژادی گیاهی

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد منابع طبیعی ساری

ثبت نام هر فرد در ارشد بدون کنکور دانشگاه منابع طبیعی ساری مسلتزم تهیه مدارکی نیز از جانب فرد متقاضی است. در زیر شماری از مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور منابع طبیعی ساری را خدمت شما عنوان می کنیم. برای کسب اطلاع از مدارک کامل ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه تصویر مستندات و مدارک مرتبط با سوابق پژوهشی فرد متقاضی
  • ارائه تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری
  • تحویل کپی گواهی نامه فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور منابع طبیعی ساری

برای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری در ابتدا هر فرد متقاضی باید درخواست خود را به وسیله ایمیل به صندوق پستی [email protected] به وسیله ارسال اسکن فیش بانکی واریزی، رشته تحصیلی کارشناسی، رشته و مقطع دوره کارشناسی، کد ملی و نام و نام خانوادگی، شماره تماس همراه و ثابت، برای دریافت پسورد و یوزنیم و همین طور صدور مجوز ثبت نام الکترونیکی ارسال نماید. مجوز ثبت نام برای هر فرد داوطلب حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به ایمیل وی ارسال می شود. علاوه بر این، کلیه متقاضیان باید تمامی مدارک خود را به آدرس این دانشگاه نیز ارسال نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور منابع طبیعی ساری و همین طور اطلاع از آدرس دقیق این دانشگاه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور منابع طبیعی ساری

ثبت نام ارشد بدون کنکور منابع طبیعی دانشگاه ساری 98 از تاریخ 20 اسفند ماه سال گذشته یعنی سال 97 آغاز شده است و تا اواسط اردیبهشت ماه 98 ادامه دارد. برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه منابع طبیعی ساری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور منابع طبیعی ساری

ثبت نام ارشد بدون کنکور منابع طبیعی ساری در گرو برخورداری فرد از شرایطی خاص است. برای آشنایی با شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام ارشد بدون کنکور منابع طبیعی ساری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *