آیدانیتو > ثبت نام ارشد آزاد
ثبت نام آزمون ارشد

ثبت نام ارشد آزاد

ثبت نام ارشد آزاد
با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد، ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 98 همزمان با ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری در زمان تعیین شده صورت می گیرد. بنابراین سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم مانند دانشگاه سراسری، سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org می باشد. در این مقاله سعی می کنیم شرایط، نحوه و زمان ثبت نام ارشد آزاد 98 را بررسی کنیم و اگر بخواهید که از شرایط ارشد بدون کنکور هم اطلاعاتی داشته باشید میتوانید روی لینک آبی کلیک کنید.
ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 
زمان ثبت نام ارشد آزاد 98، همزمان با ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری در نیمه آذرماه می باشد. اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد جدا از دانشگاه سراسری انجام می شود.
ثبت نام ارشد آزاد 98 
زمانبندی ثبت نام کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد تا 22 آذر سال 96 اعلام شد که تا چند روز پس از آن نیز تمدید شد. پیش بینی می شود که ثبت نام ارشد آزاد 98 نیزدر نیمه دوم آذرماه آغاز و تا هفته ی سوم آن ادامه یابد. جهت اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98
نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد 98 به صورت اینترنتی و در سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود. بنابراین هر داوطلب با خرید یک کارت اعتباری می تواند ثبت نام کنکور ارشد آزاد 98 را انجام دهد. داوطلبان می بایست به این نکته توجه داشته باشند که جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی نیز می بایست به صورت جداگانه اقدام کنند و برای هر یک نیز کارت اعتباری جدا از آزمون سراسری و آزاد تهیه نمایند. شایان ذکر است که هر داوطلب می تواند فقط در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور ثبت نام کند.
شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 98
در اینجا این سؤال پیش می آید که شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 98 به چه صورت می باشد؟ یا اینکه چه کسانی می توانند در کنکور ارشد آزاد 98 شرکت کنند؟
فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و یا دانشجویانی که تا 98/06/31 مدرک کارشناسی خود را دریافت کنند مجاز به شرکت در کنکور ارشد آزاد 98 هستند. فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورتی که مشکل نظام وظیفه نداشته باشند، می توانند در رشته ی دیگری به جز رشته ی قبلی که در آن فارغ التحصیل شده اند، ثبت نام کنند. به رشته پرستاری علاقه دارید اما نمیخواهید وارد مراحل سخت کنکور شوید میتوانید از طریق پرستاری بدون کنکور اقدام نمائید.
دفترچه ثبت نام ارشد آزاد 98
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شهریه های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سهمیه ها و تسهیلات در نظر گرفته شده بایستی حتماً دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98 را مطالعه کنید. دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98 را می توانید از لینک زیر دانلود کنید. با توجه به حجم زیاد دفترچه پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه مفاد و مندرجات آن با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
نتایج ارشد آزاد 98
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد آزاد 98 در دهه اول اردیبهشت ماه 98 خواهد بود. نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 احتمالاً در خردادماه اعلام می شود. نتایج در قالب کارنامه کارشناسی ارشد در سایت سنجش منتشر می شود که رتبه و نمره ی آزمون هر داوطلب به همراه درصدهای داوطلب نمایش داده می شود. بعد از اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند انتخاب رشته کارشناسی ارشد داشنگاه آزاد 98 را انجام دهند و منتظر اعلام نتایج نهایی بمانند.
در این مقاله به بررسی موضوع ثبت نام ارشد آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام ارشد آزاد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *