آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی
تکمیل ظرفیت زبان سراسری

تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی

همان گونه که در جریان هستید تا همین چند روز پیش شاهد بازار داغ ثبت نام در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بودیم. ولی در بین افراد ثبت نامی کسانی به چشم می خورند که رضایت زیادی از رشته تحصیلی و همین طور دانشگاه محل قبولی خود نداشته و آرزوی ادامه تحصیل در دانشگاهی بسیار بهتر و رشته دلخواه خود را در سر می پرورانند.

منطقی ترین راه حل پیشنهادی برای این قبیل افراد ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بوده که نگرانی و اضطراب را از این قبیل اشخاص دور می کند. در این مقاله، مبحث تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی را مطرح می کنیم.

در صورتی که تصمیم به ادامه تحصیل در یکی از رشته های گروه زبان را دارید، نگاهی بر مقاله تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی برایتان بسیار مفید است. البته باید گفت که در سال 96 تکمیل ظرفیت کنکور  زبان غیرانتفاعی برگزار نشد و تنها دانشگاه های سراسری مجری طرح تکمیل ظرفیت در گرایش های مختلف زبان انگلیسی بودند، اما در سال 97 احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی وجود دارد.

 


زمان تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی

زمان در نظر گرفته شده برای انجام تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی اواسط مهرماه است. داوطلبان در این تاریخ مشخص شده باید در خواست خود را مبنی بر شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org) ثبت نمایند. لازم به ذکر است که مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی، در حدود یک ماه یعنی تا اواسط آبان ماه بوده و داوطلبان زمان کافی برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی را در اختیار دارند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی

هر یک از شما داوطلبان گرامی می توانید پس از انتشار اطلاعیه سایت سازمان سنجش در رابطه با ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی ، دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی را دانلود و مطالعه فرمایید.

در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی ، لیست تمامی رشته ها و واحدهای دانشگاهی غیرانتفاعی پذیرنده رشته زبان را ملاحظه می کنید. شما دوستان می توانید تا سقف 50 کد رشته را از زیر شاخه های گروه آزمایشی زبان انگلیسی انتخاب و آن ها را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایید.

شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی

باید بدانید که انتخاب رشته و ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی برای دوره با آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی انجام می گیرد. تعدادی شرایط ضروری برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی در نظر گرفته شده که باید به آن ها توجه لازم را مبذول داشت. در ادامه اشاره ای به شرایط ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی داریم.

پس از انجام تحقیقات و پرس و جوهای لازم هر یک از شما عزیزان می توانید تا 50 کد رشته را از بین همه کد رشته های گروه زبان خارجی انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که حتی در صورت قبول شدن در یکی از مراکز آموزش عالی سراسری نیز می توانید در تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی شرکت کنید، اما با قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی قبولی شما در دوره اول انتخاب رشته و ثبت نام لغو می شود.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور سراسری بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *