آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری
تکمیل ظرفیت زبان سراسری

تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری





 


تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری

همان طور که در جریان هستید این روزها بازار ثبت نام در دانشگاه و مراکز آموزش عالی سرتاسر کشور به دلیل اعلام نتایج قطعی کنکور دانشگاه ها بسیار داغ است. اما در بین تمامی افراد ثبت نامی کسانی هستند که رضایت کافی را از دانشگاه و حتی رشته تحصیلی مورد قبولی شان نداشته و آرزوی تحصیل در رشته دلخواه خود و حتی دانشگاهی به مراتب بهتر را دارند. معقول ترین راه حل برای این گونه افراد انتخاب رشته و ثبت نام در تکمیل ظرفیت بوده که استرس را از این قبیل افراد دور می کند. در این مقاله، به مبحث تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری برای شما دوستان گرامی می پردازیم. اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از رشته های گروه زبان را دارید ،مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری می تواند بسیار مفید باشد.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری

در اواسط ماه مهر 97، هر یک از داوطلبان متقاضی باید درخواست خود را مبنی بر شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری، در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور(Sanjesh.org) تکمیل نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. باید بگوییم که به مدت حدوداً یک ماه یعنی تا اواسط آبان ماه امکان شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری برای شما دوستان عزیز مهیا است. همه شما دوستان داوطلب در صورت علاقه می توانید در تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری شرکت کنید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت زبان دانشگاه سراسری

بعد از منتشر شدن اطلاعیه سایت سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با انتخاب رشته و ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری ، به لیست رشته های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری نگاهی انداخته و در انتها ثبت نامتان را انجام دهید. بدون هیچ گونه منعی می توانید 50 رشته از زیر شاخه های گروه آزمایشی زبان را گزینش کرده و آن ها را در فرم انتخاب رشته درج کنید.

شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور زبان دانشگاه سراسری

انتخاب رشته و ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری هم به شکل با آزمون و هم بدون آزمون انجام می گیرد. دقت داشته باشید که در دوره بدون آزمون تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری می توانید از بین تمامی رشته های دو دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور رشته های دلخواه خود را گزینش و در فرم اینترنتی مخصوص انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری درج نمایید. در این جا، همه شروط ضروری جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری را خدمت شما عزیزان مطرح می کنیم:

  • دقت کنید که علی رغم پذیرش در یکی از مراکز دانشگاهی سراسری می توانید بدون هیچ دغدغه ای در تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری ثبت نام خود را انجام دهید. متاسفانه با قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری دیگر اجازه ثبت نام و تحصیل در قبولی اولیه در زمان انتخاب رشته اصلی را ندارید. در نتیجه، تمام دقت و حواس خود را در زمان ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور زبان سراسری به کار گیرید.
  • با انجام پرس و جوها و تحقیقات لازم هر کدام از شما دوستان گرامی می توانید 50 کد رشته را از میان تمامی کد رشته های زبان استخراج کنید.

نام مرکز آموزشی

اسم رشته تحصیلی

دانشگاه کوثر بجنورد

آموزش زبان انگلیسی

زبان و ادبیات انگلیسی

 

نام دانشگاه

نام رشته تحصیلی

دانشگاه نیشابور

آموزش زبان انگلیسی

زبان و ادبیات انگلیسی

 

دانشگاه

رشته محل تحصیل

دانشگاه زابل

مترجمی زبان انگلیسی

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت زبان سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور سراسری بزنید. 

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت زبان سراسری با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *