آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران
تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران






تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران

رشته عمران از جمله رشته های پرطرفدار و جذاب در تمامی مقاطع محسوب می شود ، و از آن جایی که هدف مراکز علمی کاربردی افزایش مهارت و سطح علمی و توانایی های عملی دانشجویان است، به نظر می رسد انتخاب مناسبی برای داوطلبانی است که قصد دارند بدون کنکور و هر چه سریع تر وارد دانشگاه شوند.

مقطع کاردانی علمی کاربردی ارائه دهنده رشته عمران است. اگر از شرایط لازم برای تحصیل در این مقطع برخوردار هستید، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

داوطلبان علاقه مند به این رشته می توانند از فرصت تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران استفاده کنند، همراه ما باشید تا با جزئیات این موضوع آشنا شوید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران

داوطلبان مجاز به ثبت نام که شامل داوطلبانی هستند که از شرایط شرکت و تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی برخوار می باشند، می توانند برای ورود به دانشگاه در تکمیل ظرفیت نیمه اول سال اقدام کنند. تمامی داوطلبان که در پذیرش علمی کاربردی ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام نکرده اند ، در هر صورت می توانند در این مرحله حاضر شوند.

اواخر مهر و اوایل آبان ( حدود دو هفته) زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران است.

در سال 97 از تاریخ 97/7/30 لغایت 97/8/15 زمان تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران اعلام شد. داوطلبان برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش و بخش علمی کاربردی مراجعه خواهند کرد.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی عمران

همان طور که گفته شد تمامی داوطلبانی که در ثبت نام اصلی شرکت داشته اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت هم شرکت کنند، در ادامه شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی عمران را مشاهده می کنید.

  • کلیه متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی عمران 97 باید تا تاریخ 97/6/31 مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه را اخذ کنند.
  • هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب یک کد رشته محل است و در صورت ثبت نام در دو رشته محل یکی از آن ها حذف خواهد شد و هیچ اعتراضی از جانب داوطلب پذیرفته نیست.
  • داوطلبان تنها یک بار می توانند به ویرایش اطلاعات بپردازند بنابراین صحت و دقت وارد کردن اطلاعات اهمیت زادی خواهد داشت.
  • تمامی داوطلبان مرد می بایست در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران

  • شش قطعه عکس تمام رخ 4*3
  • کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل آن
  • اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش
  • اصل دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید به همراه مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش
  • گواهی اشتغال به کار با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول، آخریش فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر برای داوطلبان سهمیه شاغل
  • مدرکی که داوطلبان مرد برای مشخص بودن تکلیف نظام وظیفه خود باید ارائه کنند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران مقاله ی  کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران را مطالعه کنید.

اگر سؤالی در خصوص تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی عمران دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *