تکمیل ظرفیت زبان انگلیسی

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان






تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان

دانشگاه علمی کاربردی جز دانشگاه های مهارت آموز ایران است. این دانشگاه با دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته زبان دانشجو می پذیرد. دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرحله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان نیز دانشجو می پذیرد.  در ادامه زمان و نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان را برایتان توضیح می دهیم.

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان

دانشگاه های علمی کاربردی در هر نیمسال، یعنی دو بار در سال، اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در هر نیمسال نیز به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت برای هر رشته واحد، اقدام به برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان می کند. تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان برای نیمسال اول در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه برگزار می شود. تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان نیمسال دوم نیز تا نیمه اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان بعد از آغاز زمان ثبت نام به سایت سنجش و قسمت دانشگاه جامع علمی کاربردی بروید. انتخاب رشته تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان به صورت لینک جستجو است. شمار در لینک جستجو، رشته و مقطع مورد نظر خود را وارد می کنید. سپس مراکز ارائه دهنده تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان مقطع و رشته مورد نظر شما نمایش داده می شود. واحد مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای ادامه روند ثبت نام به مرکز منتخب مراجعه کنید. ثبت نام نهایی و اصلی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان به صورت حضوری انجام می شود.

توجه داشته باشید که شما تنها می توانید یک رشته محل را از میان رشته محل های ارائه دهنده تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان انتخاب کنید.

ثبت نام در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان

برای ثبت نام حضوری تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان باید مدارک لازم را همراه داشته باشید. مدارک لازم جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان عبارتند از: عکس پرسنلی، کارت ملی و کپی آن، شناسنامه و کپی آن، مدرک تحصیلی و…..توجه داشته باشید تمام مدارک لازم را همراه خود داشته باشید. برای اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

واحدها و رشته های ارائه دهنده تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان

بسیاری از واحدهای دانشگاه های علمی کاربردی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان را ارائه می دهند.  برای اطلاع واحدهای ارائه دهنده تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان منطقه و شهر مورد نظرتان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. برای انتخاب واحد بهتر است واحدی را انتخاب کنید که به محل سکونت یا محل کار شما نزدیک باشد تا برای رفت و آمد دچار مشکل نشوید.

رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان به شرح زیر است:

  • کارشناسی حرفه ای مترجمی- ضد انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی- همزمان انگلیسی

اگر دوره مورد نظر شما دوره کاردانی است میتوانید با مطالعه تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب کنید.

برای اطلاع از رشته های ارائه شده تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان در هر نیم سال و ظرفیت پذیرش و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی زبان هر نیمسال با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *