آیدانیتو > تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی
تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی, تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی






تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی

دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های نیمه دولتی و وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری است که با توجه به این که شاغلان از سهمیه و شرایط تحصیل مناسبی در این دانشگاه برخوردار هستند مورد انتخاب داوطلبان قرار می گیرد. مرحله تکمیل ظرفیت امیدی دوباره برای داوطلبانی است که از مرحله ثبت نام جا مانده اند، بنابراین تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی از موضوعاتی است که مورد توجه دانش آموزان و داوطلبان ریاضی و فیزیک قرار خواهد گرفت، همراه ما باشید.

شرایط پذیرش تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی

دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد که شرایط آن ها را در ادامه خواهید دید.

شرایط عمومی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی شامل : اعتقاد به دین مبین اسلام، و یا یکی از ادیان مورد تأیید قانون اساسی، عدم احراز عناد با جمهوری اسلامی ایران، عدم اعتیاد به مواد مخدر و فساد اخلاقی، برخورداری از شرایط و توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی، عدم وجود منع تحصیلی از طرف نظام وظیفه و مشکل معافیت سربازی پسران است.

شرایط اختصاصی مربوط به مدارک مورد نیاز برای ثبت است، داشتن مدرک دیپلم برای داوطلبان دوره کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته و مدرک تحصیلی دیپلم و یا کاردانی برای داوطلبان دروه کارشناسی ناپیوسته از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی است.

اگر از شرایط گفته شده برخوردار هستید لازم است از زمان برگزاری تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی مطلع شوید، همراه ما باشید.

زمان تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی

لازم است بدانید تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی تنها در یک مرحله انجام می شود، داوطلبانی که از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیم سال اول جامانده اند می توانند در تکمیل ظرفیت این نیم سال شرکت کنند.

اواخر مهر ماه زمان شروع تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی است.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی

ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی تنها در یک مرکز و یک رشته امکان پذیر است. بنابراین نیاز است داوطلبان در زمان شروع تکمیل ظرفیت به مرکز مورد نظر مراجعه کند و ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی، را به صورت حضوری انجام دهند.

متقاضیان عزیز می توانند نام مراکز و رشته های ارائه شده را قبل از مراجعه به مرکز از سایت سازمان سنجش و بخش علمی کاربردی مشاهده کنند، داوطلبان برای ثبت نام نیاز به پرداخت وجه ثبت نام هستند. مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی شامل عکس، شناسنامه، کارت ملی، مدرک دیپلم یا فوق دیپلم و در صورت شاغل بودن برگه اشتغال به کار و… می شود.

مهم ترین معیار در پذیرش تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی وجود ظرفیت خالی است. بنابراین سعی کنید در روزهای اولیه شروع مرحله تکمیل ظرفیت، ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر بعد از مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی مقاله ی ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی را مطالعه کنید.

متقاضیان عزیز در صورت بروز هر گونه مشکل و سؤال با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *