آیدانیتو > تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی
تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی, تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی





تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی

هدف از دانشگاه علمی کاربردی افزایش سطح دانش و مهارت افراد شاغل است، بنابراین یکی از گزینه های افراد شاغل دانشگاه علمی کاربردی است، چرا که زمان برگزاری کلاس ها با توجه به شرایط شاغلان ارائه می شود.

اما داوطلبان زیادی از ثبت نام این دانشگاه جا مانده اند، نگران نباشید تکمیل ظرفیت از مراحلی است که می تواند فرصت مجدد محسوب شود. 
 سهمیه شاغل در این دانشگاه نکات مثبتی برای شاغلان خواهد داشت اما از محدودیت هایی نیز برخوردار می شوند به عنوان مثال محدودیت در رشته های انتخابی از جمله مسائلی است که برای آن ها وجود دارد. در ادامه راجع به تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی صحبت خواهیم کرد و داوطلبانی که در گروه انسانی قرار دارند از نکات قابل توجهی مطلع خواهند شد.

شرایط پذیرش تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی

مقاطع تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی شامل کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی است که تقریباً از شرایط یکسانی برخوردار هستند. شرایط عمومی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی مانند سایر دانشگاه ها شامل: اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تأیید قانون اساسی، عدم احراز عناد با جمهوری اسلامی ایران، عدم اعتیاد به مواد مخدر و فساد اخلاقی، برخورداری از شرایط جسمی و ذهنی لازم با توجه به رشته ی مورد نظر است و شرایط اختصاصی نیز مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، داشتن دیپلم و یا مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته است.

اگر از شرایط تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی مطلع هستید بهتر است از زمان تکمیل ظرفیت این دانشگاه نیز مطلع شوید، همراه ما باشید.

زمان تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ریاضی

همان طور که می دانید پذیرش دانشگاه علمی کاربردی که به صورت بدون کنکور است در دو نیمسال انجام می شود که تنها در نیمسال اول تکمیل ظرفیت انجام می شود بنابراین تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی در نیم سال اول و بعد از مشخص شدن فضای خالی دانشگاه مشخص می شود ،  تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی از 30 مهر تا 15 آبان است.

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی در اواخر مهر ماه 97 آغاز می شود اما نحوه ی ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی را مشاهده خواهید کرد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی

داوطلبانی که قصد دارند در رشته های انسانی ادامه تحصیل دهند و دانشگاه علمی کاربردی انتخاب آن هاست، تنها می توانند یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب کنند به این دلیل که ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی به صورت حضوری انجام می شود.

متقاضیان نام رشته های ارائه شده و دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی را می توانند از طریق لینک جستجو موجود در سازمان سنجش مشاهده کنند و در نهایت برای ثبت نام به واحد مورد نظر مراجعه کنند، با توجه به این که این ثبت نام به صورت حضوری انجام می شود، بهتر است قبل از پر شدن ظرفیت ها و در روزهای ابتدای آغاز تکمیل ظرفیت اقدامات مورد نیاز را انجام دهید.

هنگام مراجعه به مرکز علمی کاربردی مورد نظر مدارک لازم که شامل: عکس، آخرین مدرک تحصیلی، مدارک شناسایی، برگه وضعیت نظام وظیفه و… را همراه داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی ، لیست دانشگاه های بدون کنکور علمی کاربردی 97 را مطالعه کنید.

اگر سؤالی در زمینه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی انسانی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *