آیدانیتو > تمدید ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی
تیزهوشان, نمونه دولتی

تمدید ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی

تمدید ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی

تمامی داوطلبان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در هر سال تحصیلی و در یک بازه ی زمانی از قبل تعیین شده ای که برای ثبت نام در این آزمون از طرف مسئولین امر اعلام می گردد برای شرکت در این آزمون ها اقدام به انجام ثبت نام در سایت می کنند. بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان و متقاضیان به طور معمول کوتاه است و در طول چند رو به پایان می رسد. از این رو این موضوع نگرانی هایی را برای داوطلبانی که موفق به انجام ثبت نام نشده اند و یا بنا به دلایلی از انجام ثبت نام باز مانده اند به وجود می آورد.

اینجاست که مسئولین امر به کمک این گروه از داوطلبان می آیند. به این صورت که با تمدید ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی فرصت مجددی را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان می گذارند تا افراد جا مانده از ثبت نام بتوانند در زمان تمدید ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را راجع به تمدید ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی و اعلام نتایج تیزهوشان به دست آورید.

 

تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان

خبر مهمی که باید به عرض شما دوستان عزیز برسانیم این است که بنا به تصمیم مسئولین امر زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان تمدید شد. همان طور که حتماً در جریان هستید اخیراً شاهد بروز حوادث غیر مترقبه ای در ایران هستیم جاری شدن سیل در برخی از مناطق کشور مسئولین را برای تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان مصمم کرد. به این ترتیب داوطلبان و دانش آموزان زمان بیشتری را برای ثبت نام و همین طور ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در اختیار دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان و ثبت نام کتاب درسی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu,ir برای پایه نهم به دهم است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir است.

تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی

خبر مهمی که باید به عرض شما دوستان عزیز برسانیم این است که بنا به تصمیم مسئولین امر زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان تمدید شد. همان طور که حتماً در جریان هستید اخیراً شاهد بروز حوادث غیر متقربه ای در ایران هستیم. جاری شدن سیل در برخی از مناطق کشور مسئولین را برای تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی مصمم کرد. به این ترتیب داوطلبان و دانش آموزان زمان بیشتری را برای ثبت نام و همین طور ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در اختیار دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

بهترین راهکار برای پذیرفته شدن و قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بهره گیری از مشاوره های لازم در این زمینه است. همواره به این نکته مهم توجه داشته باشید که برنامه ریزی شما برای موفقیت در آزمون تیزهوشان باید از انعطاف لازم برخوردار باشد و مطالعه مداوم از صبح تا شب به هیچ وجه صحیح نیست. علت این موضوع می تواند این باشد که شما دانش آموز عزیز ممکن است یک روز بنا به هر دلیلی امکان مطالعه نداشته باشید و در این صورت برنامه شما کاملاً بهم می ریزد و از برنامه خود عقب می افتید. پس اوقاتی را نیز برای تفریح و استراحت قرار دهید تا در صورت عقب افتادن از مطالعه بتوانید دست به جای گذاری در جاهای خالی و جبران عقب افتادگی بزنید.

در صورتی که شما دوست عزیز دانش آموزان قصد ورود به مدارس تیزهوشان شهر خود و تحصیل در پایه دهم تحصیلی را در این دسته از مدارس دارید می توانید از راهنمایی ها و مشاوره های با کیفیت مشاوران آیدانیتو برای مطالعه دروس مربوط به این آزمون بهره بگیرید. مشاوران آیدانیتو در خدمت شما دانش آموز گرامی هستند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی تمدید ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 بزنید.
اگر سؤالی درباره تمدید ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *