آیدانیتو > تاریخ اعزام به خدمت
اعزام به خدمت, دفترچه اعزام به خدمت

تاریخ اعزام به خدمت

 


تاریخ اعزام به خدمت

در این مقاله تاریخ اعزام به خدمت را مورد بررسی قرار خواهیم داد. از جمله اطلاعاتی که مشمولین باید بدانند تاریخ اعزام به خدمت، نحوه و استعلام تاریخ اعزام به خدمت، تاریخ پیشنهادی اعزام به خدمت، تغییر تاریخ اعزام به خدمت، مشکلات ناشی از عدم حضور در تاریخ اعزام به خدمت، تاریخ اعزام به خدمت با توجه به مدرک تحصیلی زمان های مناسب و بهترین تاریخ های اعزامی است. همراه ما باشید تا با تمامی این مباحث آشنا شوید.

تاریخ اعزام به خدمت در هنگام پست کردن دفترچه مشخص می شود بنابراین می توانید تصمیمات لازم را برای زمان ارسال دفترچه بگیرید چرا که در برخی از ماه ها انجام خدمت سربازی ساده تر خواهد بود. به عنوان مثال زمان ارسال دفترچه در نیمه دوم سال که آب و هوای بهتری دارد و یا ماه هایی که خدمات نظامی کمتر و با سخت گیری های کمتر انجام می شود. به عنوان مثال ماه مبارک رمضان و یا زمان هایی که تعطیلات بیشتری دارد مانند عید نوروز و… بنابراین توصیه می کنیم از تاریخ های اعزام مطلع شوید و در صورتی که با به تعویق انداختن ارسال دفترجه وارد غیبت نمی شوید تصمیمات لازم را برای زمان پست کردن دفترچه بگیرید.

تاریخ پیشنهادی اعزام به خدمت

در برگه و فرم های تکمیل شده اعزام به خدمت تاریخ و مکان خدمت پیشنهادی شما درج می شود اما این تاریخ پیشنهادی اعزام به خدمت و یا ارگان پیشنهاد شده از جانب شده الزاماً مورد تایید نظام وظیفه قرار نمی گیرد و در نهایت تاریخ و محل خدمت که نظام وظیفه مشخص می کند، مورد تایید است. بنابراین انتظار بالایی از تاریخ پیشنهادی خود برای اعزام به خدمت نداشته باشید.

تاریخ اعزام به خدمت دیپلم و لیسانس

نکته ای که باید بدانید این است که معمولاً تاریخ های اعزام به خدمت مشمولان از نظر مدارک تحصیلی آنان متفاوت است به عنوان نمونه مشمولانی که مدرک کاردانی و کمتر از آن هستند در 19 هر ماه به سربازی اعزام می شوند و مشمولانی که مدرک تحصیلی آن ها لیسانس و بالاتر است اول ماه های زوج به سربازی اعزام می شوند. بنابراین با توجه به مدرک تحصیلی مشمولین، زمان اعزام آن ها متفاوت است.

تغییر تاریخ اعزام به خدمت

مشمولان عزیز می توانند تاریخ اعزام که برایشان مشخص شده است را به تعویق و تعجیل بیاندازند در صورتی که از شرایط آن برخوردار باشند به عنوان مثل برای زودتر از تاریخ در نظر گرفته شده اعزام شدن باید ظرفیت خالی در ارگان وجود داشته باشد.

بنابراین اگر شخص در تاریخ مشخص شده اعزام شرایط اعزام نداشته باشد می توانند از تمدید تاریخ اعزام به خدمت استفاده کند.

عدم حضور در تاریخ اعزام به خدمت

اگر فردی بدون تمدید تاریخ اعزام در زمان در نظر گرفته شده حضور پیدا نکند دچار چه مشکلاتی خواهد شد؟

اگر مشمولین در تاریخ های اعزام به خدمت حضور پیدا نکنند شامل غیبت در سربازی خواهند شد و از این جهت محرومیت هایی خواهند داشت، جریمه نقدی، بازداشت، عدم موافقت با کسری و…

از جمله محدودیت های غیبت است.

پیشنهاد می کنیم بعد از تاریخ اعزام به خدمت مقاله ی شرایط تمدید تاریخ اعزام را مطالعه کنید.

اگر سوالی پیرامون تاریخ اعزام به خدمت خود یا استعلام تاریخ اعزام به خدمت را دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *