آیدانیتو > برنامه ریزی 4 ماهه تا کنکور
برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی 4 ماهه تا کنکور

برنامه ریزی 4 ماهه تا کنکور


برنامه 4 ماهه کنکور
همان طور که در جریان هستید در حال حاصر ثبت نام در کنکور سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شروع شده است. از طرفی زمان زیادی نیز تا برگزاری کنکور سراسری نمانده است و داوطلبان باید مطالعه خود را با جدیت بیشتری ادامه دهند شاید شما دوست عزیز خواننده این مقاله نیز جزء داوطلبان کنکور سراسری 98 باشید و دلهره ای در شما بابت زمان کم باقی مانده تا برگزاری این آزمون مهم وجود داشته باشد. همان طور که می دانید تنها چهار ماه دیگر تا شرکت در کنکور سراسری گروه های مختلف آزمایشی زمان باقی مانده است. آیا شما داوطلب عزیز نیز نگران حجم زیاد مباحث نخوانده تا زمان برگزاری کنکور سراسری هستید و حتی تصور می کنید که عقب هستید و راهی برای جبران وجود ندارد؟ آیا همواره از خود یا دیگران این سؤال را می پرسید که من با توجه به زمان کم باقیمانده می توانم در رشته سطح بالا و عالی آن هم در دانشگاهی معتبر قبول شوم؟

خیلی خب دوست عزیز من بگذارید صادق باشیم. رسیدن به رشته و دانشگاه مورد علاقه آن هم در بهترین سطح خود چیزی نیست که به همین سادگی به دست آید و حتی اتفاقی هم نیست. در ضمن انتظار معجزه هم نداشته باشید. شاید مدت هاست که شما دوست عزیز تصمیم به زدن استارت برای مطالعه جدی و جدی تر را برای کنکور گرفته اید. اما متأسفانه بنا به دلایلی هنوز مؤفق به انجام دادن این کار نشده اید و یا مطالب را به صورت دست و پا شکسته مطالعه کرده اید و حس می کنید هیچ چیزی بلد نیستید. در هر صورت علت عدم مؤفقیت شما تا حال حاضر هیچ اهمیتی ندارد. تنها موضوع مهم استفاده بهینه از زمان باقی مانده و داشتن برنامه 4 ماهه کنکور است. در صورتی که بخواهید ادامه راه را نیز بدون هیچ نقشه و برنامه ای پیش بروید مسلماً نتیجه خوبی را نمی توانیم برای شما پیش بینی کنیم. زیرا که دستیابی به هدف بدون داشتن برنامه ریزی مانند قدم زدن در تاریکی است. جبران کم کاری ها مستلزم داشتن برنامه ریزی منطقی برای زمان باقی مانده است تا با عمل کردن به آن بتوانید به هدف بزرگ خود برسید. ما خبر خوشی برای شما داریم که برروی تمامی نگرانی های شما خط بطلان می کشد. لیست رشته های بدون کنکور را میخواهید؟ روی لینک کلیک کنید.
4 ماه زمان دارید، انتخاب با شماست که…
  • مدام آه و ناله کنید و تسلیم موقعیت به وجود آمده شوید.
  • بجنگید و شرایط را به نفع خود تغییر دهید.
در صورتی که مورد اول را انتخاب کرده اید ما هیچ حرفی با شما نداریم و بهتر است هر چه سریع تر این صفحه را ببندید. اما اگر مورد دوم انتخاب شماست، از ته دل به شما تبریک عرض می کنیم زیرا که تلاش برای رسیدن به هدفی بزرگ و نباختن خود را برگزیدید. آدم های ضعیف همیشه محکوم به حذف شدن هستند. اما ما خوشحال هستیم که شما قوی بودن و تغییر شرایط به نفع خودتان را انتخاب کرده اید.
تلاش تا آخرین لحظه!
از تابستان همین امسال زمان زیادی برای آماده کردن خود جهت شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها داشتید. الان که مشغول مطالعه این متن هستید زمانی برابر با 7 تا 8 ماه را از دست داده اید و زمان کمتری در مقایسه با روزهای گذشته در اختیار شماست. شاید خودتان را از چیزی که آرزویش را دارید خیلی دور می بینید و یا مدام در حال حسرت خوردن هستید. حسرت روزهایی که دیگر گذشته اند و شما می توانستید خیلی بهتر از آن ها استفاده کنید. اما در حال حاضر چیزی که مهم به نظر می رسد شرکت شما در کنکور سراسری 98 و امتحان شانستان برای تحصیل در رشته و دانشگاهی بی نظیر است. شما باید برای خود و برای همه چشم هایی که منتظر درخشیدن و رسیدن به موفقیت شما هستند نهایت تلاش خود را بکنید. در این مسیر وجود برنامه 4 ماهه تا کنکور ضروری است. معدل بالای کارشناسی شما میتواند راهی برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد باشد تمام تلاشتان را بکنیید تا بتوانید از طریق ارشد بدون کنکور ثبت نام کنید.

اگر شما دوست عزیز کنکوری نیز مانند شمار زیادی از افراد برنامه ریزی صحیحی برای کنکور خود نداشته اید، از این زمان به بعد خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید. آن ها بهترین برنامه ریزی را تا زمان برگزاری کنکور سراری ورودی دانشگاه ها برای شما دارند.

 
قبولی در یک رشته عالی!
درست است که این مسیر ممکن کمی دشوار و سخت به نظر بیاید اما مطمئناً نتیجه حاصل از آن ارزش تحمل هر سختی و مشقتی را دارد. شما دوست عزیز داوطلب تنها چند ماه تا رسیدن به یک آینده درخشان و سرشار از مؤفقیت فاصله دارید. به همان اندازه که سال آینده می تواند برای شما لذت بخش و شیرین باشد به همان اندازه هم می تواند ناراحت کننده و ترسناک باشد. شما را نمی دانیم اما به شخصه من اگر جای شما دوست گرامی بودم سعی می کردم که با برنامه 4 ماهه که مشاوران آیدانیتو در اختیار من می گذارند با تمام توان خود و با جدیت درس بخوانم و سپس به فعالیت در زمینه مورد علاقه ام مشغول شوم. چند ماه را با سختی بگذرانم اما در عوض در سال آینده در میان خانواده و دوستان بتوانم سرافراز و سربلند باشم. به نظر شما مواردی که ذکر کردیم ارزش چند ماه تلاش بی وقفه و مداوم را ندارد؟!
مؤفقیت تضمین شده با برنامه ریزی 4 ماهه !
تا به حال کسی در دنیا وجود نداشته است که با داشتن برنامه ریزی دقیق و صحیح نتیجه نگرفته باشد. این موضوع بستگی به شما دارد که تا چه اندازه حاضر هستید برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. رسیدن به مؤفقیت در گرو داشتن برنامه ریزی کامل و جامع و اجرای آن به بهترین شکل ممکن است. با داشتن برنامه ریزی 4 ماهه کنکور که مشاوران آیدانیتو آن را به شما ارائه می دهند می توانید به قبولی در بهترین رشته و دانشگاه فکر کنید.
 پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نمونه برنامه ریزی کنکور بزنید.
اگر شما نیز جزء داوطلبانی هستید که تاکنون مؤفق به مطالعه جدی برای کنکور سراسری نشده اید، اصلاٌ نگران نباشید. مشاوران ما در ادامه راه و در چهار ماه باقی مانده تا کنکور سراسری همراه و هم قدم شما هستند. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *