انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور






انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور

همان طور که در جریان هستید شمار زیادی از داوطلبان و متقاضیان ورود به مراکز دانشگاهی مختلف در ایران را داوطلبان مقطع کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی ناپیوسته تشکیل می دهند. دوره های کاردانی به کارشناسی در دوره هایی از جمله غیر انتفاعی، شبانه و همین طور روزانه دست به جذب و پذیرش دانشجویان در دانشگاه های مختلف سرتاسر ایران می زنند. با توجه به این که ممکن سؤالات زیادی در ذهن داوطلب برای ورود و تحصیل در این مقطع ایجاد شده باشد موضوع مقاله پیش رو را به بحث راجع به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور بدست آورید.

نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور

نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور تنها بر طبق سوابق تحصیلی فرد داوطلب یعنی معدل کتبی مدرک تحصیلی دیپلم دوران متوسطه وی است. از این رو، در صورت صحیح نبودن معدل وارد شده در فرم تقاضا نامه اینترنتی و مغایرت آن با معدل واقعی داوطلب باید انتظار لغو قبولی متقاضی را داشت.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور در سال جاری یعنی سال 1397 در ماه مرداد انجام گرفت. برای این امر، فاصله زمانی از روز دوشنبه هشتم مرداد ماه 97 تا پایان روز جمعه دوازدهم مرداد در نظر گرفته شده بود. به بیان دیگر، داوطلبان طی 5 روز فرصت داشتند تا در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور شرکت داشته باشند. اما در سال آینده یعنی 98 هنوز تاریخ دقیق و مشخصی برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی اعلام نشده است و باید در انتظار اعلام مسئولین امر در این رابطه بود.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور

تمامی داوطلبان مایل به شرکت در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور باید در ابتدا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به دانلود و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه نمایند. پس از دریافت دفترچه مطالعه دقیق و ریز به ریز مطالب مندرج در آن را نباید فراموش کرد. نکته مهم و قابل ذکر این که ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور با پرداخت مبلغی مشخص نیز همراه است.
با مشاوران آیدانیتو انتخاب رشته ای حرفه ای را در زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه تجربه کنید. تنها با یک تلفن بهترین مشاوره را در این زمینه دریافت کنید. 

شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور با شرایطی چند برای داوطلبان شرکت کننده همراه است. در میان مهم ترین شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور می توان از شرایط اختصاصی، عمومی و همین طور شرایط و قوانین نظام وظیفه نام برد. تمامی موارد یاد شده در دفترچه راهنما ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه به تفضیل توضیح داده شده است. در ادامه این مقاله به ذکر شماری از این شرایط برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

  • در صورت مشخص شدن نداشتن شرایط لازم برای داوطلب در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور و یا حتی اشتغال به تحصیل از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل می آید و ثبت نام وی کان لم یکن تلقی می شود.
  • تمامی دانشجویان اخراجی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تا اتمام خدمت نظام وظیفه و یا دریافت معافیت دائم شروط استفاده از معافیت تحصیلی را به هیچ وجه ندارد.
  • داشتن غیبت در دوران نظام وظیفه و خدمت سربازی موجب منع تحصیلی برای فرد می شود.
  • برخوردار بودن از گواهی نامه کاردانی مورد تأیید وزارت درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا حتی شورای مالی انقلاب فرهنگی جهت شرکت در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه ضروری است.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شبانه بدون کنکور نظام جدید پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه بزنید.
اگر شما نیز جزء داوطلبان شرکت کننده در دوره بدون کنکور کاردانی به کارشناسی بدون کنکور هستید و نیاز به کسب اطلاعاتی در زمینه نحوه، شرایط و یا زمان آن دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *