آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی





انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

رشته دامپزشکی یکی از رشته های گروه تجربی است و به مانند رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و پیراپزشکی، علاقه مندان زیادی دارد. خیلی از افراد برای قبولی در رشته دامپزشکی به شدت تلاش می کنند. اما تنها راه قبولی در رشته دامپزشکی قبولی در کنکور نیست، راه دیگر آن انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی است. در این مقاله شما را با انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی آشنا می کنیم.

کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

دانشگاه آزاد در سال های اخیر در دو گروه کاردانی دانشجو می پذیرد.

  • کاردانی پیوسته
  • کاردانی ناپیوسته

رشته کاردانی دامپزشکی در گروه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد قرار گرفته است. زیرا برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی مدرک پیش دانشگاهی مورد نیاز است. اما نکته جالب اینجاست که تمامی افراد با هر دیپلمی می توانند به انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی بپردازند البته معدل و نوع دیپلم آن ها بر قبولی در کاردانی دامپزشکی تأثیر گذار خواهد بود.

معرفی رشته دامپزشکی

همان طور که می دانید در رشته دامپزشکی سر و کار شما با حیوانات است. بنابراین لازم است از ارتباط و کار کردن با حیوانات لذت ببرید. کار کردن با حیوانات سختی های خود را دارد به همین دلیل داشتن علاقه به حیوانات اهمیت بالایی دارد. رشته دامپزشکی در سطوح مختلفی کاربرد دارد. یکی از رایج ترین کارهای کاردانی دامپزشکی، قرار گرفتن به صورت دستیار در کنار دامپزشکان است. همچنین با تحصیل در کاردانی دامپزشکی می توانید در زمینه شناخت بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و همچنین تأیید کیفیت مواد غذایی فعالیت داشته باشند.

زمان و نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی باید در زمان انتخاب رشته کاردانی به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود. به طور معمول انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی از نیمه مرداد ماه آغاز می شود و تا پایان مهر ماه ادامه دارد. البته زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی در بازه زمانی اعلام شده، در چند مرحله صورت می گیرد. برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی، بعد از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد، گزینه ثبت نام کاردانی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید. پس از ثبت اطلاعات فردی به پر کردن انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور دامپزشکی بپردازید.

نکات مهم انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی باید نکاتی را در نظر بگیرید.

  • ابتدا باید به رشته دامپزشکی علاقه داشته باشید
  • تمامی واحدهای ارائه دهنده دامپزشکی را بررسی کنید و واحدهایی که مایل به تحصیل در آن ها هستید را انتخاب کنید.
  • واحدهای انتخابی خود را بر اساس علاقه شخصی به مراکز، فاصله، اعتبار و رتبه آموزشی واحد بررسی کنید و رتبه بندی کنید.
  • با مشاوران با تجربه مشورت کنید.
  • سوابق تحصیلی خود را در نظر بگیرید.

پذیرش شما بر اساس سوابق تحصیلی شماست. بنابراین انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی به معنی قبولی قطعی نیست. بلکه قبولی قطعی باید در انتظار نتایج بمانید.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج؛ نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد را مطالعه کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن یک انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *