آیدانیتو > انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی
انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی

انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی





 
انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی

رشته مدیریت صنعتی از جمله بهترین رشته های گروه مدیریت است که هدف اساسی از ایجاد و تدریس آن در دانشگاه های کشور آموزش و تربیت نیروهای متخصصی است که توانایی کار و فعالیت در انواع شرکت های دولتی و خصوصی و صنایع مختلف را دارند. تمامی دانشجویان در طول دوره تحصیل در این رشته تحصیلی آشنایی کافی و لازم را با زمینه های جدید مدیریت صنعتی و مسائل نظری علم مدیریت صنعتی پیدا می کنند.  از جمله زمینه های شغلی معمول رشته مدیریت صنعتی می توان از فعالیت در اداره حفاظت فنی، بخش های مدیریت و وبرنامه ریزی تولید و قسمت های کنترل کیفیت کالاها نام برد. رشته مدیریت صنعتی در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکتری در مراکز مختلف دانشگاهی برای دانشجویان و علاقه مندان مورد تدریس و آموزش قرار می گیرد. در این مقاله به بحث در مورد انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی به دست آورید.

نحوه انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی

انتخاب رشته دقیق و درست برای دکتری مدیریت نیازمند در دست داشتن اطلاعاتی کاربردی و درست است و داشتن همین اطلاعات گاهی موجب به دست آوردن نتایجی عالی و غیرقابل انتظار با وجود رتبه پایین برای فرد داوطلب شده است. به همین جهت برای انتخاب رشته اصولی در دکتری مدیریت صنعتی باید به فاکتورهایی همچون اعتبار دانشگاه مورد نظر، میزان سهمیه در هر کدام از گرایش ها، ظرفیت پذیرش این رشته در طول سال های گذشته و تجربه قبول شدگان سال های گذشته با رتبه مشابه شما توجه لازم را مبذول داشت. انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی برای دو دانشگاه سراسری و آراد در دو سایت مجزا و متفاوت دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش انجام می پذیرد. در هر دو این دانشگاه ها فرد مجاز به انتخاب شمار مشخصی از کد رشته هاست.

 

شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی

باید عرض کنیم که شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی در دانشگاه های سراسری با دانشگاه های آزاد فرقی ندارد و دقیقاً یکسان است. شرط انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی بستگی مستقیمی به کارنامه اولیه منتشر شده دارد که در آن بر روی هر کدام از دانشگاه های پذیرنده همچون دانشگاه غیرانتفاعی، شبانه و پیام نور شاهد درج وضعیت مجاز شدن یا نشدن هر کدام از داوطلبان در کنکور دکتری مدیریت صنعتی هستیم.

زمان انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری دکتری مدیریت صنعتی که به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور به شکل کارنامه اینترنتی و کتبی صادر می گردد. متقاضیان دکتری مدیریت صنعتی که بر طبق کارنامه اینترنتی اولیه امکان انتخاب کد رشته محل های این رشته را در دوره دکتری دارند می توانند در زمان مشخص شده اقدام به انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی در سایت سازمان سنجش نمایند. از آن جایی که نتایج اولیه کنکور دکتری مدیریت صنعتی در واپسین روزهای فروردین ماه به وسیله سایت سازمان سنجش به اطلاع تمامی متقاضیان شرکت کننده می رسد. زمان معمول برای انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی در ماه اردیبهشت (هفته اول) در نظر گرفته شده است. باید عرض کنیم که احتمالاً انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی در سال 98 نیز دقیقاً در همین زمان انجام می گیرد. اما باز هم بهتر است منتظر انتشار اطلاعیه های بعدی در رابطه با زمان انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی باشیم.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مشاوره و نحوه انتخاب رشته دکتری بزنید.
برای انتخاب رشته حرفه ای دکتری مدیریت صنعتی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *